Eedit

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eeditille pitäis keksiä hyvä toinen nimi.. oisko ehdotuksia Kiitos!!

16

4295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

      Eedit Auroora

    • kirjoitusasu

      Edit tai Edith? Eedit näyttää minusta jotenkin omituiselta.

      • pvi.

        Minunkin mielestä Edith on kauniinpi versio, mutta ei Eeditissäkään mitään vikaa ole. Edit-nimestä tulee mieleen editointi tai joku keskustelupalstan edit nappula.

        Eeditille toiseksi nimeksi ehdottaisin:
        Eedit Annabella
        Eedit Maria
        Eedit Maribella
        Eedit Susanna
        Eedit Sofia
        Eedit Amanda
        Eedit Isadora
        Eedit Auroora
        Eedit Amalia
        Eedit Odessa


      • \

        Tiedän ala-asteikäisen tytön jonka nimi on Edith ja kirjoittaa aina nimensä ilman H:ta, koska ei kuulemma jaksa kirjoittaa sitä:)


    • Täti

      Eedit Josefiina,
      Eedit Linnea
      Eedit Aurelia,
      Eedit Isabella,
      Eedit Johanna,
      Eedit Jasmin,
      Eedit Rebecka/Rebekka,
      Eedit Susanna,
      Edit Ulriikka

    • NimiTäti

      Edit Rosabella.
      Edit Mariella.
      Edit Aleksandra.

    • sisiliskosisko.

      Eedit Liina Lyydia :) Ehdotuksia:

      Eedit Aleksandra
      Eedit Adele
      Eedit Adeliina
      Eedit Susanna
      Eedit Katariina
      Eedit Alina
      Eedit Loviisa
      Eedit Linnea
      Eedit Amelia
      Eedit Aurelia
      Eedit Mariel
      Eedit Matilda
      Eedit Olivia
      Eedit Sofia
      Eedit Emmelina

      Nappasiko mikään?

    • ?

      Eedit Ilona

      • jenna.

        Tässäkin vielä muutama ehdotus:)

        Eedit Justiina
        Eedit Agnes
        Eedit Kesäheinä
        Eedit Julia/Juulia
        Eedit Sinella
        Eedit Rudolfina
        Eedit Anastasia
        Eedit Bertta
        Eedit Lenita
        Eedit Gunilla
        Eedit Karoliina
        Eedit Tuulia


    • Sarah Emily

      Parhaiten mielestäni sointuvat kaksi e-alkuista nimeä peräkkäin, kuten :

      Edith Elisabeth
      Edith Emeliina
      Edith Emerentia
      Edith Emmeline
      Edith Esther
      Edith Eveliina
      Edith Emilia
      Edith Eriika
      Edith Edvina
      Edith Elena

      Muita kivoja yhdistelmiä:

      Edith Annabel
      Edith Belinda
      Edith Celeste
      Edith Daniela
      Edith Fiona
      Edith Gabriella
      Edith Henrietta
      Edith Isadora
      Edith Joeliina
      Edith Katriina
      Edith Loviisa
      Edith Marissa
      Edith Natalie
      Edith Ottilia
      Edith Penelope
      Edith Rosalie
      Edith Susanna
      Edith Teresia
      Edith Ulrika
      Edith Virginia

      • Sarah Emily

        Edith annabelin kohdalla piti lukea Edith Augusta ja Edith Susannan kohdalla Edith Saranna.


      • [Juliet]

        Edith Alicia
        Edith Aurora
        Edith Filippa
        Edith Illusia
        Edith Joanna
        Edith Magdalena
        Edith Mimosa
        Edith Rosa
        Edith Rose
        Edith Olivia
        Edith Adele
        Edith Varvara (Barbaran venäläinen muoto, vähemmän tunnettu ja paljon kauniimpi...)


      • köhköh*
        [Juliet] kirjoitti:

        Edith Alicia
        Edith Aurora
        Edith Filippa
        Edith Illusia
        Edith Joanna
        Edith Magdalena
        Edith Mimosa
        Edith Rosa
        Edith Rose
        Edith Olivia
        Edith Adele
        Edith Varvara (Barbaran venäläinen muoto, vähemmän tunnettu ja paljon kauniimpi...)

        Minäkin kirjoittaisin nimen juuri suomalaisittain Eedit. Ystäväni tyttö on Juudit ja sekin on aivan ihana nimi! Tuohonhan nyt käy melkein mikä toinen nimi vaan ja paljon on jo tullut hyviä ehdotuksia.


      • Anonyymi
        [Juliet] kirjoitti:

        Edith Alicia
        Edith Aurora
        Edith Filippa
        Edith Illusia
        Edith Joanna
        Edith Magdalena
        Edith Mimosa
        Edith Rosa
        Edith Rose
        Edith Olivia
        Edith Adele
        Edith Varvara (Barbaran venäläinen muoto, vähemmän tunnettu ja paljon kauniimpi...)

        Mikä ihmeen filippa?


    • pienikukkanen

      Olen ihanan Eeditin mummo, toiset nimet jääköön salaisuudeksi, oma Eedittini on ihan ainutkertainen :)

    • Anonyymi

      Eedit Johanna
      Eedit Lilja
      Eedit Aurora tai
      Eedit Marina

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe