Eeditille pitäis keksiä hyvä toinen nimi.. oisko ehdotuksia Kiitos!!
Eedit
16
4295
Vastaukset
- 45+
Eedit Auroora
- kirjoitusasu
Edit tai Edith? Eedit näyttää minusta jotenkin omituiselta.
- pvi.
Minunkin mielestä Edith on kauniinpi versio, mutta ei Eeditissäkään mitään vikaa ole. Edit-nimestä tulee mieleen editointi tai joku keskustelupalstan edit nappula.
Eeditille toiseksi nimeksi ehdottaisin:
Eedit Annabella
Eedit Maria
Eedit Maribella
Eedit Susanna
Eedit Sofia
Eedit Amanda
Eedit Isadora
Eedit Auroora
Eedit Amalia
Eedit Odessa - \
Tiedän ala-asteikäisen tytön jonka nimi on Edith ja kirjoittaa aina nimensä ilman H:ta, koska ei kuulemma jaksa kirjoittaa sitä:)
- Täti
Eedit Josefiina,
Eedit Linnea
Eedit Aurelia,
Eedit Isabella,
Eedit Johanna,
Eedit Jasmin,
Eedit Rebecka/Rebekka,
Eedit Susanna,
Edit Ulriikka - NimiTäti
Edit Rosabella.
Edit Mariella.
Edit Aleksandra. - sisiliskosisko.
Eedit Liina Lyydia :) Ehdotuksia:
Eedit Aleksandra
Eedit Adele
Eedit Adeliina
Eedit Susanna
Eedit Katariina
Eedit Alina
Eedit Loviisa
Eedit Linnea
Eedit Amelia
Eedit Aurelia
Eedit Mariel
Eedit Matilda
Eedit Olivia
Eedit Sofia
Eedit Emmelina
Nappasiko mikään? - ?
Eedit Ilona
- jenna.
Tässäkin vielä muutama ehdotus:)
Eedit Justiina
Eedit Agnes
Eedit Kesäheinä
Eedit Julia/Juulia
Eedit Sinella
Eedit Rudolfina
Eedit Anastasia
Eedit Bertta
Eedit Lenita
Eedit Gunilla
Eedit Karoliina
Eedit Tuulia
- Sarah Emily
Parhaiten mielestäni sointuvat kaksi e-alkuista nimeä peräkkäin, kuten :
Edith Elisabeth
Edith Emeliina
Edith Emerentia
Edith Emmeline
Edith Esther
Edith Eveliina
Edith Emilia
Edith Eriika
Edith Edvina
Edith Elena
Muita kivoja yhdistelmiä:
Edith Annabel
Edith Belinda
Edith Celeste
Edith Daniela
Edith Fiona
Edith Gabriella
Edith Henrietta
Edith Isadora
Edith Joeliina
Edith Katriina
Edith Loviisa
Edith Marissa
Edith Natalie
Edith Ottilia
Edith Penelope
Edith Rosalie
Edith Susanna
Edith Teresia
Edith Ulrika
Edith Virginia- Sarah Emily
Edith annabelin kohdalla piti lukea Edith Augusta ja Edith Susannan kohdalla Edith Saranna.
- [Juliet]
Edith Alicia
Edith Aurora
Edith Filippa
Edith Illusia
Edith Joanna
Edith Magdalena
Edith Mimosa
Edith Rosa
Edith Rose
Edith Olivia
Edith Adele
Edith Varvara (Barbaran venäläinen muoto, vähemmän tunnettu ja paljon kauniimpi...) - köhköh*
[Juliet] kirjoitti:
Edith Alicia
Edith Aurora
Edith Filippa
Edith Illusia
Edith Joanna
Edith Magdalena
Edith Mimosa
Edith Rosa
Edith Rose
Edith Olivia
Edith Adele
Edith Varvara (Barbaran venäläinen muoto, vähemmän tunnettu ja paljon kauniimpi...)Minäkin kirjoittaisin nimen juuri suomalaisittain Eedit. Ystäväni tyttö on Juudit ja sekin on aivan ihana nimi! Tuohonhan nyt käy melkein mikä toinen nimi vaan ja paljon on jo tullut hyviä ehdotuksia.
- Anonyymi
[Juliet] kirjoitti:
Edith Alicia
Edith Aurora
Edith Filippa
Edith Illusia
Edith Joanna
Edith Magdalena
Edith Mimosa
Edith Rosa
Edith Rose
Edith Olivia
Edith Adele
Edith Varvara (Barbaran venäläinen muoto, vähemmän tunnettu ja paljon kauniimpi...)Mikä ihmeen filippa?
- pienikukkanen
Olen ihanan Eeditin mummo, toiset nimet jääköön salaisuudeksi, oma Eedittini on ihan ainutkertainen :)
- Anonyymi
Eedit Johanna
Eedit Lilja
Eedit Aurora tai
Eedit Marina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421