Imatraa odottaen

mukana myös....

10

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondisti

Kovasti kuulosti naapurin teinipojan pakoputkivikaiselta 1,6 litraiselta -91 Opel Vectralta. Mutta onhan se hienoa nähdä, kun joku nobody ajaa pyöränromulla Suomen paskimmassa kylässä. Kyllä on hieno tapahtuma, on on, uskokaa pois! Yksikään motoristi ei tuonne kyllä vahingossakaan eksy, mutta kaukenmaailman rasvanäpeille ja muille ääliöille tuo lienee pyhiinvaelluksen arvoinen kohde.

• oikein tiiä

Enpä tiiä tuleeko motoristeja, mutta monenlaisia mp-harrastajia kylläkin, sillä kyseinen tapahtuma on ikäväkyllä kohonnut Suomen toiseksi suositummaksi moottoriurheilu tapahtumaksi heti Neste rallyn jälkeen. Viimeksikin lähes 30.000 katsojaa........

• imatrankävijä
        oikein tiiä kirjoitti:

Enpä tiiä tuleeko motoristeja, mutta monenlaisia mp-harrastajia kylläkin, sillä kyseinen tapahtuma on ikäväkyllä kohonnut Suomen toiseksi suositummaksi moottoriurheilu tapahtumaksi heti Neste rallyn jälkeen. Viimeksikin lähes 30.000 katsojaa........

Tapahtuma oheishuveineen vaikuttaa oikein hyvältä. Tulossa olen jos nyt ihan taivaalta hondisti-räkänokkia sada...

• IMATRA FOREVER

No onpa tällä hondistilla kokemusta suurenmaailman meiningeistä kun pystyy toisia ääliöiksi
        haukkumaan. Kai se on mukavampaa istua kotona, katella ikkunasta juuri pestyä ja vahattua
        hondaansa ja vetää käteen.

• Historiaa

Anteeksi etten tunistanut sinua, kun tulit kadulla vastaan mustassa hupparissasi huppu silmilläsi, ANTEEKSI.
        Tämän herra "nobody" oli Lahden messuilla ja tunnistin Hänet kymmenien metrien päästä, vaikkei ikunas' ennen ole tiemme kohdanneet. Kaikkien aikojen toisiksi paras ratamoottoripyöräilijä ja todellinen kreivi. (paras on titeski paroni) Imatran ajojen kulta-aikaa, siis ennen hondanistin vanhempien syntymää, keräsi tämä Maailmanmestaruus osakilpailu kymmeniä tuhansia katsojia joka vuosi Imatran tuppukylään. Ymmärrätkö edes noin isoja lukuja? Varmaan tutustut tulevina lukuvuosina nöihinkin lukuihin, yläkoulussa viimeistää.

• hieno tapahtuma..

Olipa taas tosihieno ja rento tapahtuma sekä upeita kilvanajolaitteita kuljettajineen menneiltä vuosikymmeniltä! Ago kumppaneineen ajoi taas tutkaan vuksensuoralla yli 250km/h nopeuksia, joten vauhtiakin löyty....

• Hondisti

Oli se vaan hienoa ajella kunnollisella moottoripyörällä pitkin Suomen teitä, kun ei tarvinnut olla katsomassa savuavia pyöränromuja pärisemässä jossain käpykylässä.

Millähän tutkalla nuo 250km/h nopeudet on mitattu? Ne eivät nimittäin pidä paikkaansa millään ilveellä. keskinopeudet olivat Imatran ajoissa aikoinaan 70km/h luokkaa, joten ei siinä kovin paljon yli sataa menty kovimmillaankaan. Tietysti jos noille "kuuluisuuksille" oli annettu uudet pyörät ajoon, niin sitten uskon tuon 250km/h lukemankin.

• et ollut paikalla...
        Hondisti kirjoitti:

Oli se vaan hienoa ajella kunnollisella moottoripyörällä pitkin Suomen teitä, kun ei tarvinnut olla katsomassa savuavia pyöränromuja pärisemässä jossain käpykylässä.

Millähän tutkalla nuo 250km/h nopeudet on mitattu? Ne eivät nimittäin pidä paikkaansa millään ilveellä. keskinopeudet olivat Imatran ajoissa aikoinaan 70km/h luokkaa, joten ei siinä kovin paljon yli sataa menty kovimmillaankaan. Tietysti jos noille "kuuluisuuksille" oli annettu uudet pyörät ajoon, niin sitten uskon tuon 250km/h lukemankin.

Jos hyvä Hondisti tarkoituksesi on saada aikaan väittelyä ja ärsytystä, niin epäonnistuit. Kirjoituksesi saa aikaan enämpi sääliä, koska elämäsi taitaa olla aika suppeakatseinen ja itsekeskeisen tyhjä, eipä kateeksi käy sorry vaan....

• Äiti ei
        et ollut paikalla... kirjoitti:

Jos hyvä Hondisti tarkoituksesi on saada aikaan väittelyä ja ärsytystä, niin epäonnistuit. Kirjoituksesi saa aikaan enämpi sääliä, koska elämäsi taitaa olla aika suppeakatseinen ja itsekeskeisen tyhjä, eipä kateeksi käy sorry vaan....

Antanut lupaa lähteä Imatralle. Ja olisi varmaan ollutkin liian pitkä matka polkea.. ja ne apupyörätkin viellä...

• Imatralta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe