onko tietoa mistä saisi kyseiseen pyörään korjauskäsikirjan, sumekolta ei saanut. [email protected]
Vastaukset 7
- kone olisi.
Terve. Tarvisitko varaosia. Olisi aikalailla yksi kokonainen kone, meni kampiakselin laakeri jotain alle 20k ajetusta ja vaihdoin koneen, ovat varastossa olleet vuodesta -99, kone on vuosimallista -97. Ja edelleen ajossa siis näillä korjauksin.
Korjausoppaasta en ikävä kyllä osaa sanoa. Gpz500 opas voi auttaa joiltain osin, sellaisen olen joskus nähnyt.- tiportaa
tervehdys..
Timppa Savonrannalta, kyselee, starttimoottoria
93 malliseen, mikä olis hinta?
- spagu
kysyisit korjauskäsikirjaa? Tarkoititko ihan ohjekirjaa/manuaalia joka seuraa pyörän mukana? Korjauskirjan saat ALFAMERilta.
- Kone olisi- mies.
Jos tosiaan tarvit ohjekirjaa, joka on kyllä melko ohkainen vihkonen, lähinnä käyttöopas ja jotain ketjunkireyksiä ja muita, niin se löytyy. Voin skannata sähköpostiin jos tarvit mutta se on tosiaan aika perustekstiä.
- kawasaki en 500
Kone olisi- mies. kirjoitti:
Jos tosiaan tarvit ohjekirjaa, joka on kyllä melko ohkainen vihkonen, lähinnä käyttöopas ja jotain ketjunkireyksiä ja muita, niin se löytyy. Voin skannata sähköpostiin jos tarvit mutta se on tosiaan aika perustekstiä.
Minä tarvitsisin kawa en 500:n ohjekirjasen. Tuo kun puuttui ostettuani käytetyn pyörän.
Vuosimalli 1999.
Olisin kiitollinen jos pistäisit sen tulemaan
[email protected]
KIITOS!!
- tiportaa
tervehdys Vaatimo..
minulla olis en 500 owners manual. 211 sivuinen
pdf tiedostona, jos tarvitset niin lähetän sen sähköpostilla
terv Timo P
puh 040 5532912 - Ramska2
Terve tiportaa
Minulle voisit laittaa manuaalin sähköpostiin, [email protected], kiitos jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1141502Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.141824Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois208768Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!33720Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 69702
- 49652
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59565Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551- 76551