Nykynuorison äidinkielentaidot ovat suorastaan romahtaneet vanhoihin hyviin aikoihin nähden. Kehoitan teitä kaikkia ensin menemään luovan kirjoittamisen kurssille ja vasta sitten esittelemään täällä ala-arvoisia luomuksianne.
Hyvää kevään jatkoa,
Matti Koskela
Palstan taso uhattuna!
8
3722
Vastaukset
- juu
Aivan samaa mieltä. Ärsyttävää lukea noita ku välimerkit puuttuu ja lauseet on ihan kummallisissa muodoissa ja kieli on huonoa ja outoa...!!
- osaa kirjoittaa
Ei niimpä, vaan niinpä.
- Verbi
osaa kirjoittaa kirjoitti:
Ei niimpä, vaan niinpä.
etsitniinkusillee emmätiä
- kij
Eikä ainoastaan täällä,vaan myös tietotekniikka
palstalla.Aina ei ymmärrä edes kysymystä, niin neuvo siinä.- Matti Koskela
Sama koskee lähes poikkeuksetta kaikkia Internetin keskustelupalstoja.
- einari keskipörhölä
juu juu on on on on......
- Angel
Enpä voi muuta sanoa, kun että oon samaa mieltä!
Tän palstan taso on mennyt IHAN plörinäks! - Jysky
Eikö se ole hyvä, että on joku foorumi missä amatöörit saa juttunsa esille?
Ainahan voit olla lukematta näitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi922164En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222151- 471937
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361357- 301336
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201036- 26906