Onkon Nissi Beach hyvä hiekkapohjainen ranta vai onko syytä käyttää uimakenkiä merisiilien vuoksi?
Olemme Adams Beach hotellissa ja kysyisinkin onko sen lähellä ostospaikkoja ja jos joku on asunut kyseisessä hotellissa olisi kiva kuulla kokemuksia. Lähtöön aikaa 6 pv.
Nissi Beach
2
2197
Vastaukset
- 2008 ollut
Ei tarvitse uimakenkiä. Tosi hieno ranta ja turkooso meri, suosittelen. Adam Beach hotellista ei tietoa.
- lazylady
Adams Beach hotelli on aivan huippu. Hieno allasalue ja hotellihan sijaitsee aivan rannalla.
Nissi beach on nuorison suosima ranta ja mielestäni aika likaista (roskia, tupakantumppeja).
Hotellilta rantaa pitkin kävellen oikealle on paljon kivempi Golden Beach. Ei tarvi mitään kenkiä vedessä.
Suosittelen myös pyörien vuokraamista. Agia Napassa on todella hyvät pyörätiet. Bussiliikenne ei kovin
sujuvaa joten pyöräily on hyvä vaihtoehto.
Shoppailupaikat on kyllä siellä keskustassa. Ihanaa lomaa Agia Napaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133758Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283048Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2772857Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51955- 2321560
- 751281
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk51221Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1841192Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41061Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321045