Neitokakaduni oli jo jonkun aikaa paritellut, ja pöyhinyt, repinyt ja möyhinyt pohjapapereissa kunnes häkin pohjalle ilmestyi muna. Olin jo osannut odottaa tätä mutta en halunnut laittaa pönttöä vielä. No, nyt kun se muna sinne tupsahti niin laitoin tietysti pöntön häkkiin ja munan sinne.
Kyseinen pari ei vaikuta kauhean tykkäävän toisistaan, koiras varsinkin aika tökkii ja nokkii vihaisesti naarasta jos se tulee lähelle. Mutta silti parittelevat.. Nyt pönttö on ollut häkissä eilisestä lähtien, ja kun koiras menee häkkiä lähelle, naaras tulee nopeasti ja vihaisesti häätämään sen pois. Tämä mietityttää minua. Olen vasta 13 mutta olen pesittänyt ennenkin. Onko tuollainen käytös normaalia? Huolestuttaa vain kun jos naaras ei päästä koirasta lähelle häkkiä niin miten hautominen onnistuu kun ei naaras itsekkään sitä ole nyt paljoa hautonut..
Tämä voi olla ihan mitätön asia mutta haluan vain kysyä koska olen vasta suht aloittelija.
kiitos
APUA! pesimispuuhissa
lintulilintuli
2
560
Vastaukset
Tiedän ettei tämä ole oikea paikka kysyä tätä, mutta olisin halukas ostamaan poikasen :)
Jos tämä sopii, voisitko lähettää sähköpostia osoitteeseen angelights(ät)suomi24(piste)fi.
Sovitaan siellä lisää :)- PÖÖÖ VANTAA JA KOUVO
Mitä hittoo? MIksei´olis oikee paikka? Mun tyttö on koj´hta 11v, se ei kai oo kiinnostunut eläimistä, mut ite olin jo nuorena. AINA ON OIKEA IKÄ!!!!
Meil tlo täynnä lintuja (Joiyta kasvatan) saa kysyä!!!! Undulaatteja & neitoja)
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565423- 874203
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3712489Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s691024Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3281006- 61813
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102779- 25764
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52759