2 -vuotiaan skeittaaminen?

joops1

Tämä kuuluu varmaan tänne keskustelu osioon eniten.
Eli siis mun 2 -vuotias(täytti 2 kuukautta sitten 2) pikkuveli on tosi innostunut skeittilaudasta.
Se kiipeilee sille ja yrittää rullata sillä eteenpäin ynm.
Kannattaako kypärän lisäksi laittaa mitään muita suojia? Ja onko jotain mitä kannattaa ottaa huomioon ku pieni skeittaa?
Entä miten sitä vois niinku opettaa potkuttamaan sitä lautaa eteenpäin ynm. kun vielä se ei oikein osaa?
Ja onko jotain muita vinkkejä? Semmosilta jonka lapsi on alottanu skeittaamisen pienenä tai joltain muulta joka tietää.

4

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,

juu..

• 17+7

Oma lapseni on vielä vauveli, mutta ajattelin että jos hän innostuu kyseisestä lajista, niin ehdottomasti annan kokeilla. Kypärä ehdottomasti. Käsi ja polvisuojat mielestäni kuuluvat hyvään varustukseen, isommatkin niitä käyttää.
      Oppimallahan sitä vaan oppii, näytä mallia.
      Olen nähnyt pieniä taaperoita skeittaamassa, samanlaiset varusteet ovat olleet.
      Potkuttelevat, kaatuilevat ja todennäköisesti monet itkutkin itketään, mutta normaaliahan se on ja sen kautta oppii!

• Voi voi voi voi

Voi sitä riemua, kun taapero sitten skeittaa rekan alle. Ei siinä kypärä auta.

• 17+7

On kuule semmoinenkin olemassa kuin SKEITTI PARKKI. Aidattu semmoinen. Kuka jättää "taaperon" skeittaamaan ilman valvontaa ja lähellä oloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27