kauanko aikaa tuhraantuu viikkokisoissa siis tunteina/minuutteina? Oletetaan, että on aika aloittelija.... Onko siellä tippuneille "lohdutussarja" yleensä. Alkaako kisat ilmoitettuna aikana vai kestääkö alku kauankin kun kaavioita tehdään/ juodaan kaljaa tms.
Viikkokisat
3
2834
Vastaukset
- Tömmmg
Riippuu aivan kerhosta. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että alkaa aika hyvin ajallaan. Melkein joka paikassa pelataan tuplacupia, joten 2 ottelua saa jokainen heittää, vaikka olisi kuinka aloittelija.
Joo, yleensä sitä on tuplacuppina. Paras viidestä tai paras kolmesta.. Tilanteista riippuen.. :) Ja kerhosta riippuen tietenkin tuo kaljanjuontikin tapahtuu. Meillä ainakin kaavioiden teko aloitetaan ennenkuin kisat alkavat, että kisat alkavat sovitun aikataulun mukaisesti suurinpiirtein.. :)
- sonyhi
darts viikkokisat tänään klo 18 the lanessa ,501/tuplacup ,osal 7e jackpot .tervetuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368