Osaisiko joku sanoa tällaiseen ongelmaan jotain. Teen Freehandilla töitä, jotka lopuksi exporttaan pdf:ksi.
Homma on onnistunut hyvin pari vuotta, useampi sata työtä tehty eikä mitään ongelmaa. Nyt tuli yhtäkkiä sellainen ongelma, että kun ensin exporttaan työn, fontit konvertoimatta, niin suurin osa teksteistä jää työstä pois (kuten myös suurin osa piirroksista). Tämän pdf:n olen tehnyt aina vedokseksi, josta olen tarkistanut onko työssä virheitä.
Lopullisen työn teen aina niin että kovertoin fontit ja tämä pdf on nytkin virheetön, mutta vähän huolestuttaa tuon konvertoimattoman epäonnistuminen. Tämän epäonnistuneen pdf:n kohdalla Acrobat Reader ilmoittaa Käytettävyyden pikatrakastuksessa "Ongelma tätä dokumenttia luettaessa (135)".
Myös toinen kone näyttää pdf:n samalla tavalla, joten Readerissa ei pitäisi vika olla. Vähän viittaisi siihen, että ongelma liittyisi fontteihin, mutta käyttämäni fontitkin heitin roskikseen ja asensin uudelleen, mutta ei auttanut.
Tiedän että pdf:t kannattaisi ehkä tehdä distillerillä eps:eistä, mutta en viitsisi ryhtyä siihen, kun tämä tapa on helpompi ja nopeampi.
Ongelmana FH ja pdf
All
1
302
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuollainen taitaa olla hinta siitä, että käyttämäsi tapa on helpompi ja nopeampi.
Koskas Freekku onkaan viimeksi päivitetty, joko se oli 2004...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943