Työkyvyttömyyseläkkeestä tuli hylkäyspäätös. ja nyt tarjotaan tilanneselvittelyä kuntoutus Ortonissa. Onko joku ollut tällaisessa tilanneselvittelyssä ja onko ollut mitään hyötyä?
Kyllästyttää tää koko touhu..ei jaksas enää selvitellä tätä samaa..
Tilanneselvittely Ortonissa
7
626
Vastaukset
- näin mulla
Mulla oli vastaavanlainen tilanne. Olin Malminkartanossa työkyky ym. tutkimuksissa. Siellä todettiin työkyvyttömäksi minkäänlaiseen työhön. Siitä huolimatta hylkyjä satelee. Eli ei mitään vaikutusta ollut eläkepäätökseen.Minun kohdalla oli se homma yhtä tyhjän kanssa. Mutta mene ihmeessä, ei siitä varmaan haittaakaa ole.
- tyyt.
myöskin Malminkartanon Kuntoutussäätiöllä, työkyvyn arvioinnissa. Arvioinnin jälkeen kuntoutustukeni muuttui toistaiseksi eläkkeeksi.
Mene ihmeessä! - kuntoutuja
Onko teille hylkyjen saajille tullut hylky kuntoutustuesta vai eläkkeestä toistaiseksi?
- Näin mulla
kuntoutuja kirjoitti:
Onko teille hylkyjen saajille tullut hylky kuntoutustuesta vai eläkkeestä toistaiseksi?
Minulle on tullut hylkyjä kummastakin kuntoutustuesta sekä toistaiseksi eläkkeestä. Ainut hyvä asia oli kun Kela maksoi toistamiseen ne 300 pv. jolloin liiton päiviä säästyi, enkä ole vielä ihan tippunut pennittömäksi. 4-vuotta on jo tätä "piirileikkiä" kestänyt. Muutama vuosi vielä, sittenhän jo pääsenkin vanhuuseläkkeelle.
- ------
Näin mulla kirjoitti:
Minulle on tullut hylkyjä kummastakin kuntoutustuesta sekä toistaiseksi eläkkeestä. Ainut hyvä asia oli kun Kela maksoi toistamiseen ne 300 pv. jolloin liiton päiviä säästyi, enkä ole vielä ihan tippunut pennittömäksi. 4-vuotta on jo tätä "piirileikkiä" kestänyt. Muutama vuosi vielä, sittenhän jo pääsenkin vanhuuseläkkeelle.
sitten olla vuosi siinä välissä terveenä, ei muuten ala uudelleen sairauspäivärahan maksu..
- Näin mulla
------ kirjoitti:
sitten olla vuosi siinä välissä terveenä, ei muuten ala uudelleen sairauspäivärahan maksu..
En ollut terveenä välillä, enkä työelämässä, mutta olin eka 300 päivän jälkeen vuoden liiton päivärahalla, kunnes Kelasta tuli kirje jossa pyydettiin hakemaan uudelleen Kelan sairauspäivärahaa ja se myönnettiinkin viikon sisällä.(uusia diagnooseja oli kyllä tullut kourallinen)
- tietoo,
Ortonista.
http://www.sairaalaorton.fi/Etusivu/vakuutusyhtio/fi_FI/yleista/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn113927- 35744
- 66665
- 49657
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625