Työkyvyttömyyseläkkeestä tuli hylkäyspäätös. ja nyt tarjotaan tilanneselvittelyä kuntoutus Ortonissa. Onko joku ollut tällaisessa tilanneselvittelyssä ja onko ollut mitään hyötyä?
Kyllästyttää tää koko touhu..ei jaksas enää selvitellä tätä samaa..
Tilanneselvittely Ortonissa
7
550
Vastaukset
- näin mulla
Mulla oli vastaavanlainen tilanne. Olin Malminkartanossa työkyky ym. tutkimuksissa. Siellä todettiin työkyvyttömäksi minkäänlaiseen työhön. Siitä huolimatta hylkyjä satelee. Eli ei mitään vaikutusta ollut eläkepäätökseen.Minun kohdalla oli se homma yhtä tyhjän kanssa. Mutta mene ihmeessä, ei siitä varmaan haittaakaa ole.
- tyyt.
myöskin Malminkartanon Kuntoutussäätiöllä, työkyvyn arvioinnissa. Arvioinnin jälkeen kuntoutustukeni muuttui toistaiseksi eläkkeeksi.
Mene ihmeessä! - kuntoutuja
Onko teille hylkyjen saajille tullut hylky kuntoutustuesta vai eläkkeestä toistaiseksi?
- Näin mulla
kuntoutuja kirjoitti:
Onko teille hylkyjen saajille tullut hylky kuntoutustuesta vai eläkkeestä toistaiseksi?
Minulle on tullut hylkyjä kummastakin kuntoutustuesta sekä toistaiseksi eläkkeestä. Ainut hyvä asia oli kun Kela maksoi toistamiseen ne 300 pv. jolloin liiton päiviä säästyi, enkä ole vielä ihan tippunut pennittömäksi. 4-vuotta on jo tätä "piirileikkiä" kestänyt. Muutama vuosi vielä, sittenhän jo pääsenkin vanhuuseläkkeelle.
- ------
Näin mulla kirjoitti:
Minulle on tullut hylkyjä kummastakin kuntoutustuesta sekä toistaiseksi eläkkeestä. Ainut hyvä asia oli kun Kela maksoi toistamiseen ne 300 pv. jolloin liiton päiviä säästyi, enkä ole vielä ihan tippunut pennittömäksi. 4-vuotta on jo tätä "piirileikkiä" kestänyt. Muutama vuosi vielä, sittenhän jo pääsenkin vanhuuseläkkeelle.
sitten olla vuosi siinä välissä terveenä, ei muuten ala uudelleen sairauspäivärahan maksu..
- Näin mulla
------ kirjoitti:
sitten olla vuosi siinä välissä terveenä, ei muuten ala uudelleen sairauspäivärahan maksu..
En ollut terveenä välillä, enkä työelämässä, mutta olin eka 300 päivän jälkeen vuoden liiton päivärahalla, kunnes Kelasta tuli kirje jossa pyydettiin hakemaan uudelleen Kelan sairauspäivärahaa ja se myönnettiinkin viikon sisällä.(uusia diagnooseja oli kyllä tullut kourallinen)
- tietoo,
Ortonista.
http://www.sairaalaorton.fi/Etusivu/vakuutusyhtio/fi_FI/yleista/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2364044Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1042163Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812137Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva512133Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1162056Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b721771Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit1251632Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem3821230Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421144- 791016