cbf 600 tuulisuoja

pyöräkuumetta

Riittääkö tuo varttikate suojaamaan 186 cm. kuskin pahemmilta puuskilta matkajossa. Olisiko parempi vaihtoehto ostaa cbf600n, tuo nakuversio ja laittaa siihen jokin korkeampi tarvike -tuulisuoja.Vai onko tuo em. vaihtoehto jotenkin törkeen näköinen.

4

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisakommari

      Ylipäätään cbf:n tuulisuoja ei ole kovin hyvä. Itsellä oli paremmat oltavat nahkapuvussa kawan Z750 nakun sarvissa. Noo, ok Hondan puikoissa ei tuule takin vetoketjusta niin kovaa läpi..

    • cbf 1000

      En saanut cbf 1000:n vakiopleksiä toimimaan mitenkään. Hirveä pyörre kypärässä kovemmassa vauhdissa, oli pleksi alhaalla tai ylhäällä. MRA:n touring toimii hyvin sataseen saakka. Kun otti touringlipat pois ja laittoi pleksin alimpaan asentoon, niin alkaa olla jo melko hyvä moottoritielläkin. Mutkatiellähän nakumalli lienee aina parempi. Jos kuussatasen aerodynamiikka on yhtään samanlainen kuin tonnisessa, niin alkuperäisellä pleksillä voi heittää vesilintua. Uusi tonnisen f-malli onkin kuvan perusteella paljon lähempänä tuota MRAn mallia. Ovat tainneet suunnittelijat saada palautetta asiakkailta.

      • CBF 600 S

        Minä olen tuskaillut pleksien kanssa myös.
        Alkuperäinen täysi susi, mra touring pleksi menettelee mut ei hyvä.
        Nyt on kapan touring pleksi, alkaa olla jo hyvä, se on alkuperäistä korkeampi noin 17 senttiä,kaareva ylä reuna. Kypärä melua ei ole ollenkaan, hiki tulee kyllä näillä keleillä.
        Pistin 5mm rikat pleksin väliin niin puhaltaa hiukan ilmaa, viilentää hiukan.


      • viestin aloittaja
        CBF 600 S kirjoitti:

        Minä olen tuskaillut pleksien kanssa myös.
        Alkuperäinen täysi susi, mra touring pleksi menettelee mut ei hyvä.
        Nyt on kapan touring pleksi, alkaa olla jo hyvä, se on alkuperäistä korkeampi noin 17 senttiä,kaareva ylä reuna. Kypärä melua ei ole ollenkaan, hiki tulee kyllä näillä keleillä.
        Pistin 5mm rikat pleksin väliin niin puhaltaa hiukan ilmaa, viilentää hiukan.

        Niin, se vaan nyt on tuon tyyppinen pyörä tuo cbf, puolikatettu sport henkinen. Ei siitä oikein matkapyörää saa, eikä tarvitsekkaan. Siihen tarkoitukseen on keskikokoinen Honda Deauville, minkä ehkä itse ostan. Kunhan vielä vertaan hieman ja testaan molempia, eli cbf 600 tai Deauville jompi kumpi ostetaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe