Riittääkö tuo varttikate suojaamaan 186 cm. kuskin pahemmilta puuskilta matkajossa. Olisiko parempi vaihtoehto ostaa cbf600n, tuo nakuversio ja laittaa siihen jokin korkeampi tarvike -tuulisuoja.Vai onko tuo em. vaihtoehto jotenkin törkeen näköinen.
cbf 600 tuulisuoja
4
1809
Vastaukset
- kaisakommari
Ylipäätään cbf:n tuulisuoja ei ole kovin hyvä. Itsellä oli paremmat oltavat nahkapuvussa kawan Z750 nakun sarvissa. Noo, ok Hondan puikoissa ei tuule takin vetoketjusta niin kovaa läpi..
- cbf 1000
En saanut cbf 1000:n vakiopleksiä toimimaan mitenkään. Hirveä pyörre kypärässä kovemmassa vauhdissa, oli pleksi alhaalla tai ylhäällä. MRA:n touring toimii hyvin sataseen saakka. Kun otti touringlipat pois ja laittoi pleksin alimpaan asentoon, niin alkaa olla jo melko hyvä moottoritielläkin. Mutkatiellähän nakumalli lienee aina parempi. Jos kuussatasen aerodynamiikka on yhtään samanlainen kuin tonnisessa, niin alkuperäisellä pleksillä voi heittää vesilintua. Uusi tonnisen f-malli onkin kuvan perusteella paljon lähempänä tuota MRAn mallia. Ovat tainneet suunnittelijat saada palautetta asiakkailta.
- CBF 600 S
Minä olen tuskaillut pleksien kanssa myös.
Alkuperäinen täysi susi, mra touring pleksi menettelee mut ei hyvä.
Nyt on kapan touring pleksi, alkaa olla jo hyvä, se on alkuperäistä korkeampi noin 17 senttiä,kaareva ylä reuna. Kypärä melua ei ole ollenkaan, hiki tulee kyllä näillä keleillä.
Pistin 5mm rikat pleksin väliin niin puhaltaa hiukan ilmaa, viilentää hiukan. - viestin aloittaja
CBF 600 S kirjoitti:
Minä olen tuskaillut pleksien kanssa myös.
Alkuperäinen täysi susi, mra touring pleksi menettelee mut ei hyvä.
Nyt on kapan touring pleksi, alkaa olla jo hyvä, se on alkuperäistä korkeampi noin 17 senttiä,kaareva ylä reuna. Kypärä melua ei ole ollenkaan, hiki tulee kyllä näillä keleillä.
Pistin 5mm rikat pleksin väliin niin puhaltaa hiukan ilmaa, viilentää hiukan.Niin, se vaan nyt on tuon tyyppinen pyörä tuo cbf, puolikatettu sport henkinen. Ei siitä oikein matkapyörää saa, eikä tarvitsekkaan. Siihen tarkoitukseen on keskikokoinen Honda Deauville, minkä ehkä itse ostan. Kunhan vielä vertaan hieman ja testaan molempia, eli cbf 600 tai Deauville jompi kumpi ostetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860