lähettänyt kutsuja kokeisiin?
joko valokuvataide
2
626
Vastaukset
- arrrrr
kiinnostaisi tietaa onko joku jo saanut kirjeen?
- Kiituriliituri
Olen saanut sen käsityksen, että noin viikkoa ennen itse pääsykoetta tulisi kirjeet. Ainakin niin voi päätellä siitä, että niinä vuosina jolloin pääsykokeet ovat olleet jo toukokuun puolella, ovat ihmiset postailleet saanensa kirjeen suunnilleen viikkoa, puoltatoista ennen, toukokuun puolessa välissä. Niinä vuosina jolloin kokeet ovat olleet vasta kesäkuun alussa, ovat ihmiset saaneet kirjeitä toukokuun loppupuolella. (Riippuen tietysti siis mihin koulutusohjelmaan on hakenut. Puhun nyt aika pitkälti siltä pohjalta, mitä olen tutkiskellut valokuvataiteen koulutusohjelmaan liittyviä keskusteluja.)
Olisihan tuo kiva saada kirje itsekin, mieluiten se kutsu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342