Kuinka muualla?

före 1481

Kuinka teihin suhtaudutaan puolisonne suvussa vieraillessanne tämän maassa? Entä jos teillä on yhteisiä lapsia?

1

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • binkabi

      Ghanalaisen mieheni perheen (suvun) luona käydessä, olen ehdottomasti kutsuvieras talossa enkä missään nimessä saa tehdä kotitöitä. Jos sattuisin esim. järjestämään makuuhuonetta siistimpään kuntoon omilta jäljiltäni, niin se koettaisiin loukkauksena etteivät he ole pitäneet huonetta tarpeeksi siistinä minulle.

      En tiedä johtuuko kohtelu ihonväristäni ja eurooppalaisuudesta vai jostain muusta, mutta kukaan ei halua sanoa minulle vastaan (lukuunottamatta kahta enoa,jotka eivät ole miestäni kovin paljon vanhempia) tai käskeä minua millään tavoin. Eivätkä vanhimmat perheenjäsenet halua minulle kerrottavan huolistaan - rahallisista tai muista. Tämä tietysti saa minut tuntemaan oloni hieman ulkopuoliseksi,kun itse olen perheeni tavoin avoin perheemme huolista ja ongelmista.

      Toisaalta, nuoremmat sukulaiset kutsuvat minua siskoksi ja vievät kavereidensa mukana rannalle tai torille tai missä ikinä sitten liikkuvatkaan vapaa-ajallaan. He opettavat minulle paikallisia tapoja ja kieltä ja minä heille suomalaista.

      Nyt kesällä on vastassa ensivierailu perheen luona lapsemme kanssa. Hän on anoppini ensimmäinen lapsenlapsi ja samalla myös ensimmäinen lapsenlapsenlapsi mieheni mummolle, joten iloinen ensitapaaminen luvassa. :)

      Ehkä voisi kiteyttää, että mieheni perhe on ylpea siitä, että suvun isoäidin vanhin lapsenlapsi on naimisissa eurooppalaisen kanssa. Ja että, nyt on vielä lapsenlapsenlapsikin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe