Olen pitkän harkinnan jälkeen päättänyt perustaa ravintolan. En siis kuppilaa. Maailmalla kulkiessani olen nähnyt tavallisissa basic paikoissa paikan omalla logolla painettuja paperilautasliinoja. Niillä olisi positiivinen vaikutus paikan imagoon. Osaako kukaan neuvoa mistä niitä voisi tilata kohtuu hintaan.
lautasliinat painatuksella
1
578
Vastaukset
- xf
Pistä googleen hakusanoiksi "lautasliinojen valmistus". Aika monta linkkiä löytyy
sitä kautta.
Oman kokemuksen mukaan myös erilaiset pitopalvelut huolehtivat painatuksesta,
joten niidekin kontakteja voi kysäistä.
Ja lisäksi erilaiset mainonnan ja graafisen suunnittelun ammattilaiset tuntevat noita
juttuja. Esim. jos suunnittelutat yrityksenne logon jossain, siitä lähtee tietty prosessi,
missä painatetaan ruokalistat, ravintolakortteja, erilaista muuta rekvisiittaa ravintolan
sisä- ja ulkopuolelle. Itselle helpointa on ostaa koko suunnittelu ja tuotannon valvonta
yhdestä paikasta - maksaa, mutta jättää itselle aikaa keskittyä omaan työhön sen
sijasta että valvoo painoaikatauluja, sunmuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010