Turvallista liikkua yksin?

nainen 45v

Hei kaikki kokeneet Tanskan ja Köpiksen kävijät!
Itselle tulee pari työasiaa Köpikseen, sen jälkeen ajattelin jäädä kolmeksi yöksi (2 pvää olisi vapaata) kaupunkiin.
Tulin varanneeksi halvasta budjettihotellista, Cabinn city - Mitchellsgade 14 - majoituksen.
Nyt tulin vain miettineeksi, kun eräs tuttava varoitteli aseman lähellä liikkumista yksin, että tuliko pahasti mokattua?
Monet hotellit vaan pyytelee naurettavia 150e/yö hintoja keskustassa, tai ovat jo buukattuja, ei tilaa vain yhdelle matkaajalle (pitäisi olla matkakumppani 2h huoneelle).

Eli mitä meinaatte? Uskaltaako yöpyä, tripadvisorin mukaan kuitenkin aika ristiriitaista, hyvää ja huonoa?
tulen aika myöhään illalla, 23 maissa ja lähtö aamulla 6.10. Välissä siis kaksi kokonaista päivää.

Tanskaa en puhu, mutta englantia, ruotsia ja sakaa kyllä ihan sujuvasti. Perusjärki mukana niin pärjää?

Jollain kokemusta tuosta majapaikasta tai muita hyviä vinkkejä? Perusnähtävyydet aion käydä läpi, shoppailua ei niinkään. Edellisestä Köpiksen reissusta on jotain 25v inter-reililtä, ja mieleen jäi perässä notkuvat narkkarit jo silloin.

2

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari niemi

      Kaikki pohjoismaat ihan jees liikkua tosta hotellista ei tietoo

    • adkfjdioprqipo

      Mä ainakin hortoilen täällä yksinäni joka päivä ja ilta, eikä oo mitään sattunu (ja olen nainen).
      Asema on tietty vähän levootn paikka mutta jos ei nyt satu vetämään hillittömiä kännejä tms käyttäytymään edesvastuuttomasti niin eipä täällä hätää ole. Varkaita kannattaa asemalla varoa.
      Ja kaikki puhuu englantia, vauvasta vaariin, eli kielihuolia ei ole. Myös ruotsilla pärjää ainakin keskustassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe