miks pojilla on aina mustat sukat?

yyähh

miks pojilla o aina mustat haisevat sukat? YÄK!!! lähes jokasella on mustat sukat ja aina! koulussaki huomaa olevan! :/

71

4134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdgsfggsgfb

      Musta on koht. neutraali väri, ja suurimmalla osalla ne sukat eivät kovin vahvahajuisia ole

      • nnnggh

        mustat sukat nyt vaan sattuu olemaan tyylikkäät. pitäiskö pojilla sitte olla PINKIT sukat???? voi jee... Ja mistä tiiät että poikien sukat haisee?? OOTKO MUKA JOSKUS HAISTANU?? yäääh..


    • mustasucks

      Jep, itekki inhoon niitä sukkia. Yhh. On niitä muitaki värejä, ku kaikilla on aina mustat!

      • SUKKASHEIKKi

        mulla on paljon erivärisii joskus jostai ale laatikosta tuli napattuu paljon erilaisii:D ei taida kaapista löytyä ollenkaa noita pahamaineisia mustia


    • Cullin

      Mikä vittu on ongelma mustien sukkien kanssa? Jokainen pukeutukoon kuten tykkää. Noh sanonpas. 1. Mustat sukat eivät likaannu niin helposti. 2. Hyvä väri, toisinkuin pinkkipaska.
      3. Ei ole muita, enkä ostele.
      4. Otan ne, jotka vastaan tulevat.

      • ...

        "Mustat sukat eivät likaannu niin helposti."

        Valkoisetkaan sukat eivät likaannu, jos pitää silmiään kiinni.


      • ....

        "3. Ei ole muita, enkä ostele. "

        -Harmaat
        -Valkoiset
        -Tummansiniset


      • kroz
        .... kirjoitti:

        "3. Ei ole muita, enkä ostele. "

        -Harmaat
        -Valkoiset
        -Tummansiniset

        Miks pojat käyttää mustia sukkia? Siks kun ne ei "likaannu", ne vaan haisee, mutta ei se poikia haittaa...


      • llllgnjxdu
        kroz kirjoitti:

        Miks pojat käyttää mustia sukkia? Siks kun ne ei "likaannu", ne vaan haisee, mutta ei se poikia haittaa...

        Käytän AINA valkoisia sukkia, vaikka olen jätkä. Eikä ne kyl haisekkaan koska vaihdan 2 kertaa päiväs


      • loljfgj
        llllgnjxdu kirjoitti:

        Käytän AINA valkoisia sukkia, vaikka olen jätkä. Eikä ne kyl haisekkaan koska vaihdan 2 kertaa päiväs

        sama aina valkoset urheilusukat. mut kui nii ne rupeis haisee ja mustat ei? :DDD haha ja mustiin tulee kans sama paska valkosis se vaan näkyy heti ku se paska on mustaa.


      • yleistys keiju
        kroz kirjoitti:

        Miks pojat käyttää mustia sukkia? Siks kun ne ei "likaannu", ne vaan haisee, mutta ei se poikia haittaa...

        ai ei haittaa älä yleistä haisuli. siinäs oot mustissasukissas mustasukkasena ääliönä.


      • musta rulez
        kroz kirjoitti:

        Miks pojat käyttää mustia sukkia? Siks kun ne ei "likaannu", ne vaan haisee, mutta ei se poikia haittaa...

        mikään ei haise paremmalle kun kunnon mustien sukkien hiki ahhh. ei haittaa.


      • lmmmfkglregk
        ... kirjoitti:

        "Mustat sukat eivät likaannu niin helposti."

        Valkoisetkaan sukat eivät likaannu, jos pitää silmiään kiinni.

        oikeastaan kyllä likastuu. pidä kiinni todellisuudsta


    • sellasta se

      elämä on. pinkitkö sukat sitte? NO EI HELVETISSÄ!

    • mustailija

      käytän mustia sukkia ja joskus ne haisee.
      ei siinä mitään pahaa ole.

      • ex-koululainen

        Mä käytin koko kouluajan pitkiä valkoisia sukkia, koska ne on mun mielestä seksikkäimmät niin pojilla kuin tytöillä. No, vähä kuviota tai raitoja sai olla. Ja tietysti silleen ett farkun lahkeet oli lyhyet että kaikki näki. Ja mun milest niiden kanssa sopi hyvin valkoset tai kuviolliset tangat/stringit. Jätkien kuittailun mä vaan selätin sanomalla, että tytöt tulee kiimaan niistä. Sitte koulun kuumin muija sano, että näytä mulle sun stringit liikkasalin varastos ja mä näytin. Siitä seurasikin tosi kiimasta seurusteluu kahden vuoden ajan;). Eli terveisii vaan kaikille mustasukkasille laahustajille...


      • ....
        ex-koululainen kirjoitti:

        Mä käytin koko kouluajan pitkiä valkoisia sukkia, koska ne on mun mielestä seksikkäimmät niin pojilla kuin tytöillä. No, vähä kuviota tai raitoja sai olla. Ja tietysti silleen ett farkun lahkeet oli lyhyet että kaikki näki. Ja mun milest niiden kanssa sopi hyvin valkoset tai kuviolliset tangat/stringit. Jätkien kuittailun mä vaan selätin sanomalla, että tytöt tulee kiimaan niistä. Sitte koulun kuumin muija sano, että näytä mulle sun stringit liikkasalin varastos ja mä näytin. Siitä seurasikin tosi kiimasta seurusteluu kahden vuoden ajan;). Eli terveisii vaan kaikille mustasukkasille laahustajille...

        Jos pesää saa ainoastaan homoilemalla ja hintahtavasti pukeutumalla, niin olen mielummin nyrkkikyllikin kanssa.

        Ja tuo kommennti: "ne on mun mielestä seksikkäimmät niin pojilla" saa väkisinkin ajattelemaan, että taisi "koulun kuumin muija" ollakkin koulun karvaisin mies-opettaja.


      • oon kans
        .... kirjoitti:

        Jos pesää saa ainoastaan homoilemalla ja hintahtavasti pukeutumalla, niin olen mielummin nyrkkikyllikin kanssa.

        Ja tuo kommennti: "ne on mun mielestä seksikkäimmät niin pojilla" saa väkisinkin ajattelemaan, että taisi "koulun kuumin muija" ollakkin koulun karvaisin mies-opettaja.

        kokenu jotain samaa. Jostain syystä koulupojat ei millään usko, että tytöt arvostelevat poikia pukeutumisen perusteella. Luulisi, että tämä ketju jotain kertoisi. Ei tarvitse olla mitään merkkikuteita tai tiukoja stringejä vaan siistit ja puhtaat vaatteet sukkia myöten. Ja kannattaa hoitaa finnit pois naamasta ja uskaltaa hymyillä. Kokeile edes!


      • .....
        oon kans kirjoitti:

        kokenu jotain samaa. Jostain syystä koulupojat ei millään usko, että tytöt arvostelevat poikia pukeutumisen perusteella. Luulisi, että tämä ketju jotain kertoisi. Ei tarvitse olla mitään merkkikuteita tai tiukoja stringejä vaan siistit ja puhtaat vaatteet sukkia myöten. Ja kannattaa hoitaa finnit pois naamasta ja uskaltaa hymyillä. Kokeile edes!

        Menee kyllä aika naurettavaksi se "arvostelu" jos se on sukkien väristä kiinni...


      • ex-koululainen
        .... kirjoitti:

        Jos pesää saa ainoastaan homoilemalla ja hintahtavasti pukeutumalla, niin olen mielummin nyrkkikyllikin kanssa.

        Ja tuo kommennti: "ne on mun mielestä seksikkäimmät niin pojilla" saa väkisinkin ajattelemaan, että taisi "koulun kuumin muija" ollakkin koulun karvaisin mies-opettaja.

        Jaa että homous näkyy pukeutumisessa? Luulisi, että tommoset harhaluulot olis jääny jo isoisän aikaan. Voi olla, että minussakin on jotain homon alkeita kun tykkään katsella hyvin pukeutuneita, ryhdikkäitä ja reippaita poikia, mut ei ole koskaan käytännössä tullu testattua... Poika, joka kunnioittaa itseään pukeutumalla hyvin antaa samalla viestin myös tytöille, että kohtelee heitäkin hyvin. Ei se sukkien väri eikä paidan väri tai housujen väri vaan kokonaisuus jotakin persoonallista.


      • .....
        ex-koululainen kirjoitti:

        Jaa että homous näkyy pukeutumisessa? Luulisi, että tommoset harhaluulot olis jääny jo isoisän aikaan. Voi olla, että minussakin on jotain homon alkeita kun tykkään katsella hyvin pukeutuneita, ryhdikkäitä ja reippaita poikia, mut ei ole koskaan käytännössä tullu testattua... Poika, joka kunnioittaa itseään pukeutumalla hyvin antaa samalla viestin myös tytöille, että kohtelee heitäkin hyvin. Ei se sukkien väri eikä paidan väri tai housujen väri vaan kokonaisuus jotakin persoonallista.

        ...naisten stringien käyttö on homoa.... ja niin se oli myös isoisän aikoina..


      • sdfghkjhgfiueyf
        ex-koululainen kirjoitti:

        Mä käytin koko kouluajan pitkiä valkoisia sukkia, koska ne on mun mielestä seksikkäimmät niin pojilla kuin tytöillä. No, vähä kuviota tai raitoja sai olla. Ja tietysti silleen ett farkun lahkeet oli lyhyet että kaikki näki. Ja mun milest niiden kanssa sopi hyvin valkoset tai kuviolliset tangat/stringit. Jätkien kuittailun mä vaan selätin sanomalla, että tytöt tulee kiimaan niistä. Sitte koulun kuumin muija sano, että näytä mulle sun stringit liikkasalin varastos ja mä näytin. Siitä seurasikin tosi kiimasta seurusteluu kahden vuoden ajan;). Eli terveisii vaan kaikille mustasukkasille laahustajille...

        öö ja miten tuohon liittyi mustat taikka valkoiset sukat??


      • Anonyymi

        Valkoiset urheilusukat on parhaat ja sexyt.


    • kova poika

      mutta mulla onkin valkoiset haisevat sukat.

      • täälläkin haisee

        mullapa onki mustat haisevat sukat.


      • pietulix
        täälläkin haisee kirjoitti:

        mullapa onki mustat haisevat sukat.

        Mulla on kans valkoset haisevatsukat ja mä nuuhkin niitä ja RUNKAAN!!! Aah...nuuh...nuuh.AAh...AAH...AAAAAAAAAAAAAAAAAAh!!!!!!!!!


      • yks tyttö ===
        pietulix kirjoitti:

        Mulla on kans valkoset haisevatsukat ja mä nuuhkin niitä ja RUNKAAN!!! Aah...nuuh...nuuh.AAh...AAH...AAAAAAAAAAAAAAAAAAh!!!!!!!!!

        kyllä te pojat voisitte muunki värisiä sukkii käyttää ku mustii ja valkosii. ja ne voi todellaki vaihtaa useemmin kun kerran viikossa...


      • Mitä väliä?
        yks tyttö === kirjoitti:

        kyllä te pojat voisitte muunki värisiä sukkii käyttää ku mustii ja valkosii. ja ne voi todellaki vaihtaa useemmin kun kerran viikossa...

        Mitä helvetin väliä joillakin sukkien värillä oikeasti on?
        ..minä ainakin vaihdan sukat joka päivä, joskus jopa kahdesti päivässä, suihkussakin käyn kahdesti joka päivä, eipähän ainakaan kukaan voi valittaa että haisisin(eikä valitakkaan)


      • opastaja 123
        Mitä väliä? kirjoitti:

        Mitä helvetin väliä joillakin sukkien värillä oikeasti on?
        ..minä ainakin vaihdan sukat joka päivä, joskus jopa kahdesti päivässä, suihkussakin käyn kahdesti joka päivä, eipähän ainakaan kukaan voi valittaa että haisisin(eikä valitakkaan)

        kuka on sanonut että mitä väliä, kysyttiin että miksi kaikilla on just MUSTAT???


    • asd öö ladsas

      pitänee vaihtaa sukat pinkkeihin.
      (toivottavasti toi alotusviesti oli vitsi yhtä lailla kun tää mun vastauskin?)

      • nnyxxfruide

        vhoi vttu älkää yleistäkö:d meil fruideill aingi o kaike muuvärisii sukkii k mustii-,- esim valksii filan taj puman sukkii:p ja nejj todd haise q kax kertaa pväs vaihtaa:d mua vituttaa tommoset jätkt jotk pilaa kaikkie meiä jätkie mainee:d ja samall säälittää, oppikaa pukeutuu ja käyttää niit VÄREJ


      • perrrrkule12

        Mustat on parhaat älkää valittako.


      • imekää
        perrrrkule12 kirjoitti:

        Mustat on parhaat älkää valittako.

        "miks pojilla o aina mustat haisevat sukat? YÄK!!! lähes jokasella on mustat sukat ja aina! koulussaki huomaa olevan! :/ "

        Kyllä ne muutki sukat haisee yhtä paljo ku noi sun pinkit sukat.

        "vhoi vttu älkää yleistäkö:d meil fruideill aingi o kaike muuvärisii sukkii k mustii-,- esim valksii filan taj puman sukkii:p ja nejj todd haise q kax kertaa pväs vaihtaa:d mua vituttaa tommoset jätkt jotk pilaa kaikkie meiä jätkie mainee:d ja samall säälittää, oppikaa pukeutuu ja käyttää niit VÄREJ "

        Niinii ,fruittaritha ne onki niitä nykyajan muotitietosii jotka osaa aina pukeutuu parhaite.


      • mare26
        perrrrkule12 kirjoitti:

        Mustat on parhaat älkää valittako.

        aikasemmin joskus 90-luvulla kaikilla jätkillä oli valkoset sukat ja intissäkin tehtiin sukkatarkastuksia kun jätkät kieläyty käyttämästä intin tummanharmaita tai mustia sukkia. ite tajusin 12v että valkoset sukat vaan on nolot ja näyttää hirveelle ja sen jälkeen oon käyttäny vaan mustia.

        mustat sukat sopii kaikkien vaatteiden kanssa ja on tyylikkäät. miks pitäis tehdä elämästä hankalaa ja miettii mitkä sukat nyt sopii tähän ja tähän? mustia voi kans pitää pitempään jos tarve vaatii. miesten jalat hikoo ja se on ihan normaalia jos sukat tuoksuu pari minsaa kun kengät ottaa pois.

        valkosista sukista tulee mieleen Nykänen jolla on ne aina jalassa ja se jätkähän se vasta voittaja onkin.


    • JohnEdwards

      "Miks pojilla on aina mustat sukat niinku?"

      Yhtälailla vois kysyä: "Miks tytöt ei pelaa tietokonepelejä?"

      Vastaus molempiin voisi olla: "Siksi kun ei vaan ehkä vittu kiinnosta. Koita elää sen kanssa."

    • HÖHÖÖÖÖÖ!

      että mieluummin valkoiset tennissukat? Ja eiköhän ne kaikki sukat väristä riippumatta haise yhtä paljon... :D

      Kuinkas monta poikaa kuvittelet saavas jos huomios kiinnittyy sukkiinkin? No et saa takuulla yhtään, mikäli pysyt noin pinnallisena

    • 8+11

      Mun sukissa on musta päävärinä mutta sit kaikenlaisii raitoi, esim. nyt jalas olevis on sinisii, harmait ja vaaleit raitoi, kelpaax?

      • miksmiksmiks!!!"""

        miks sullon sukat tällä helteellä? Täälläkin on 34... vai asutko lapissa ? :D


      • SiksiSiksiSiksi!
        miksmiksmiks!!!""" kirjoitti:

        miks sullon sukat tällä helteellä? Täälläkin on 34... vai asutko lapissa ? :D

        Muistuttaisin, että elämää on myös kehä kolmosen ulkopuolella.


      • Metalismygod
        SiksiSiksiSiksi! kirjoitti:

        Muistuttaisin, että elämää on myös kehä kolmosen ulkopuolella.

        Hahhah, tässä sulle keksi :D


    • mmmmmmmmustaaa2

      mustat sukat ovat aina! niistä en luovu!

    • sukkasukkasukka

      Voi vittu teijän kans, eiks se nyt oo iha sama onks ne sukat jätkillä mustat, harmaa, tummansiniset vai valkoset. Jos se on jonku ongelma oikeesti nii hakeutukoo hoitoo!!

    • poikaaaaaaaaaaaaaaaa

      Koulussamme ei virallisesti saisi pitää ulkokenkiä jalassa, mutta tätä sääntöä aina rikotaan. Opettajat keräilevät sattumanvaraisesti kenkiä talteen ja kirjoittavat jälki-istuntoja tarpeeksi useasta rikkeestä vaikka melko leväperäistä säännön valvominen on. Asiaan, kuten nyt voi olettaa niin koulun käytävät ovat täysin paskaiset ja valkoisten sukkien pohjat ovat aivan mustat päivän päätteeksi. Mustissa sukissa lika ei näy, mutta vaihdoinkin joka päivä kotiin tullessa sukat jotten likaisi lattiaa. Nykyään olen ostanut toisen parin kenkiä joihin vaihdan kouluun tullessa. Sukat eivät likaannu ja rangaistuksia ei tule.

    • defbebebb

      En ole koskaan pitänyt mustia sukkia paitsi joskus vauvana kun ei ollut vaikutusvaltaa asiaan, mutta ainut tuntemani poika/mies joka käyttää säännöllisesti mustia sukkia on isoveljeni.

      • elias93

        mun kaikki frendit ja ite käytetään vain mustia sukkia. en siis ite tunne yhtään poikaa joka ei niitä käyttäis.. mistä päin oot kotosin? minkä ikänen?


      • on on kyllä
        elias93 kirjoitti:

        mun kaikki frendit ja ite käytetään vain mustia sukkia. en siis ite tunne yhtään poikaa joka ei niitä käyttäis.. mistä päin oot kotosin? minkä ikänen?

        näin on


    • mustat sucks

      pois muodista, unohtakaa ne.

    • niin onnn

      yäk

    • asia on näin

      Sukkien väri valitaan housujen värin mukaan. Money pojat kai sitten käyttävät hiukan tummempia housuja tai mustan kanssa yhteensopivia.

      • what!?

        Hei haloo oikeesti.


    • jäbä88_

      typerimmän näköistä on kundit jotka käyttää mustia sukkia jopa kuntosalilla...

      valkoset sopii tennareiden kanssa...

    • Mustaan pukeutuva

      Pukeutumiseni on aika mustavaltaista ja tämän takia itse käytän mustia sukkia.

    • hyi hyi valkoset

      Valkoset sukat ne typeriä vasta ovatkin! Miksi hitossa joku edes viitsii käyttää niitä.... tyhmän näköset esim. farkujen kanssa, ei sovi yhtään. loistavat vaan sieltä häiritsevästi, kaiken lisäksi lika näkyy hetkessä!

    • oke oke

      OKEI OKEI :D Voitte käyttää mustii sukkii, mut vaihtakaa ne sit joka päivä tai edes pariin päivään tai jotn. Joohan? :D

    • ei yleistetä

      No miten tytöt sitten... vaihdatteko TE niitä sukkia sitten mielestänne tarpeeksi?

    • Mustatsukat;))

      Kauhee paskanmyrsky jostai sukista :D

    • >:(

      On sillä väliä!!!

    • adfghlöä

      Noo meiän luokan pojalla oli raitasukat jalassa x)

    • frewa<RED

      Mikä helvetti teitä vaivaa, nyt valitetaan jo sukista!

      Itse oon tyttö ja käytän yleensä mustia sukkia.

      Ja mun poikaystävällä oli siniset sukat jalassa, semmoset omituiset.

    • sgfdhgtyju

      Haisevista en nyt tiedä, ite vaihdan sukat päivittäin mutta kai se mustien sukkien käyttö johtuu siitä et ne on helpompi lajitella, sopii kaikenväristen vaatteiden kanssa ja on neutraalit. Ite en pahemmin valkosista sukista perusta mut kaapista löytyy harmaita ja violettejakin sukkia! :)

    • Mulla valkoiset sukat haisee paljon pahemmalta kuin mustat. Mitäs siihen sanot?

    • Rsdgu

      Mitä väliä sillä ylipäätään on... luuletko, että suurinta osaa pojista edes kiinnostaa minkä värisiä sukkia ne pitää? En mä ainakaan ees mieti sellasia. Eihän niitä edes näe kenkien ja lahkeiden alta!

    • jhgfghjk

      no minkä väriset niiden pitäs olla ? :D

    • HAISULI

      Eipä ollut 1980 luvulla, kuin ainoastaan valkoisia tennissukkia jotka olivat kovia kuin korput, yön yli kuivuttuaan, päivän hiestä!

    • Käytän mustia sukkia, koska muutkin vaatteeni ovat mustia. Miten se sinua haittaa, minkä väriset sukat jollain on?

      • sukkaheppu

        3 vuotta vanha keskustelu...


      • Anonyymi
        sukkaheppu kirjoitti:

        3 vuotta vanha keskustelu...

        6 vuotta vanha keskustelu... hihii


      • Anonyymi kirjoitti:

        6 vuotta vanha keskustelu... hihii

        9 vuotta vanha keskustelu! ajan ragenne on muuddunud :D


    • Anonyymi

      Mitä sitä turhaa koreilemaan sukilla. Nehan ovat enimmäkseen piilossa siellä kengissä. Aivan sama ku jos teettäs helvetin monimutkasen tribaalitatskan jonnehi jalkapohjaan tai persposken sisäpintaan. Varmaan se sinullekin sopii, siis jalkinoidut jonnet. Vai olisiko hauskaa jos hikeväjalkainen 16 v finninaama kolistelisi ympäri lukiota sateenkaarenvärisissä hiestä kovissa sukissa

    • Anonyymi

      Sukat.com :ista löytyy paljon kivoja sukkia ja he toimittavat sukat nopeasti postilaatikkoosi!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe