Kymco MXU 50 viritys

Kymco guy

Miten vois tota peliä virittää, et menis ees 50-55km/h ku menee aika hitaasti , sain vasta viikko sitte ei oo korttii viel, vast ku syksyl nii ois koko kesä aika laittaa sitä.

Et mites tollasta sais vähän nopeutettua .

Apuja!

P.S oon AIVAN aloittelija (noob) noitten koneitten kanssa et ei mitään kauheen outoi nimii esim en ees tiedä miten pakoputkee kiristetää , jos sitä ees kiristetään :P :SSSSS

28

9781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjlkjh

      laita mopo puolelle, löytyy paremmin....

      1. pakoputkessa on semmonen kuristin se pois
      2. variaattorissa on joko prikka tai rajoittamaton liukuholkki (multa voit ostaa)

      tällä mennään :)

    • kymcoilija

      Ota kuristukset putkesta pois ja osta Malossi Multivar
      http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?cPath=469_471_848&products_id=3077

    • pastt

      Ääh, ei muksussa oo varissa eikä putkessa mitää kureja. 15 piikkine etee ni huiput nousee, holkki pois putsarista ja isompaa suutinta niin ei mene seos laihalle :)

      • mxu:n omistaja

        Et taida tietää asiastá yhtään mitään... Muksussa on putkessa ja variaattoriassa kureja...


    • muksuu tupsuuu

      läytyykö malosin pytylle hyvää kaasaria


      laitaisitteko linkkiä

    • Kymco MXU

      onkos cdi boksis rajoituksia,, tai saako ostettua rajoittamattoman cdi boksin ?

    • kymcomies2
    • Tietäjä
      • Joku joka tietää

        Malossin 72cc pytty 24kaasari oikeissa säädöissä ja välit kuntoon jo alkaa kulkeen


    • osia vailla

      myiskö joku Tecnigas Quadder tehoputken ja rajotamäton cdi

    • osia vailla
    • jokurandom1

      ku prikan ottaa vegs nii paljo gulgee

    • alottelija

      mitä öljyä ootte laittanu muksuun?

      • Teugggaaa

        Perus Teboilin 2tbikee


    • linttaaja

      Osta kevyemmät variaattorin rullat ni lähtee paikaltaa vähä korkeemmil kierroksil ja ois sit vähä enemmä tehoo ja painavemmil taas toisinpäin. Sit otat sen holkin pois sielt ni pitäis kiertää vähä paremmi

      • Anonyymi

        minkä kokoiset variaattorin rullat siinä on, ja minkä painoiset vakiona


    • haluisko likat kylpe

      lykkäää suohon ja osta yamaha raptor nii alkaa sitä vauhtia oleen ;;))))

    • Kymcoonpaska(na)

      On muuten aivan surkea vehje tuo MXU-50. 3kk ja 1000km ajettu eikä ole ollut muutakun ongelmia. Uutena ostettu raisiosta, te jotka harkitsette kyseisen lelun ostoa: suosittelen lämpimästi jotain muuta vaihtoehtoa. Omassa kymcossani ei ole ollut muutakun ongelmia pienessä ajassa. Milloin ei lähde käyntiin, milloin käy mutta sammuu. Huollossa puhuvat puutaheinää eivätkä olleet tehneet mitään ja veloittivat törkeän hinnan. Toki voisi korjata itsekin, mutta ei ole todellakaan kiinnostusta alkaa rassaamaan näin uutta menopeliä jota on käytetty ohjekirjan mukaisesti, eikä ole tehty itse mitään viritelmiä. Suomeksi siis voit käyttää viisaamminkin 2800euroa kun ostaa läjän paskaa joka ei liiku eteenpäin vaikka pitäisi. Tätä menopeliä ennen oli italialainen mopo joka lähti -25asteen pakkasella aina käyntiin ilman ongelmia. Kymco lähde -10 asteen pakkasessa, eikä myöskään 10 asteen lämmössä. Ja jos lähtee jäät tienpäälle ja löydät uuden vian. Elämäni suurin virhe, vaikka onkin niin paljon kehuttu.

      • muksun omist. kaveri

        kaverilla on -06 mxu ja ekana talvena tomii hyvin käynnisty hyvin ja sitten ei toisena talvena millään. muuten hemmetin ihana ja kiva peli. joten te kaikki ruikuttajat turpa kiinni


      • Anonyymi

        mun kymco lähtee aina ykkösllä käyntii ja sillä aijettu 23 798 lähti talvella -25 asteen pakkasessa käyntii eikä sammu että kyllä se o iha käyttäijästä kiinni


    • Viritys

      Missä kohti putkee on se kuristin

      • Muxu

        Änkkä on täynnä kuria


      • Muksurider

        Eli kun ostaa teho putken älkää nii pitäis kulkee paljon paremmin?


      • Muksurider

        Änkän*


      • Jutustelija1
        Muksurider kirjoitti:

        Änkän*

        Änkkä ei vie juurikaan tehoja, kuristukset ja rajoittimet on se mikä pitää poistaa jos hakee kulkuja. Ja siis ei mitään tehoputken vaimenninta vakio putkeen vaan se tehoputki kaikkineen jos kulkuja hakee.


      • Muksurider

        Ok👍🏼👍🏼


    • Anonyymi

      kymco mxun variaattorissa ei ole kureja . ei prikkaa eikä holkkia. tänään katoin.

    • Minkä prosenttisia seoksia olette käyttäneet vakio muksussa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe