Baariin tuli rehvakkaan oloinen mies, joka heti ovelta kiljaisi: - Kaikki tiskille, minä tarjoan!
Baarimikolle mies sanoi: - Kaada itsellesikin.
Kaikki ottivat ryypyn, baarimikkokin. Kohta rehvakkaan oloinen mies kiljaisi: - Kyyppi, toinen kierros kaikille. Ota itsekin, minä kyllä maksan!
Sama toistui vielä kolmannenkin kerran. Sitten mies ilmoitti maksavansa, mutta yllättäen huomattiinkin että miehellä ei ollut lainkaan rahaa. Baarimikko suuttui ja paiskasi miehen kadulle.
Seuraavana iltana mies tuli takaisin baariin ja kailotti heti ovelta: - Kaikki tiskille, minä tarjoan!
Baarimikolle mies kuitenkin sanoi: - Mutta sinulle minä en tarjoa, sillä sinä et kestä viinaa.
Huono viinapää
vitsimestari
2
2136
Vastaukset
Siinätapauksessa kannattaisi pysyä selvinpäin.
- jk
ninkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371335Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981325Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891185- 1071075
- 711002
- 18996
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva16989- 55971
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f172853Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16821