Rakkaani tule raksteleen mua..minä tuoksun ihanalle..et pety mitenkään olen ihana kuin pilvilinna,,kiipeän sun kukulallesi piirrän nimesi sun ihanalle vatsallesi..olen kuin kuolemanEnkeli sinulle rakkaani ,,rakastele mua ihanasti,,olen sun iäti hetken pienen . en mä sua haluu omistaa laina vain ..minua ei kukaan myös koskaan omista ,sinä vain hetken saat olla minulle ihana..odotan sua pian kaikki on ohi mulla on toinen mies toinen koti..rakkaani älä viivy tule omista mut ..minuutti tai koko yö ruusu vedellä sinut merkkaan ja voitelen mansikantuoksuisella erottisella öljyllä..ei kukaan nainen tee sitä sinulle vain MINÄ::hymy
Huvittaa Mä Tuoksun ihanalle taas!!
2
389
Vastaukset
- äkäpussi
Samoin voisin ajatella....Olen rakastunut virtuaalimieheen
- Koiran raatelema
ja siksi rinnastankin sut eläimeen. Olet kuin susi, joka jossain vaiheessa puree tarjottua kättä, kun eväät ei enää miellytä. Nykyajan ihmiset ovat menettäneet kyvyn antautua kokonaan rakkauden vietäväksi ja tuhlaavat sitä kuin halpoja makeisia ilman henkilökohtaista sitoutumista -vailla vastuuta. Ja kuitenkin aina vähintään toiselle jää näistä seikkailuista pahoja haavoja, jotka sitten täytyy itse hoitaa. Pienestä ilosta makseetaan kohtuuton hinta menettämällä loputkin rippeet sielukkuudesta. Silti minä olen yhä uudelleen valmis ryhtymään leikkiisi, kuin yöperhonen joka ei koskaan opi, vain siksi etten löydä täältä mitään muutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901