Terve!
Nykyinen kämppikseni muutta kesäkuun aikana pois, eli olisi mukavaa saada uusi pidempi aikainen kämppis heinäkuusta eteenpäin. Asunto sijaitsee Helsingin Alppilassa.Hyvät kulkuyhtydet kaikkialle.Vuokrattava huone on n. 16m2. Koko asunto on kaksio, eli kaksi erillistä huonetta ja keittiö (52m2). Vuokra on puolet vuokrasta eli 350e sähkö puoliksi.
Etsin siis pitkäaikaista kämppäkaveria. Rentoa ja positiivistä tyyppiä, ei mitään nipottajaa tai kontrolli friikkiä, mutta LUOTETTAVA pitää olla:) Itse uskon että avoimmella kommunikoinnilla ja rennolla asenteella pärjää pitkälle, eli jääkaappin oveen ei tarvitse liimailla siivousvuorolistoja (tämä EI kuitenkaan tarkoita, ettei siivota tarvitsisi) tai muita sääntöjä. Asiat mitkä asunnossa velvottavat molempia sovitaan yhdessä molempien tilanteiden mukaan ja pyritään että asunnossa on mukava molempien asustaa.
Itse olen 22 vuotias tyttö. Opiskelen ja keikkatöitä teen siinä sivussa. Biletän kyllä (kohtuudella?) mutta opiskelu on tärkeä pitää hanskassa, joten sen takia vaadin opiskelurauhaa aika paljon, eli ei mitään jatkuvaa bilettämistä ja metelöintiä. Ensivuonna minulla on erittäin tärkeä vuosi opiskeluitten kannalta, milloin voi olla että kotirauhaa kaipaa enemmänkin, mutta pitää sitä hauskaakin olla :)
Jos huone kiinnostaa, niin ota yhteyttä sähköpostiin [email protected] niin katsotaan asiaa tarkemmin!
Kämppistä vaille,Helsinki
elis88e
1
454
Vastaukset
- Kokenut kimppa-asuja
Etsitkö vielä kämppistä? Nimittäin tässä olisi tarjolla kaikinpuolin luotettava kämppis ja vuokralainen. On muutenkin kertynyt kiitettävästi kokemusta kimppa-asumisesta joten arvostan itsekin siistiä ja rentoa yhdessä asumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019