http://www.rahavirta.tk/
Joo eli lue tämä sivu ja toimi ohjeiden mukaan ja ala tienata rahaa netissä ja täysin ilmaiseksi. Juuri viimeviikolla sain pari dollaria tienattua.
Tienaa rahaa verkossa - ilmaiseksi
2
219
Vastaukset
- kertoi jo...
voi voi...
-----------------------------------------
Joillekkin saattaa juolahtaa mieleen että mistä sivusto saa rahaa maksaakseen minulle?
Vastaus: Sivusto saa rahaa mainostajalta joka maksaa esimerkiksi 0,5$ joka klikkauksesta PTC-sivun omistajalle. No PTC-sivusto sitten maksaa käyttäjilleen vaikka 0,01$ ja näin he ovat tienanneet 4snt joka klikkauksella.
-------------------------------------
Onkohan sattunut laskuvirhe vai onko kirjoitaja luku/kirjoitustaidoton...
0,5 tarkoittaa 50 US cent ja jos käyttäjälle maksetaan 0,01 eli yksi US cent jää silloin voittoa 0,49 US cent eli 49 senttiä...
-----------------------------------------
Kuinka sitten tunnistan scammi sivustot eli jotka huijaavat?
vastaus: Kannattaa tutkailla sivua aluksi että löytyykö tällaiset asiat: foorumi, ei ole scam juttuja foorumilla ja netistä löytyy payment vahvistuksia eli schreenshotteja maksuista. Kannattaa vielä katsoa esim talkptc foorumilta löytyykö sieltä positiivista vai negattivista juttua. Kannattaa myös tutkailla sivun ulkoasua onko ulkoasu varastettu joltakin toiselta sivustolta koska jos heillä ei ole varaa sivun tekijään kuinka he sitten sivulle maksavat? Myöskin on eräs seikka huomioitava sivun osoitteessa eli ilmaisdomain sivuihin ei kannata luottaa.
------------------------------------------
Ja tuo .tk ei sitten ole ilmainen vai? - rex7
Monta eri tapaa ansaita rahaa netissä: http://makemoneyonline.ambra.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031355Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181034
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50948Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146884Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70848Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48780
- 48705