Onko kellään kokemusta Gallery3 nimisestä valokuvagalleriasta? Onko tälläisen peruskäyttäjän helppo tuota käyttää? ilmeisesti tuo on vielä RC1 tasolla, mutta ymmärsin sivuilta et toimii jo mallikkaasti? Edelleinen versio tuosta oli Gallery2.
http://gallery.menalto.com/
valokuvagalleria Gallery3
2
346
Vastaukset
- Kokeiltu on
Itse ole käyttänyt tuota Gallery2 ja ainakin se oli todella helppo käyttönen.
Sivuilta löytyy todella hyvät ohjeet tuon pystyttämiseen. Valokuvien lisääminen on helppoa.
Gallery2 löytyy myös paljon erillaisia lisä-osia ja teemoja. Ja jos on enempi osaamista html:stä niin noita teemoja voi tehdä myös itse. Helpoin tapa on ottaa valmis teema ja ruveta muokkaan sitä.
Gallery3 en ole vielä itse kokeillu. On kuulemma paljon kevyempi ja nopeampi kuin edeltäjänsä.
Gallery3 on todella vielä Releace Candidate1 vaiheessa, mutta mitä itse olen keskusteluja lukenu niin tuon on toiminu jo hyvin beta vaiheessa. Voin laittaa lisää infoa kun jossain vaiheessa saan otettua tuon Gallery3 käyttöön. - Paljon kuvia ottava
Milläs kielellä ohjeet oli? Löytyykö suomenkielellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521837
- 621772
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p111317- 611121
- 491084
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566