Olen erään Irmelin kaa suunnittelemas ens syxyxi/talvexi ulkomaanreissua, Australia o suunnitelmis mukana. Mikä on mukavin, helpoin ja halvin tapa toimia.
Missä tapahtuu välilasku/-t ja kai koneet laskeutuvat jo ennen Sydneytä. Sehän on siel etelärannikolla, vai onko se etelä siel juuri tärkein ja paras?
Kusti
Lennoista aluxi!!!
2
594
Vastaukset
- Mustipaan
Mukavin, helpois ja halvin tapa toimia on nojatuolimatkailu. Suosittelen!
Välilaskut on siinä jossain olohuoneen ja keittiön välissä, osapuilleen eteisen nurkilla kun Keijot ja Maijat soittelee kuulumisia.
Sydneyn koneet toki lentävät suoraan Sydneyyn asti noin niinkuin yleensä.
Ja onhan se toki rannikolla ja sinusta katsottuna toki etelässä. Tai jos sitä lentokenttää meinasit niin se on etelärannikolla niinkuin tiukasti paikallisesti ajatellen.
Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Etelässä on toki hohtonsa, toiset tykkää vaiks pohjoisen lämmöstä. Ota siitä sitten selvä, mistä sinä tykkäät jos tiiät sitä oikein itekään.
Musti - O0o
Mugawimmatsa & hleboimmasta tawasta töimiä en tiiä, mut noi rahtialuxet saattaa ottaa muutaman matkutsajan kyytiin eli soittele jonnekin Finlinesille tms. Weikkaan et on halwin. Tai junalla Siberian läpi ja siitä sit botzkilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817