Olen erään Irmelin kaa suunnittelemas ens syxyxi/talvexi ulkomaanreissua, Australia o suunnitelmis mukana. Mikä on mukavin, helpoin ja halvin tapa toimia.
Missä tapahtuu välilasku/-t ja kai koneet laskeutuvat jo ennen Sydneytä. Sehän on siel etelärannikolla, vai onko se etelä siel juuri tärkein ja paras?
Kusti
Lennoista aluxi!!!
2
593
Vastaukset
- Mustipaan
Mukavin, helpois ja halvin tapa toimia on nojatuolimatkailu. Suosittelen!
Välilaskut on siinä jossain olohuoneen ja keittiön välissä, osapuilleen eteisen nurkilla kun Keijot ja Maijat soittelee kuulumisia.
Sydneyn koneet toki lentävät suoraan Sydneyyn asti noin niinkuin yleensä.
Ja onhan se toki rannikolla ja sinusta katsottuna toki etelässä. Tai jos sitä lentokenttää meinasit niin se on etelärannikolla niinkuin tiukasti paikallisesti ajatellen.
Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Etelässä on toki hohtonsa, toiset tykkää vaiks pohjoisen lämmöstä. Ota siitä sitten selvä, mistä sinä tykkäät jos tiiät sitä oikein itekään.
Musti - O0o
Mugawimmatsa & hleboimmasta tawasta töimiä en tiiä, mut noi rahtialuxet saattaa ottaa muutaman matkutsajan kyytiin eli soittele jonnekin Finlinesille tms. Weikkaan et on halwin. Tai junalla Siberian läpi ja siitä sit botzkilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647