niin, kumpi parempi lapsiperheeseen?
skotti vai irkku
6
1051
Vastaukset
- ..................
Oma valinta ollut irkku, ja on toiminut hyvin.
Neljä lasta ja jokaisen lapsuuteen kuulunut irkku tai kaksi. - Luonne ja koko
Ymmärtääkseni molemmat ovat kovin säyseitä, mutta skotti tietenkin terverakenteisempi ja kevyempi.
- molemmat on
Itseltäni löytyy sekä irlanninsusikoira että skotlanninhirvikoira ja omalla kohdalla lapsiperheen valinta olisi ennemmin irlis.
- ap.
Kertoisitko vielä, miksi irlis on parempi lapsiperheeseen? Lähinnä kärsivällisyyttä peräänkuulutan. Ei sillä, että antaisin lasten tehdä mitä vaan, mutta pojanviikareiden kanssa on aina vähän arvaamatonta. Jompikumpi rotu on meille jokatapauksessa tulossa, olen ihan hullaantunut niihin koiriin.
- bbbbblllll
ap. kirjoitti:
Kertoisitko vielä, miksi irlis on parempi lapsiperheeseen? Lähinnä kärsivällisyyttä peräänkuulutan. Ei sillä, että antaisin lasten tehdä mitä vaan, mutta pojanviikareiden kanssa on aina vähän arvaamatonta. Jompikumpi rotu on meille jokatapauksessa tulossa, olen ihan hullaantunut niihin koiriin.
Molemmat ovat yleensä erityisen lapsirakkaita :-)
- Anonyymi
Meillä on irlanninsusikoira, tuli meille kun pienempi muksu oli 2-v. Siis maailman kiltein ja ihanin lasten lemmikki, tosi kärsivällinen ja lempeä. Ollaan vitsailtu että on erityisesti tämän pienemmän lapsen koira, heillä jotenkin synkkaa älyttömän hyvin. Lasten synttärijuhlissa kaikki saa hoitaa vapaasti, tykkää vain. Toki monet lapset ja aikuiset pelkää tätä kokonsa puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773