peli pelattu

kykk

Pitkään musiikkimaailmasta pois viihtynyt Christina Aguileran 11 vuoden pituinen ura saattaa katketa tänä kesänä kun uuden Bionic-albumin nihkeä vastaanotto on kirvoittanut huhuja tähden floppauksesta. Paluualbumin ilmestymisestä kaavailtiin komeaa comebackiä Aguileran uralle mutta nyt näyttää siltä että megamenestys on Christinan kohdalla taaksejäänyttä. MYös kesäkiertueen keikat on peruttu,huhujen mukaan huonon kysynnän vuoksi. Aikamoinen muutos parin vuoden takaiseen,jolloin tähti myi monia ylimääräisiäkin kEIKKOJA LOPPUUN JÄTTIAREENOIULLA JA -STADIOINEILLA. Christinalla on myös lukuisia listaykkösiä maailamnlistoilla ja hänen debyyttialbumi "c.aguilera" kuuluu maailamn 50 myydyimmän albumin joukkoon. Aguilera on Spearsin ohella maailman tunnetuin "kaikkien aikojen teinitähti".

10

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FLOPTINA

      latasin ton levyn netistä ja se on tosi paska.

      • kylllllll

        Kyllä noita pieniä floppauksia mahtuu itse kunkin uralle ilman, että ura loppuisi!
        Onhan Madonnakin flopannut, mutta ura vain jatkuu ja jatkuu.
        Itse olen satunnaisesti kuunnellut Christinaa.
        Uusi levy on mielestäni upea ja nykyaikainen, saisi kyllä menestyä.
        Elektronisella tanssimusiikilla vain sattuu olemaan nykyisin ylitarjontaa.
        Kyllä tämä levy kuitenkin kuuluu parhaimmistoon, voittaa Gagan säksätykset ja muokatut äänet mennen tullen.
        Christina on sentään oikea laulaja!
        Yksi floppaus ei haittaa suurta tähteä, 5 peräkkäistä voisi jo enteillä uran loppua...


      • Christina_on_fab!
        kylllllll kirjoitti:

        Kyllä noita pieniä floppauksia mahtuu itse kunkin uralle ilman, että ura loppuisi!
        Onhan Madonnakin flopannut, mutta ura vain jatkuu ja jatkuu.
        Itse olen satunnaisesti kuunnellut Christinaa.
        Uusi levy on mielestäni upea ja nykyaikainen, saisi kyllä menestyä.
        Elektronisella tanssimusiikilla vain sattuu olemaan nykyisin ylitarjontaa.
        Kyllä tämä levy kuitenkin kuuluu parhaimmistoon, voittaa Gagan säksätykset ja muokatut äänet mennen tullen.
        Christina on sentään oikea laulaja!
        Yksi floppaus ei haittaa suurta tähteä, 5 peräkkäistä voisi jo enteillä uran loppua...

        Kannattaa kuunnella vielä deluxe editionin kappaleet!(Ei jaksaisi odottaa kahdeksanteen päivään asti!)Oikeasti mieletön kokonaisuus!


      • Floptina Gagalera
        Christina_on_fab! kirjoitti:

        Kannattaa kuunnella vielä deluxe editionin kappaleet!(Ei jaksaisi odottaa kahdeksanteen päivään asti!)Oikeasti mieletön kokonaisuus!

        ihan kamalaa kuraa toi uus levy.


      • Meitsitietääteitsiei
        Floptina Gagalera kirjoitti:

        ihan kamalaa kuraa toi uus levy.

        Xtina oli paljon ennen lady gagaa, xtina ilmoitti jo vuonna 2006 B2B julkaisun aikoihin että seuraava levy tulee olemaan aivan erilainen ja täysin futuristinen. Tuolloin ei vielä vitun vamppi LEIDI KAKKAA ollut näköpiirissäkään ja Ite tää Lady Gaga on ilmoittanu Christina Aguileran yhdeksi hänen Idoleistaan. Jote paskaset naurut niille ihmisille jotka eivät ole tarkistaneet faktatietoa. Lady Gaga oli ensimmäisenä Aguileraa matkimassa, Musavideossa Pokerface hän oli teettänyt tukkansa täysin samanlaiseksi kuin Aguileralla oli jo ja laulustakin kuulee kuinka se on muokattu mahdollisimman lähelle Christinan ääntä. On huvittavaa kuinka ihmiset pätevät sellaisista asioista joita he eivät ole nähtävästikään tutkineet :D


      • chrisitnafor

        ainaki biisit mitä oon kuunnellut youtubesta. hyviä baladeja ja myös menevämpiä biisejä, itse en christina aquilerasta kovin ole tykännyt mut tämän levyn biiseistä tykkään ja toivon että albumi menestyy. nykyään maailma on niin täynä tota lady gagaa ja kaikkia wannabe tähtösiä.

        lempi biisit ovat ehdottomasti. stronger than ever, birds of prey, lift me up, vanity ja primadonna.


    • audrinapatridge

      Kyllä Shakirankin She Wolf-albumi floppasi siinä mielin, ettei menestynyt kovinkaan hyvin, mutta hän edelleen jatkaa uraansa. Christina ei noin vain lopeta unelmatyötään. Herraisä, kuka lopettaisi uransa jos omistaisi maailman täydellisimmän äänen? Gaah.

      Ja minusta on hyvä, että kiertue siirtyi, niin minullakin on hyvä tilaisuus päästä keikalle, jos Xtina tulee Suomeen. Ja hyvä ettei albumin promoaminen ja Burlesquen promoaminen jää taka-alalle. Go Xtina!!

      • En lukeudu varsinaisiin Xtina faneihin,mutta mielestäni se on huono juttu että kiertue on peruttu/siirretty! Moni olisi varmaan kuitenkin ostanut lippuja hänen konserttiinsa! Xtinalla on varmasti oma fanikuntansa edelleen,vaikka uusi levy onkin otettu nihkeästi vastaan.

        Itse olen lainannut Bionicin kirjastosta ja levy on ihan ok. Voi jopa olla että ostankin. Kuitenkin paras levy oli Stripped. Sen veroista ei valitettavasti ole enää tullut :( Häiritsee myöskin hidas levyjen julkaisu tahti,koska moni saattaa unohtaa artistin levyjen ilmestymisen välillä uskollisia faneja lukuunottamatta... 11 vuotta ja vain tuon verran levyjä. Melko hidasta sanoisin.

        Minua ei kiinnosta nämä paskanjauhannat siitä kuka matkii ja ketä! Mitä väliä? Jokainen kuuntelee mitä tahtoo musiikki on sitä varten. Piste. Itse olen enemmän Gaga fani,mitä sitten? Jokaiselle jotakin tässäkin asiassa.


      • carolaw
        Brave_Gia kirjoitti:

        En lukeudu varsinaisiin Xtina faneihin,mutta mielestäni se on huono juttu että kiertue on peruttu/siirretty! Moni olisi varmaan kuitenkin ostanut lippuja hänen konserttiinsa! Xtinalla on varmasti oma fanikuntansa edelleen,vaikka uusi levy onkin otettu nihkeästi vastaan.

        Itse olen lainannut Bionicin kirjastosta ja levy on ihan ok. Voi jopa olla että ostankin. Kuitenkin paras levy oli Stripped. Sen veroista ei valitettavasti ole enää tullut :( Häiritsee myöskin hidas levyjen julkaisu tahti,koska moni saattaa unohtaa artistin levyjen ilmestymisen välillä uskollisia faneja lukuunottamatta... 11 vuotta ja vain tuon verran levyjä. Melko hidasta sanoisin.

        Minua ei kiinnosta nämä paskanjauhannat siitä kuka matkii ja ketä! Mitä väliä? Jokainen kuuntelee mitä tahtoo musiikki on sitä varten. Piste. Itse olen enemmän Gaga fani,mitä sitten? Jokaiselle jotakin tässäkin asiassa.

        Ei minusta kuusi albumia ole edes paha 11 vuoden aikana. Ja koska Christina on perheen äiti, niin hei haloo, hänellä on pakko olla aikaa myös perheelleen.

        Ja kiertue on siirretty, edelleen. Sitä ei ole peruttu mihinkään suuntaan.


      • romahdus!!
        carolaw kirjoitti:

        Ei minusta kuusi albumia ole edes paha 11 vuoden aikana. Ja koska Christina on perheen äiti, niin hei haloo, hänellä on pakko olla aikaa myös perheelleen.

        Ja kiertue on siirretty, edelleen. Sitä ei ole peruttu mihinkään suuntaan.

        järkyttävä floppi toi xtinan viimenen levy. ja huono ku mikä,oon kuunnellu. peli on hänen osalta pelattu tosiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe