Hurghada ja Bella Vista Hotel & resort

---nanna---

Moikka.

Ekaa kertaa ollaan lähdössä egyptiin ja Hurghadaan, joten kaikista mahdollisista vinkeitä ollaan iloisia!
Kuulemme mahtava mestat snorklata, voisittekos suositella jotain kivoja retkiä mitä kannattaisi tehdä?

Olisiko jollain myös kokemuksia hotellista Bella Vista Hotel &resort.?

20

1901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EgyptFun

      Tuo Bella Vista on TOSIHYVÄLLÄ paikalla aivan Sakkalan Pääkadun varrella, kaikki jutut lähellä...

      Olimme viime ja tänä talvena Hurghadassa ja meille järjesti paikallinen, suomeksi/ruotsiksi palveleva [email protected] kivoja retkiä edullisemmin, kuin suomal matkatoimistot.
      Otin ensin yhteyden tuohon s-postiosoitteeseen ja koska meilissäni on autom myös Skybe-osoitteeni, niin heti chattasi -> soittikin skybellä. Siellä on sellainen kui Taru (asuu Hurghadassa), joka voi suositella teille mielenkiintoista tekemistä Egyptissä - mistä sitten olettekin kiinnostuneita. On luotettava.
      Mm ensin kannattaa ottaa sieltä heti kaupunkikierros (yks autolla), jossa Taru on itse mukana ja hän näyttää mielenkiintoiset paikat, ravintolat ym ym! Suomal matkatoimistoilla maksaa 20 Eur/hlö ja tehdään bussilla.
      SUOSITTELEN !
      Katso web-sivulta retkiä:
      http://www.tripsinegypt.webs.com/

      • heikki ja ella

        kiitos Egypt-fan.
        tilasimme sitten... ja onnistukin oikein hyvin.


    • ---nanna---

      Kiitokset vinkeistä!
      Täytyy tsekkailla :)

      • liisa ihmemaassa

        oikein kiva palvelu


    • Shankara

      Onko kellään kokemusta millainen all inclusive tuossa hotellissa on?

    • bella vista

      Mulla kokemusta, koko seurueemme oli vatsataudissa ja söimme vain hotellin tarjoamia ruokia! EN SUOSITTELE, hotellilla muutenkin niin hyvä sijainti, että ravintoloita on paljon lähettyvillä. Saattaahan olla, että meille on vaan sattunut huono tuuri...

      • jepjepjee2345

        Sehän onkin aina hotellin vika jos sairastutte. Erilainen bakteerikanta egyptissä ja useilla on jonkilaista ongelmaa vatsan toiminnan kanssa tuolla.

        Itse olen 2 kertaa ollut egyptissä ja kummallakin kerralla on jossain vaiheessa ainakin vatsa ollut hieman sekaisin. Ei mitään vakavaa, mutta kuitenkin. Ja tuokin on varmasti joka kerta ollut hotellin vika mukamas :D Eri hotelleissa vieläpä.


      • Ootellaan_taas

        Kohta pamahtaa Dubaissa....


    • piggi

      ei se tauti hotellista riipu, eikä ehkä edes ruoasta. itse kun en syönyt muuta kuin pringlessejä ekoina päivinä ja tauti tuli silti. enkä pahemmin edes käsitellyt rahaa kun mieheni hoitaa sen puolen.. söin maitohappobakteereja ja käytin käsidesiä, tulee jos tulee. olen aikaisemminkin ollut hurghadassa, eikä silloin ollut mitään kenelläkään kun meitä oli kolmen porukka. silloin syötiin maitohappobakteereja vähän niin ja näin eikä sitä käsidesiäkään niin tullut käytettyä, eikä silti tullut tautia. nyt jo suomessa, mutta tauti vaan jatkuu toista viikkoa...

    • fiiva

      Oliko all inclusive muuten millanen, jollei mahatautia lasketa? Pystykö viinoja juomaan?

    • Semmostatänääää

      Joo sinne hyökkäs just isis terroristit. Kanntaa ehdottomasti valita egypti ja tuo hotelli. Saakohan sinne ottaa aseen messiin?

      • Kuopij0

        Mitenkäs Kuopion tori, kun siellä on kuollut useampi?


      • Usseita.männöö

        Jaa että savolaisia juntteja on tukehtunut kalakukkoon ja mummot saaneet sydäreitä juntti-torilla. Kyllä. Savo on hengenvaarallinen paikka. Puion eli Puijjon tornikin saattaa kaatua kalakukon päälle.


    • MamujaOnTäälläkin

      Esimerkki suomalaisesta tyhmyydetä:"me mennään lomalle ja plää plää" Sitten sattuu jotain kuten tsunami thaimaassa ja itketään kun joku kuolee,miksi? Itsehän te olette menneet sinne vapaaehtoisesti!!!! Voi taivas mitä narisijoita koko surkea kansa! Olisitte onnellisia kun tapahtuu jotain mullistavaa missä saatte olla mukana! Ei kai ole pakko mennä?Löytyy noita mamuja täälläkin niin ei tartte läheä tonne asti katselemaan....

      • JJJ4

        Sattuu sitä Suomessakin.


      • Kaikea

        Hotelli Pasilan edessä miehen pää ammuttiin kadulla tohjoksi ja lehdessä luki, että tapauksen nähneet Matti ja Teppo järkyttyivät. Ei siitä sen enempää.

        Thaimaassa oli tsunami, Estonia upposi Itämereen, Kuru Näsijärveen.

        Tampereen keskustassa oli pakettiautollinen dynamiittia.

        Virossa pommiuhkia.

        Ei ole tosiaankaan pakko mennä. Myös täällä voi kuolla, vaikkapa Kuopion torilla ammuttuna.


    • rohkeena_käymme

      Kualiks joku muka? Pysykää vaan mökeissänne, ootte niin arkoja, lälläslää!

      • Saldo

        Joo. Egyptiläiset tappoivat yhden ampujan.

        Kaksi itävaltalaista ja yksi ruotsalainen turisti haavoittui.


    • Alicairo

      ...ja taas joku paniikissa jatkaa täällä melkein 6 vuotta vanhaa postausta..., mutta huvinsa ja hobbynsa kullakin näillä pakkasilmoilla...=D

      • ählämisählämi

        Saahan sitä lomailla vaikka Syyriassa jos niin haluaa. Mutta kyllä normaalin täyspäisen ihmisen pitäisi ymmärtää näinä aikoina lomailla jossain ihan muualla kuin Egyptissä.

        Tai no, riippuu tietysti siitä mitä lomaltaan hakee. Itse olen kyllä ymmärtänyt elämysmatkailun vähän eri lailla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe