Sony Ericsson Aino ?!

Erkki ja Aino

Nyt tulin miettineeksi taas tällaista vaihtoehtoa: melkein yhtä halvalla kuin W995 niin lähtee Sony Ericsson Aino cdon.comista.

Tässäpä pitäisi kai olla hyvät viihdeominaisuudet? Entäs millainen on kamera ja onko tässä ollenkaan GPS:ää?
Joku sanoo että on hidas, onko liian hidas, olemaan hyvä puhelin?

Tarvitsen kännykältä siis viihdeominaisuuksia, kameraa ja GPS:ää. Olisiko tämä hyvä puhelin minulle?

Nyt kaikilta jotka ovat tutustuneet puhelimeen niin kommentteja tulemaan!

7

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki ja Aino

      Eli löytyisikö niitä käyttökokemuksia tai muita kommentteja!
      Mitä sanotte tästä Ainosta verrattuna W995:een?
      Olen käynyt nyt hypistelemässä näitä puhelimia ja lisäksi paria muuta mm. LG:n BL40:tä, mutta ei siitä kunnolla vielä ota selvää puhelimesta. Että olisi ihan kiva jos joku osaisi auttaa minua valitsemaan...

    • ÄLÄ osta XPERIAA!!!

      Ainosta ei ole kokemuksia, mutta tuosta W995 pelkkää positiivista sanottavaa.

      Tuo W995 on pirun hyvä puhelin, vaimolla on sellainen käytössä, tykkää erityisesti hyvästä musiiikkisoittimesta, luuri on muutenkin toimiva ja asiallinen, suurin syy tuohon malliin oli se kun W901i mallia ei saa enää mistään, W901i on erittäin hyvä puhelin, vaikka joissain testeissä aikoinaan haukuttiin, kestävämpäää ja puhelun äänenlaadulla mitaten parempaa liukuläppäpuhelinta ei ole tehty, mahtoiko syy sen valmistuksen loppettamiseen olla juuri kestävyydessä, kestää mitä vaan eikä uudet mallit mennet kaupaksi)...minulla on itsellä ko. puhekin kestänyt monta vuotta rankkaa käyttöä, en tarvitse kosketusnäyttöä tai muita ylimääräisiä muotihärpäkkeitä. Puhelimeni pitää olla sellainen että sillä pystyy soittamaan, lähettämään tekstiviestit ja sähköpostit...en hauku muita merkkejä tässä yhteydessä, koska kailla on oma mielipiteensä, mutta sen voin sanoa että jos valitset tuon W995 niin et ainakaan tule katumaan päätöstäsi...erotut ehkä massasta, positiivisella tavalla, eikä luuria tarvitse kuskata joka kuukausi huoltoon...

      Tuo W995 on muuten viimeinen Walkman puhelin minkä SE teki eli se on W-sarjan lippulaiva, jos läydät sellaisen edullisesti, niin osta pois...niitä uusia iPhone kopioita ja muita leluja tulee 10 uutta mallia viikossa joka valmistajalta, mutta tuota W995 mallia on vaikea löytää enää Suomesta...jos käyt Ruotsin puolella, niin katso pahuuttasi mikä puhelin ihmisillä on siellä käytössä :)

      • ÄLÄ osta XPERIAA!!!

        ...et saa millään kännykällä niin hyviä kuvia kuin oikella kameralla...mutta kyllä nillä yllättävän hyviä kuvia ja videoita saa...minulla on itsellä 42" Sonyn telkkar mistä katselen kuvia...ero on selvä kun W995 tai W901i otettuja kuvia vertaa Nikon D90 järkkärillä otettuhin...ei kuitenkaan niin etteikö nuo kännykällä ulkona ja hyvässä valossa otetut kuvat olisi ihan katsottavia ja kuka viitsii kantaa järjestelmäkameraa koko ajan mukanaan...ja tietokoneen ruudulta katsoessa auringonpaisteessa otetut kuvat näyttävät tosi hyviltä...on ne aina parempia kuin ei kuvia tai videoita lainkaan!!!

        Yksi kaverini katseli fillarireissulta otettuja kuvia ja kehui kuinka hienoa jälkeä Nikonilla saa, meni vähän noloksi kun sanoin että ne on kyllä otettu vaimon kännykällä :)


      • ÄLÄ osta XPERIAA!!!
        ÄLÄ osta XPERIAA!!! kirjoitti:

        ...et saa millään kännykällä niin hyviä kuvia kuin oikella kameralla...mutta kyllä nillä yllättävän hyviä kuvia ja videoita saa...minulla on itsellä 42" Sonyn telkkar mistä katselen kuvia...ero on selvä kun W995 tai W901i otettuja kuvia vertaa Nikon D90 järkkärillä otettuhin...ei kuitenkaan niin etteikö nuo kännykällä ulkona ja hyvässä valossa otetut kuvat olisi ihan katsottavia ja kuka viitsii kantaa järjestelmäkameraa koko ajan mukanaan...ja tietokoneen ruudulta katsoessa auringonpaisteessa otetut kuvat näyttävät tosi hyviltä...on ne aina parempia kuin ei kuvia tai videoita lainkaan!!!

        Yksi kaverini katseli fillarireissulta otettuja kuvia ja kehui kuinka hienoa jälkeä Nikonilla saa, meni vähän noloksi kun sanoin että ne on kyllä otettu vaimon kännykällä :)

        ...tilasin itsellekin yhden W995:n nyt kun niitä vielä saa...kiitos kysyjälle kun sai katsomaan tämän päivän hintoja :)

        http://www.luurinettikauppa.com/sony-ericsson-w995-p-868.html


    • UX

      Itselläni ollut Aino syksystä -09 asti. Mahtava puhelinhan se on, mutta todella kyllästyttävä. GPS:ää olenko kahdesti kokeillut ja hyvin hidas ja tökkivä.. Puhelin ei myöskään ole kovin kestävä. Hyvin olen sitä pitänyt, kahdesti on tainnut tippua mutta matolle, ei koskaan suoraan lattialle tai maahan. No takakansi on päästä halki ja SE:n merkistä on lähtenyt kehykset. Takana logoa koristaa siis vain vihreä pallo. Kosketusnäyttöön menee hermot. Useita kertoja saa näpyttää, ennenkuin esim. kamera menee päälle. Kamera on kuitenkin mielestäni aivan mahtava. Suttuisia kuvia tulee liikkuvista kohteista mutta niin tulee muillakin. Zoom on parasta laatua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe