Maspalomasin rannalla

Vanha pukki

Minun nelikymppisteni kunniaksi vietimme viime marraskuussa vaimon kanssa lomaviikon Gran Canarialla. Nelikymppispäivänä tuli syötyä ja varsinkin juotua varsin hyvin; niin hyvin, että seuraavana aamuna oli varsin hutera olo. Niinpä ehdotin vaimolleni, että otetaan vähän ruokaa ja juomaa mukaan ja vietetään päivä jollain rannalla lepäillen. Oli kuullut juttuja, että Maspalomasin rannalla on dyynejä joiden suojassa väki nakuilee, joten päätin järjestää vaimolleni yllätyksen.

Vaimo vähän ihmetteli, kun emme jääneet rantahiekalle vaan jatkoimme kohti dyynejä. Hetken kierreltyämme löysimme suojaisan notkelman, jossa oli ennestään noin viikymppinen pariskunta Toisessa päässä notkelmaa oli noin parikymppinen nuoripari. Tuo nuori nainen oli yläosattomissa ja ai että miten upean isot ja kiinteät rinnat tuolla naisella olikaan.

Vaimo ei pikineitään riisunut, mutta minä otin uikkarit pois ja sanoin vaimolle, että pitää antaa vähän kalullekin aurinkoa, kun siihen nyt on mahdollisuus. Vaimo vastasi, että haluat vain näytellä "hevosen munaasi" tuolle nuorelle naiselle. No, kyllähän se kaluni oli lämmöstä ja kiihottavasta tilasteesta aika lailla turpeana, niin että kyllähän sitä kelpasikin esitellä.

Nukahdin melkein heti ja heräsin vanhemman pariskunnan pulinaan heidän tehdessään lähtöä rannalta. Olin ilmeisesti nähnyt jotain eroottista unta, sillä herätessä kalu oli lähes täydessä seisokissa. Ohi kävellessään tuo rouva tervehti minua iloisesti ja katsoi hymyillen kaluani.

Minä otin eväsrepusta vähän juomaa. Vaimokin heräsi, kääntyi selälleen ja pyysi minua levittämään aurinkovoidetta selkäänsä. Nousin kontalleni ja levitin pitkin, hellin sivelyin voidetta. Vaimon ihanan kiinteä ja lämmin iho sai kaluni paisumaan entisestään ja ajattelin, että miten hyvää krapulapano nyt tekisikään, mutta tiesin hyvin, että ei vaimo suostuisi seksiin näin julkisella paikalla.

Vilkaisin nuorta paria ja huomasin, että nainen oli noussut istumaan minua päin ja että poikaystävä levitti aurinkovoidetta myös hänen selkäänsä. Huomasin myös, että sekä nainen, että mies katselivat miten voidetta levitäessäni puolijäykkä, raskas kaluni huojahteli ylävartaloni liikkeiden tahdissa.Levitin vielä voidetta käsivarsiini ja vatsaani ja olin jo painumassa uudelleen makuulle, kun huomasin, että nuori mies oli siirtynyt naisensa viereen ja alkoi levittämään voidetta noille jumallisen upeille rinnoille. Tajusin heti, että tuo oli minulle tarkoitettu merkki leikin jatkamisesta. Niinpä levitin jalkojani ja aloin voidella huolellisesti reisiäni ja etenkin reisieni sisäpintaa samalla kun katselin, miten mies jatkoi rintojen hyväilyä yhä kiihkeämmin. Vilkaisin, mitä vaimoni tekee, mutta onneksi tasainen tuhina kertoi hänen olevan sikeässä unessa. Otin reilusti voidetta kämmeneeni ja aloin runkkaavin liikkein levittämään voidetta kaluni varteen, terskaan ja nyt jo kiimasta kohonneisiin palleihini. Nainen katsoi huokaillen isoa kaluani ja veti toisen pyyhkeen omansa ja poikaystävänsä alavartalon peitoksi. Näin kyllä, että pyyhkeen alla nainen alkoi runkata rajusti poikaystävänsä kalua. Sitten nainen kohottautui ylöspäin ja painautui poikaystävänsä syliin aloittaen kiivaan laukan. Minä nousin varovasti ylös, että en herättäisi vaimoani ja kävelin kalu koko kahdenkymmenen sentin pituuteensa paisuneena parin luo. Asutuin naisen eteen kontalleen ja hän imaisi heti kaluni suuhunsa aloittaen ihanan imutuksen. Tilanne oli selvästi nuoren miehen kestolle liikaa ja hän sai nautinnosta ähisten orgasmin. Nainen ei kuitenkaan ollut vielä saanut tarpeekseen ja hän kirjaimellisesti kalusta kiinni pitäen ohjasi minut viereensä istumaan. Sitten hän asettautui ratsastamaan kyrvälläni, mutta vaikka pillu oli kostea sekä naisen omasta kiimasta, että poikaystävän spermoista, niin tarvittiin useampi työntöyritys , ennen kuin tuo nuori, tiukka pillu viimein avautui ottamaan ison kyrpäni juurta myöten sisään. Nuoresta iästään huolimatta tuo nainen todella osasi nauttia saadessaan isoa. Minä työnsin toisen käteni pyyhkeen alle ja hyväilin klitorista sormillani nainnin tahtiin samalla kun toisella kädelläni puristelin noita ihanan kiinteitä rintoja. Nainen laukka kävi yhä kiivaammaksi, kunnes tunsin koko kalun mitalta miten orgasmi sai pillun ihanasti sykkimään. Tuo syke lypsi myös minun spermani liikkeelle ja lennätin lastini syvälle, syvälle pilluun.

Orgasmi teki niin hyvää, että minun piti suorastaan purra huultani, että en olisi nautinnon karjullani herättänyt vaimoani, joka ei onneksi vieläkään tiedä tästä nuorelta naiselta saamastani synttärilahjasta mitään.

4

15615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisu

      kokemus/fantasia...minkähän takia se nainen runkkasi nuoren miehen kalua pyyhkeen alla...? Taisi olla pikkuinen pippeli siellä jöpöttämässä...?

    • simmarit jalassa

      Voin kertoa, että paljaita rintoja ja perseitä kulleineen ja pilluineen kyllä dyyneillä vilkkuu. Olin huhtikuun alussa, samoin synttäreitä karussa Maspalomasissa ja tutustuin dyynien riettauteen. Totesin sen ylimainostetuksi. Yhden runkkarin näin ja en yhtään naimasessiota. Puolijäykkiä kulleja oli muutama. Yleisesti ottaen nakuilijat olivat jo keski-iän ylittäneitä ja eivätkä kovin himottavia olleet. Nuoret naiset kulkivat rannalla bikinien yläosat paikallaan.
      Siitä majakalta Inglesiin päin kun päivän tarpoo dyynien rinteitä pusikoihin kurkkien, niin ei paljoa hommasta kostu. Vanhaa ryppyistä ja lihavaa lellua. Kumma, että mitä rumemmaksi vartalo käy, niin sitä paljaanpana sitä pitää esittää.

      • näinmeillä

        Meille sattui niin kun olimme makoilleet vesrajassa vajaan tunnin, viereen parkkeerasi paikallinen komistus. Aloin pitämään hänen kanssaan flirttiä, hymyilin, koskettelin hiuksiani, korjailin bikineitäni ym. Tokihan mieheni huomasi kaiken, mutta en ollut enää vuosiin siitä piitannut, sillä hän on sellainen suomalainen tohvelisankari ym.
        Lopulta otin vain pyyhkeeni ja suuntasin dyyneille, tietenkin katsoen olkapääni yli adonista. Löysin suojaisan paikan, levitin pyyhkeen, istahdin sille ja riisuin bikineitten alaosan pois. Kun komistus saapui, laskeuduin selälleni ja levitin jalkani. Mies heitti pois uikkarinsa, näin valtaisan kalun, varmaan yli kaksi kertaa suuremman kuin omalla miehelläni. Hän vain tuli päälleni, ilman mitään esileikkejä, ilman sanaakaan hän vain työnsi parrun märkään vakooni. Sain mitä halusinkin, naimme yli puoli tuntia ennenkuin hän laski sisääni. Olimme kokoajan samassa asennossa, sillä vaikea hienossa hiekassa on pyöriskellä naidessa. Erotessamme hymyilimme ja muistan miettineeni, montakohan suominaista tuokin mies on nussinut.
        Näin hänet viikolla kaupungilla, mutta silloin hän ei ollut yhtään niin kiinnostava, kuin oli rannalla ollut.


      • hermafrodiitti
        näinmeillä kirjoitti:

        Meille sattui niin kun olimme makoilleet vesrajassa vajaan tunnin, viereen parkkeerasi paikallinen komistus. Aloin pitämään hänen kanssaan flirttiä, hymyilin, koskettelin hiuksiani, korjailin bikineitäni ym. Tokihan mieheni huomasi kaiken, mutta en ollut enää vuosiin siitä piitannut, sillä hän on sellainen suomalainen tohvelisankari ym.
        Lopulta otin vain pyyhkeeni ja suuntasin dyyneille, tietenkin katsoen olkapääni yli adonista. Löysin suojaisan paikan, levitin pyyhkeen, istahdin sille ja riisuin bikineitten alaosan pois. Kun komistus saapui, laskeuduin selälleni ja levitin jalkani. Mies heitti pois uikkarinsa, näin valtaisan kalun, varmaan yli kaksi kertaa suuremman kuin omalla miehelläni. Hän vain tuli päälleni, ilman mitään esileikkejä, ilman sanaakaan hän vain työnsi parrun märkään vakooni. Sain mitä halusinkin, naimme yli puoli tuntia ennenkuin hän laski sisääni. Olimme kokoajan samassa asennossa, sillä vaikea hienossa hiekassa on pyöriskellä naidessa. Erotessamme hymyilimme ja muistan miettineeni, montakohan suominaista tuokin mies on nussinut.
        Näin hänet viikolla kaupungilla, mutta silloin hän ei ollut yhtään niin kiinnostava, kuin oli rannalla ollut.

        Just, kummalla teillä oli ne munat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe