Moi,
Miten saan tarkistettua moottoriöljyt kyseisestä pyörästä? Broidin customi lainassa enkä tajua näistä mitään. Yks kerta lähdin ajoon niin ihan niinku olis ollu tehot kateissa ja alkuun paloi Oil-valo mutta sammui hetken pästä. Ajettu kuulemma tänä keväänä öljyjen laiton jälkeen vasta 400km. mistähä vois johtua? Entä mitä se high beam -valo meinaa? ei oo palanu mutta kiinnostais tietää. kertokaa joku jos tiedätte enemmän, aloittelija kaipaa jeesiä :) kiitokset etukäteen!!!
XV Virago 750 öljyn tarkistus
Aloittelija2010
3
3194
Vastaukset
- Aloittelija2010
Niin ja tietysti, että mitä ja millasta öljyä tuohon pitäis laittaa jos tarvii lisätä ja miten lisätään? Siinä pari jatkokysymystä vielä :)
- voi tsiisus sentää
kysy siltä broidiltasi, sen mopo kerta on kyseessä... vai??
- mä1234567
Lohkossa on ölysilmä. jossa pitää näkyä öljyä, noin 3/4 silmää. Öljyn merkkivalo saattaa palaa kylmänä ja ylämäessä, jos öljyn taso on alhaalla. Ei mittaa öljynpainetta vaan tasoa. High beam on luultavasti kaukovalot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166