Moi,
Miten saan tarkistettua moottoriöljyt kyseisestä pyörästä? Broidin customi lainassa enkä tajua näistä mitään. Yks kerta lähdin ajoon niin ihan niinku olis ollu tehot kateissa ja alkuun paloi Oil-valo mutta sammui hetken pästä. Ajettu kuulemma tänä keväänä öljyjen laiton jälkeen vasta 400km. mistähä vois johtua? Entä mitä se high beam -valo meinaa? ei oo palanu mutta kiinnostais tietää. kertokaa joku jos tiedätte enemmän, aloittelija kaipaa jeesiä :) kiitokset etukäteen!!!
XV Virago 750 öljyn tarkistus
Aloittelija2010
3
3002
Vastaukset
- Aloittelija2010
Niin ja tietysti, että mitä ja millasta öljyä tuohon pitäis laittaa jos tarvii lisätä ja miten lisätään? Siinä pari jatkokysymystä vielä :)
- voi tsiisus sentää
kysy siltä broidiltasi, sen mopo kerta on kyseessä... vai??
- mä1234567
Lohkossa on ölysilmä. jossa pitää näkyä öljyä, noin 3/4 silmää. Öljyn merkkivalo saattaa palaa kylmänä ja ylämäessä, jos öljyn taso on alhaalla. Ei mittaa öljynpainetta vaan tasoa. High beam on luultavasti kaukovalot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733