Ollaan lähdössä noin puolen vuolen backpacking-reissulle ja tarkoitus olisi viivähtää pari viikkoa myös Seychelleillä. Edulliset lennot jo löydettiin ja majoitukseksi on ajateltu jonkin pienen talon tai asunnon vuokraamista, mikä äkkiseltään näyttäisi tulevan edullisemmaksi kuin hotelli. Päiväbudjetin laatiminen saarille on kuitenkin vaikeaa, kun ei hintatasosta ole juurikaan tietoa. Tietääkö joku, mitä eläminen siellä kustantaa ajatellen ruokaa ja juomaa ym. perusasioita (jos pääasiassa kokkailee itse)? Myös muita vinkkejä majoituksen tai minkä tahansa suhteen otetaan mieluusti vastaan! Kiitos kovasti!
Hintataso Seychelleillä
1
3640
Vastaukset
- Roche Caiman
Seychellit ei ole oikein backpaking paradice. Hinta taso Suomen luokkaa, jopa kallimpaa, koska suurin osa tuotteista on tuonti kamaa . Victorian keskustassa on market jossa on kalaa, lihaa, edelmiä ja vihanneksia. Asumiset ja ravintola ruuat turistit maksavat kovalla valuutalla (USD/E). Saariryhmä yrittää rajoittaa matkailua pitämällä hitatason korkealla, koska luonto ei kestä ja tila ei riittäisi samaan matkailija määrään kuin esimerkiksi Thaimaa.
Mutta jos vain budjetti rittää niin suosittelen käyntiä. Välimatkathan on lyhyitä ja julkinen liikenne kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076