Eli hakisin paikkaa jossa kummittelisi.Olen erittain kiinnostunut aaveista.Jos joltain loytyy tietoa niin tanne vaan kirjoittamaan niin mina kayn kyseisessa paikassa ja kerron sitten kokemukseni.Mulla on muuten britti nappaimisto sorry naa aakkoset...
kummituspaikkoja
6
677
Vastaukset
- x-x-x-x-x-x-x
Kirkkonummi, Hvittorpin tien silta.
- WeeRar
Pohjanmaalla suomessa on aika paljon autiotaloja kirjoita googleen vaikka suomenkummitustalot tai jotain vastaavaa niin eiköhän löydy.
- hotelli cumuluksen
WeeRar kirjoitti:
Pohjanmaalla suomessa on aika paljon autiotaloja kirjoita googleen vaikka suomenkummitustalot tai jotain vastaavaa niin eiköhän löydy.
vieressä sijaitsee tuomitalo, olen kuullut että siellä kummittelisi, en vain itse ole käynyt siellä.
hotelli cumuluksen kirjoitti:
vieressä sijaitsee tuomitalo, olen kuullut että siellä kummittelisi, en vain itse ole käynyt siellä.
Katso noita keskusteluja taaemmas, siellä minä ja lukemattomat muut olemme kertoneet ja yksi tyyppi on vuosia listannut tunnettuja kummittelupaikkoja. Itse olen kertonut Pääkaupunkiseudun ja vähän Tampereen seudun paikoista ja tapauksista. Sami Aaltonen on tehnyt kirjan Helsingin kummituksista, mutta mielestäni tuollaiset tekeleet ovat ihan perseestä, asioista on tehty ylinostalgisia rahastuskohteita kirjalla rahastuksella toisten kustannuksella. Toisaalta hyvä, että edes joku on koonnut näitä kansiin. Tuolla edellä palstalla löytyy varmaan vähintään 50 paikkaa ympäri Suomea ja varmaan samat, jos laskee kaikki pääkaupunkiseudun legendat mukaan. Tosin on täällä muutama höyrypää, mutta myöskin tarkkoja havainnoitsijoita, sekä Helsingin pitkä ja välillä murheellinen historia eri tapahtumien näyttämönä.
Nyt vain lukemaan näitä ja arvioimaan ja uteliaana tietenkin menet itse paikalle katsomaan.
Itse suosittelen täällä pääkaupunkiseudulla Kirkkonummen Hvitträskin siltaa juuri ennen leirikeskusta ja leirikeskuksen nurkistakin kuuluu kummia. Toinen todella tsekkaamisen arvoinen mesta on Nurmijärven entinen suljettu parantola, alueella on kielletty kulkeminen, mutta jos vatsa ja pää kestää, niin mene paikalle ja katsele järvelle, täälläkin on kerrottu sen näystä.
Onnea matkaan ja siunausta hengille ympärilläsi ja itsellesi, pyydä vain hyviä asioita paikalle, pahan saa pyytämättäkin, mutta pois hyvä jos manaamalla (Manaaja eli Exorcist-elokuva mainio esimerkki)
Sitten kun olet jotain nähnyt tai tallentanut, etkä ole joutunut Kellokoskelle, tule takaisin ja jaa se meidän ja minun kanssani, saat takuulla apua kysymyksiisi asiantuntijoiltakin tarvittaessa.
Lycka till!
- Anonyymi
Kaverini asuu Tuomitalossa ja on kuullut outoja ääniä keskellä yötä ja siellä talossa asuva kummitus on nimeltään Lagergats
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297