kummituspaikkoja

99337722

Eli hakisin paikkaa jossa kummittelisi.Olen erittain kiinnostunut aaveista.Jos joltain loytyy tietoa niin tanne vaan kirjoittamaan niin mina kayn kyseisessa paikassa ja kerron sitten kokemukseni.Mulla on muuten britti nappaimisto sorry naa aakkoset...

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-x-x-x-x-x-x

Kirkkonummi, Hvittorpin tien silta.

• WeeRar

Pohjanmaalla suomessa on aika paljon autiotaloja kirjoita googleen vaikka suomenkummitustalot tai jotain vastaavaa niin eiköhän löydy.

• hotelli cumuluksen
        WeeRar kirjoitti:

Pohjanmaalla suomessa on aika paljon autiotaloja kirjoita googleen vaikka suomenkummitustalot tai jotain vastaavaa niin eiköhän löydy.

vieressä sijaitsee tuomitalo, olen kuullut että siellä kummittelisi, en vain itse ole käynyt siellä.

• hotelli cumuluksen kirjoitti:

vieressä sijaitsee tuomitalo, olen kuullut että siellä kummittelisi, en vain itse ole käynyt siellä.

Katso noita keskusteluja taaemmas, siellä minä ja lukemattomat muut olemme kertoneet ja yksi tyyppi on vuosia listannut tunnettuja kummittelupaikkoja. Itse olen kertonut Pääkaupunkiseudun ja vähän Tampereen seudun paikoista ja tapauksista. Sami Aaltonen on tehnyt kirjan Helsingin kummituksista, mutta mielestäni tuollaiset tekeleet ovat ihan perseestä, asioista on tehty ylinostalgisia rahastuskohteita kirjalla rahastuksella toisten kustannuksella. Toisaalta hyvä, että edes joku on koonnut näitä kansiin. Tuolla edellä palstalla löytyy varmaan vähintään 50 paikkaa ympäri Suomea ja varmaan samat, jos laskee kaikki pääkaupunkiseudun legendat mukaan. Tosin on täällä muutama höyrypää, mutta myöskin tarkkoja havainnoitsijoita, sekä Helsingin pitkä ja välillä murheellinen historia eri tapahtumien näyttämönä.

Nyt vain lukemaan näitä ja arvioimaan ja uteliaana tietenkin menet itse paikalle katsomaan.
        Itse suosittelen täällä pääkaupunkiseudulla Kirkkonummen Hvitträskin siltaa juuri ennen leirikeskusta ja leirikeskuksen nurkistakin kuuluu kummia. Toinen todella tsekkaamisen arvoinen mesta on Nurmijärven entinen suljettu parantola, alueella on kielletty kulkeminen, mutta jos vatsa ja pää kestää, niin mene paikalle ja katsele järvelle, täälläkin on kerrottu sen näystä.

Onnea matkaan ja siunausta hengille ympärilläsi ja itsellesi, pyydä vain hyviä asioita paikalle, pahan saa pyytämättäkin, mutta pois hyvä jos manaamalla (Manaaja eli Exorcist-elokuva mainio esimerkki)

Sitten kun olet jotain nähnyt tai tallentanut, etkä ole joutunut Kellokoskelle, tule takaisin ja jaa se meidän ja minun kanssani, saat takuulla apua kysymyksiisi asiantuntijoiltakin tarvittaessa.

Lycka till!

• jotain mielenkiintoista? Kerro äkkiä, mitä näit tai kuulit itse vai toisilta?

• Anonyymi

Kaverini asuu Tuomitalossa ja on kuullut outoja ääniä keskellä yötä ja siellä talossa asuva kummitus on nimeltään Lagergats

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10121
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3395
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3143
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2179
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2153
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1376
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe