kummituspaikkoja

99337722

Eli hakisin paikkaa jossa kummittelisi.Olen erittain kiinnostunut aaveista.Jos joltain loytyy tietoa niin tanne vaan kirjoittamaan niin mina kayn kyseisessa paikassa ja kerron sitten kokemukseni.Mulla on muuten britti nappaimisto sorry naa aakkoset...

6

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-x-x-x-x-x-x

      Kirkkonummi, Hvittorpin tien silta.

      • WeeRar

        Pohjanmaalla suomessa on aika paljon autiotaloja kirjoita googleen vaikka suomenkummitustalot tai jotain vastaavaa niin eiköhän löydy.


      • hotelli cumuluksen
        WeeRar kirjoitti:

        Pohjanmaalla suomessa on aika paljon autiotaloja kirjoita googleen vaikka suomenkummitustalot tai jotain vastaavaa niin eiköhän löydy.

        vieressä sijaitsee tuomitalo, olen kuullut että siellä kummittelisi, en vain itse ole käynyt siellä.


      • hotelli cumuluksen kirjoitti:

        vieressä sijaitsee tuomitalo, olen kuullut että siellä kummittelisi, en vain itse ole käynyt siellä.

        Katso noita keskusteluja taaemmas, siellä minä ja lukemattomat muut olemme kertoneet ja yksi tyyppi on vuosia listannut tunnettuja kummittelupaikkoja. Itse olen kertonut Pääkaupunkiseudun ja vähän Tampereen seudun paikoista ja tapauksista. Sami Aaltonen on tehnyt kirjan Helsingin kummituksista, mutta mielestäni tuollaiset tekeleet ovat ihan perseestä, asioista on tehty ylinostalgisia rahastuskohteita kirjalla rahastuksella toisten kustannuksella. Toisaalta hyvä, että edes joku on koonnut näitä kansiin. Tuolla edellä palstalla löytyy varmaan vähintään 50 paikkaa ympäri Suomea ja varmaan samat, jos laskee kaikki pääkaupunkiseudun legendat mukaan. Tosin on täällä muutama höyrypää, mutta myöskin tarkkoja havainnoitsijoita, sekä Helsingin pitkä ja välillä murheellinen historia eri tapahtumien näyttämönä.

        Nyt vain lukemaan näitä ja arvioimaan ja uteliaana tietenkin menet itse paikalle katsomaan.
        Itse suosittelen täällä pääkaupunkiseudulla Kirkkonummen Hvitträskin siltaa juuri ennen leirikeskusta ja leirikeskuksen nurkistakin kuuluu kummia. Toinen todella tsekkaamisen arvoinen mesta on Nurmijärven entinen suljettu parantola, alueella on kielletty kulkeminen, mutta jos vatsa ja pää kestää, niin mene paikalle ja katsele järvelle, täälläkin on kerrottu sen näystä.

        Onnea matkaan ja siunausta hengille ympärilläsi ja itsellesi, pyydä vain hyviä asioita paikalle, pahan saa pyytämättäkin, mutta pois hyvä jos manaamalla (Manaaja eli Exorcist-elokuva mainio esimerkki)

        Sitten kun olet jotain nähnyt tai tallentanut, etkä ole joutunut Kellokoskelle, tule takaisin ja jaa se meidän ja minun kanssani, saat takuulla apua kysymyksiisi asiantuntijoiltakin tarvittaessa.

        Lycka till!


      • jotain mielenkiintoista? Kerro äkkiä, mitä näit tai kuulit itse vai toisilta?


    • Anonyymi

      Kaverini asuu Tuomitalossa ja on kuullut outoja ääniä keskellä yötä ja siellä talossa asuva kummitus on nimeltään Lagergats

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe