Djerba 5.7.2010

Christian._

Moi

Onko kukaan lähdössä Djerbaan 5.7.10? Itse olen lähdössä silloin ellei Islannin Katla päätä sitten purkautua ja sotkea lomasuunnitelmat.

Olen lähdössä reissuun yksin ja olisi mukavaa saada matka seuraa jo näin etukäteen...

t- Reissaaja :)

3

752

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Christian._

Niin ja jos joku on käynyt Djerbassa olisi kiva kuulla paikasta jo etukäteen... Niin ja hotelli on Abir

t-reissaaja

• Susu65

Elokuun alussa Hotelli Abiriin ollaan menossa kahdestaan mieheni kanssa. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia Djerbasta ja Abirista. Laittakaa kokemuksianne kun kotiudutte lomiltanne sieltä.

• kotiutunut

Olimme Djerbassa, hotelli Abirissa. palasimme eilen kotiin. Säät oli todella hyvät, kuumin aika on keskipäivällä, jolloin auringossa on lähes mahdotonta pysytellä :)
        Abir hotelli oli ihan hyvä, emme ottaneet all inclusivea ja se näkyi palvelussa, emme siis saaneet samaa palvelua kuin all inclusivet. allinclusive kannattaa ottaa etukäteen suomesta(70e viikko) jos sen ottaa, paikanpäällä repivät tuplahinnan tästäkin. Hintataso on alhainen, mutta allinclusive kannattaa jos oet paljon hotellin rannalla tai altaalla, sillä vesi ym.kuuluu hintaan. Rahan säästää jo oikeastaan juomissa. Hintataso on alhainen, hyvin ravintolassa syö kaksi ihmistä n.30 eurolla. Ranskalaisia oli abir hotellissa paljon, ja ranskan osaavat saavat parempaa kohtelua. Englantia paikalliset eivät kovin hyvin osaa.
        Hotelli on osittain kulunut, mutta siisti, huoneet on puhtaita ja siivoajat käyvät päivittäin.
        kansainväliset drinkit eivät kuulu allinclusiveen, vaan ainoastaan muutama paikallinen likööri ja olut, sekä vesi ja limsat. Buffet ruokailu on keskinkertainen, syötävää löytyy mutta ei mitään suussa sulavan maukasta.
        Abirissa muutamia suomalaisia sairastui vastatautiin viime päivinä, joten olkaa hygienian kanssa tarkkana. Itsekin olin mutta tauti iski silti.
        Djerba on kokemus itsessään, erittäin vähän menoa iltaisin, mutta rentoutumiseen hyvä paikka.
        Kuivaa ja karua on maasto, aavikkomaista, mutta hotellialue on mukava.
        Paikallinen kaupustelu on aikamoista huutelua ja tuputtamista, mutta siihen tottuu. Nahkalaukut lähtevät 20 dinaarilla, vähemmälläkin kun tinkiä jaksaa. Pyytävät 200dinaarin summia niistä mutta se on liikaa. 20 dinaaria kannattaa maksaa maksimissaan.
        Kaikesta kannattaa tinkiä pasaareissa, mistään ei pidä maksaa sitä hintaa jota pyydetään, paitsi kaupoissa joissa erikseen mainitaan että hinta on pysyvä.

Mukavaa lomaa Djerbaan menijöille.
        Ilmat on ihanat. Koko viikon aikan oli aurinko 15min pilvessä :)
        kannattaa käyttää isoja suojakertoimnia sillä monet paloivat jopa 30 suojakertoimesta huolimatta :)

Retket kannattaa tehdä omatoimisesti, taksi maksaa n10km 1-1,5 e(taksimittarit on) ja halvemmaksi tulee mennä ominpäin. Hintatasoon nähden ainakin finnmatkojen retket oli ylihinnoiteltu aika kovasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      160
      1522
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1190
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      717
    6. 52
      690
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe