Manaaminen?

SpiriteGirl

Tietääkö kukaan miten henkiä manataan? Olen kiinnostunut kokeilemaan tätä tai siis löytyiskö kirjastosta tai netistä mitään henkien manaamiseen ja kutsumiseen liittyvää, onko usempia tapoja (siis en meinaa nytte spiritismiä)

Kiitos auttajille!

15

2059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murmeli

      Isäni sanoi minulle, kun olin pieni ja kiroilin: "Älä manaa niin saatanasti". Piru vie sinut.

      Olen toki kuullut, että joku manaa henkiä. En usko koko touhuun.

    • ylipappi

      Ainakin Nemiro.com myy alan kirjoja.Myös Unio Mystica myy Mustaa raamattua eli moos.6-7 kirjaa.Kirjastosta kannattaisi lainata Kansanomainen lääkintätietous,sks,ykl-luokka 59.4 ja Lykyn avain,sks,ykl-luokka 49.26.Turun hengentieteen seuran kirjat Musta magia 1 ja 2 kertovat seikkaperäisesti henkien manaamisesta,mutta näitä kirjoja ei löydä kirjastosta.Homma vaatii vahvoja hermoja joten ole varovainen.Moni on joutunut hoitoon kun "pöröt" on ruvenneet ahdistelemaan.

      • adde

        pöröt sulla on perseessäs!! sellasia henkiä ei o olemassakaa.. heh. ja toinen että kuolleitten ihmisten kanssa ei puhuta... sellanen paskan jauhaminen on täysin turhaa eikä tule onnistuu!! onhan niitä kaikkia taikauskosia hörhöjä olemassa!!


      • ylipappi
        adde kirjoitti:

        pöröt sulla on perseessäs!! sellasia henkiä ei o olemassakaa.. heh. ja toinen että kuolleitten ihmisten kanssa ei puhuta... sellanen paskan jauhaminen on täysin turhaa eikä tule onnistuu!! onhan niitä kaikkia taikauskosia hörhöjä olemassa!!

        Jos pillastuu näistä henkisistä asioista,kannattaa seurata vain keskusteluja julkkiksista sekä ruoka&juoma palstaa.


      • etewtwe
        ylipappi kirjoitti:

        Jos pillastuu näistä henkisistä asioista,kannattaa seurata vain keskusteluja julkkiksista sekä ruoka&juoma palstaa.

        Opettele yhdyssanat, saatanan urpo.


      • rasistithautaan

        Hoitoon voi mennä suoraan heti kun alkaa uskoa jumalaan tai manaamiseen.


      • Anonyymi
        rasistithautaan kirjoitti:

        Hoitoon voi mennä suoraan heti kun alkaa uskoa jumalaan tai manaamiseen.

        Tällä taas tyrkytetään ateisti-uskoa, vaikkei kukasn kysynyt taaskaan niiltä mitään.


    • Dr Pepper

      Siis päänhän saa irti jos sitä ruuvaa tarpeeksi. Toisilla on pidemmät kierteet, mutta lopputulos on sama. Jätä manailut suosiolla väliin - jos mitään ei tapahdu olet tuhlannut aikaasi ja jos jotain tapahtuu on mielenterveytesi vaarassa.

    • Valonkantaja

      Miksi ihmeessä haluaisit manata? Tuossa manaamisessa käytetään "pimeyden" voimia. Sitäkö haluat? En suosittele... Valoa ja rakkautta sinulle!

    • ssssssssssssssssssssssss

      minäkin haluaisin tietää manaamisesta

    • d.karras

      Manaamisohjeet ovat elokuvassa "Manaaja." Voi esimerkiksi esittää manatulle henkilölle kysymyksen pman äitinsä tyttönimestä, näin: https://youtu.be/8QjrBjdb2T8

    • Anonyymi

      Dokumentista Manaaja saa hyvän käsityksen mistä on kyse.

    • Anonyymi

      osta heiluri ja pyydä että henki saapuu paikalle. luonnossa voi myös käydä kokeilemassa jos on jokin hieno paikka. kysy missä suunnassa on "kyllä" ja missä suunnassa on "ei" ja ala kyselemään kysymyksiä joihin vastaus on kyllä tai ei.

    • Anonyymi

      Mihin perustuu oletus, että tuossa ei kävisi huonosti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe