Niin siis jos oon ladannu elokuvia netistä niin miten saan ne poltettua levyllä ja millä ohjelmalla?
Kiitos jo valmiiksi niille ketkä kertoo.
Elokuvien Poltto DVD:lle!
sharenn
4
431
Vastaukset
- suuh--
Jos esim. varastat kaupasta jotain,kyllä sun pitää itse tietää mitä sillä teet.
- wiiiiiiiiiiiiiiip
Mitenkä varastaminen liittyy tähän. Mistä h*tosta voit päätellä elokuvien laillisuudesta jotain!
http://www.imgburn.com/
Tuolla ainakin omat dvd-leffoista tehdyt varmuuskopiot olen levyille polttanut.
niitä mitenkään levyllä saa poltettua.
Jos haluat polttaa levylle, käytä jotain hyvää poltto-ohjelmaa. Niin, arvaan että eipä tullut mieleenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741