Aussi...

Tytteli..

Haluisin kysyy teiltä, että sopisko mulle Australianpaimenkoira? Oon siis 12 vuotias tyttö, ja tällä hetkellä meillä on Saku. Joten kokemusta on koirasta. Sit meillä on myös ulkokissa. Ja riittäiskö Aussille aamulla 45min lenkki? Jos heti koulun jälkeen ois sit ainaki 1h 30min lenkki? Meillä koira vois olla myös irti, koska asutaan maalla, ja tääl on hyvät lenkkireitit, kun voi pitää irti metässä. Joten mitä mieltä ootte?

4

454

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krepa

Hyvältä kuulostaa... Itselläni 1 auspai. Rotu tosiaan tarvitsee ERITTÄIN paljon tekemistä. jos sitä ei ole ne keksii kyllä ite. Yleensä ei kyllä mitään luvallista. Vapaana kannattaa pitää mahdollisen paljon :)

• Dallinger

Olet nuori,mutta tunnut tietävän vastuusi,jos teillä on ollut saku,ja nyt olisi toiveena auspai luulisi sinun pärjäävän myös uudelle tulokkaalle. Vinkkinä sanon,kannattaa rueta harrastamaan pennun kanssa jotain,ne on niin aktiivisia,että välttämättä pitkät lenkit ei riitä tyydyttämään niiden tekemisen puutetta,aivotyöskentelyä siis. Ihanan rodun olet valinnut. :)

• Tytteli...

Nii, oon lukenu erittäin paljon netistä, foorumeilta tietoo kyseisestä rodusta. Ja sais kyllä olla todella paljon irti ulkona :) Kiitos kommentista =)

• Tytteli..
        Dallinger kirjoitti:

Olet nuori,mutta tunnut tietävän vastuusi,jos teillä on ollut saku,ja nyt olisi toiveena auspai luulisi sinun pärjäävän myös uudelle tulokkaalle. Vinkkinä sanon,kannattaa rueta harrastamaan pennun kanssa jotain,ne on niin aktiivisia,että välttämättä pitkät lenkit ei riitä tyydyttämään niiden tekemisen puutetta,aivotyöskentelyä siis. Ihanan rodun olet valinnut. :)

Nii, tää Saku on kyl haastava ollu.. On kovapäinen ja sillee :DD Agilityä aion ruveta harrastamaan jos saan Aussin  

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      385
      981
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe