800 intruder keski-ikäiselle

erkka1000

Moi,
Minkähänlainen pyörä ois kasisatanen intruder tälläselle rauhalliselle kuskille, jolla ei ole kiire eikä aja pitkiä matkoja. Vakuutus näyttäisi olevan kohtuullinen. Vähän tehoa painolleen. Onko huoleton pyörä? Kardaaniveto? Viimeksi omistanut pyörän 1980-luvulla. Kommennteja, kiitos.

17

2733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spagu

      Osta 1800 kun olet jo rauhallinen keski-ikäinen.

    • allsop63

      ostettiin juuri 1500 intruder hyvä pyörä,kanttaa harkita.

    • virkamies too

      Itsellä hieman toisenlainen pyörä, mutta siinäkin lotkottaa v2:nen. Ei HD kuitenkaan. Näillä tehoilla vastaa -80 luvun pyöriä kulultaan(?) ja kuluttaa vähän. Mieti kuitenkin jos noita kilometrejä kuitenkin kertyy kun vauhtiin pääsee. Aikuisena arvostaa mukavuutta. (Oma "unelma pyörä" Honda deauville abs jarruilla.)
      Jos omaat riittävän itsetunnon (VAIN 800 kuutiota) ja intrude tuntuu omalta, osta pois! Saahan sen sitten vaihdettua, jos ei tunnu omalta. Ja vauhdin hurmaa kokee pienemmälläkin vauhdilla, kun valitsee oikeat reitit! käy jossain missä tiedät löytyvän intruder kuskeja kokoontuvan (mp-liikkeet, kerhot, kahvilat) kysele rohkeasti kokemuksia, tiedät varmaan miten omia kehutaan ja mielellään! Ja morjestellaan kun kohdataan.

    • rymppä

      Olen keski-ikäinen 800 kurvailija. Mukava on kierrellä maita ja lutakoita. Vääntöäkin löytyy tarpeeksi hyvin kahdellekkin. Nälkä kasvaa syödessä mutta tasaisesti. Nyt riittää hyvin tämä kopukka.

    • iinesman

      osta pois. kyllä kelpaa ajella, vääntöä on riittävästi vaikka kaksi päällä. justiinsa tulin vaimon kanssa reissusta, noin 1000km ja hyvin meni. varma peli.

      • spagu

        jopa piikkikuskille joka joutuu sellaiseen tyytymään,mutta kun joskus pääsette kokeilemaan 1800sta,tajuatte että kahden ihmisen kuormalla tuommoinen kasisatku on kyllä niin surkean väännötön ettei mitään rajaa. Jokainen saa tietysti taittaa matkaa millä haluaa,vaikka sillä piikillä kaksipäällä,mutta väännöstä on turha puhua samassa lauseessa.


      • jutuistasi päätellen
        spagu kirjoitti:

        jopa piikkikuskille joka joutuu sellaiseen tyytymään,mutta kun joskus pääsette kokeilemaan 1800sta,tajuatte että kahden ihmisen kuormalla tuommoinen kasisatku on kyllä niin surkean väännötön ettei mitään rajaa. Jokainen saa tietysti taittaa matkaa millä haluaa,vaikka sillä piikillä kaksipäällä,mutta väännöstä on turha puhua samassa lauseessa.

        Taidat olla iso ja kova poika, ainakin omasta mielestäsi.


      • spagu
        jutuistasi päätellen kirjoitti:

        Taidat olla iso ja kova poika, ainakin omasta mielestäsi.

        mut en minä väitä 80-luvun suzuki Altonkaan konetta vääntäväksi.


      • virkamies
        spagu kirjoitti:

        mut en minä väitä 80-luvun suzuki Altonkaan konetta vääntäväksi.

        -80 luvun, kuin myös myöhäisemmät suzuki altot ovatkin kierroskoneitä eikä vääntäviä! Opettele mitä näillä termeillä tarkoitetaan ja väännä asiasta vasta sitten. Intuderit ovat vääntäviä koneita kaikki.


      • spagu
        virkamies kirjoitti:

        -80 luvun, kuin myös myöhäisemmät suzuki altot ovatkin kierroskoneitä eikä vääntäviä! Opettele mitä näillä termeillä tarkoitetaan ja väännä asiasta vasta sitten. Intuderit ovat vääntäviä koneita kaikki.

        60 heppaa on kuuskytheppaa ja 60 nm on kuuskytnyyttonii vaikka ne tulis kierroksilla tuhat.


      • iinesman
        spagu kirjoitti:

        jopa piikkikuskille joka joutuu sellaiseen tyytymään,mutta kun joskus pääsette kokeilemaan 1800sta,tajuatte että kahden ihmisen kuormalla tuommoinen kasisatku on kyllä niin surkean väännötön ettei mitään rajaa. Jokainen saa tietysti taittaa matkaa millä haluaa,vaikka sillä piikillä kaksipäällä,mutta väännöstä on turha puhua samassa lauseessa.

        joo, hyvin kulki iines tavallisella matkanopeudella kaksi päällä.
        tallissani on myös 130hv tehopakkaus vähän toisenlaiseen ajoon.


    • vs800

      Minulla ollut sama pyörä 3 kesää.Eikä kiire mullakaan.
      Kulkee 140kg kuormalla huiput
      Kaks päällä aika löysä vakio jousilla.
      Menohaluja ihan riittävästi ja varmatoiminen jos huollettu ajallaan.
      Kulutus 4,5-5,5 L/100km.
      Pitää muistaa et toki isompi ois kiva,
      mut samalla rahalla ei saa kun 80-luvun vehkeitä.

    • 125 tai oikea custom

      800 on juuri pikkuiseen ajoon naurettavan pieni. Miksi joku pieni surisija? niin ei mitään mieltä sillä rauhallinen ajaj nauttii harvasta käynnistä jota vain ja ainoastaan ehdottomasti pystyy luonnon lakien mukaan antamaan vain ja ainoastaan iso isku tilavuus. Näin se vaan on.
      Tuo vauhti ja kiireettömyys sopii juuri isolle iskutilavuudelle. Jotku vaikeat ihmiset selittää ett'ä kyllä sillä 600 cm kin pärjää no pärjäähän hemmetti sillä mutta ei siinä ole mitään mieltä sillä pärjääjille suosittelen 125ccm kecari ja kustomi sillä silläkin pärjää ja pääsee vaikka maapallon ympäri niin ei se liikuminen loe sidottu siihen iskutilavuuteen .
      Isompi iskutilavuus antaa rauahallisuutta sitkeyttä vääntöä levollisuutta mukavuutta värisemättömyyttä mielenrauhaa mielihyvää hyvää oloa kaikkea ajamiseen liittyvää mielihyvää jota ei voi järjellä mitata vaan tuntemuksilla. Ehdoton ei mini customeille. Älä edes harkitse mitään 800 se on pieni . Ja jos pelottaa joku typerä iskutilavuus niin ole hyvä ja älä osta mptä sillä pelko tulee vatsa autojen seassa kun kiilaavat ja yrittävät yliajaa täysin röyhkeästi, siihenkin auttaa iso iskutilavuus pikku ranteen liikahdus ja olet VÄÄNNÖN turvin pois useasta tilanteesta . Jos edelleen inkutat minikoneen puolesta osta 125 tai 250 custom miksi isompaa jos ei ole tarvetta. Esim 1400 intruder on jo asiaasiro kaunis custo ja liikkuu asiallisesti. 1800 on jo ruma. triumph 2300 on hmm möhkäle ja itse olen käynyt jo renkaan potkulla josko v8 custom mutta taidan tilata 500cid ensikesäksi. Nyt myyn pois oman customin joka ei ole alle 1000ccm ....

      • ssssser

        paska kirjoitus.


      • annakadun vastakohta
        ssssser kirjoitti:

        paska kirjoitus.

        nyt aikuiselle 800ccm paska on juttu. Pitää olla 1400 ihan oikein se ei kaduta ikinä.


    • iso ei tartte katua

      pikku customeita ukoilla ollut ja kaikki vaihtaa sen sitten isompaan kun pieni on pieni .Ajattele sitä.

      • järkipeli,

        Jos malttaa olla vaihtamatta isompaan niin osta vaan,kulkee siinä kuin isommatkin kunhan pysyy kuorma sallitussa,,kokeiltu on kaikkea 750-1600cc väliltä,tuo 1800 sit eri juttu.
        M ja VL myös omistaneena matka-ajossa voi tulla konetien jälkeen pysäyttäessä tilanne jottei käynnistykkään heti vaan joutuu pitämään tupakkitauon ennenkuin starttaa,tyyppivikoja,liittyy jotenkin öljynkietoon ja öljymäärän tarkastus anturiin,molemmissa oli sama"vika" onhan koneetkin samat.
        Itse kumminkin voisin suositella vn900 mielestäni parempana vaihtoehtona,ainoa miinus tuohon verraten on hihnaveto mutta voisi olla myös etu jos haluaa välityksiä joskus vekslata pidemmiksi,itse ainakin huomannut jotta matka-ajossa hakee aina isompaa pykälää oli sitten 800 tai 1600cc.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe