Barcelo Royal Beach hotellista?

Tinja--90

Onko kenelläkään kokemuksia tästä hotellista?
Millaiset aamupala,illallisvalikoimat ovat?
Tässä kyseisessä hotellissa pitäis olla kuulemma pieni ostoskeskus,onko hyviä edullisia vaatekauppoja nuorille?
Onko sisällä kylpylä,spa hoitolat maksuttomia hotellin asiakkaille?

Ollaan menossa juhannukseski sinne, onko sillon vielä helteitä siellä?tarkotan 30 asteen helteitä.

5

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistoja vain

Oltiin siellä 08-kesällä. Aivan sairaan hyvät safkat. Ei olla missään saatu niin laadukkaita ja hyviä ruokia saatika herkullisia jälkkäreitä. Drinkit oli sairaan hyviä. Katsokaa mitä allinclusive maksaa niin ymmärrätte, miksi ruoka erottuu muista hotelleista. MONINKERTAINEN HINTA, KUN OSTAT A1-HOIDON ERIKSEEN.

Uima-allas kivan iso ja riittävän iso allas-alue. Henkilökunta mukava. Suosittelen hotellia.

Ostoskeskus on ihan hyvä mutta erittäin kallis paikallisen hinta-tason huomioiden.

• krixis

En ole asunut hotellissa , mutta sen yhdeytessä oleva levykauppa, josta saa hyvin paikallista musiikkia, on tullut hyvin tutuksi. Ostoskeskuksessa ei tietääkseni myydä piraatteja.

• NikoTKU

Tosi hyvä on hotelli! Olin ite 2008 juhannuksena ja hellettä riitti koko viikon. Ostoskeskus ei ollu kovin erikoinen, mutta kävelet hotellilta n. 5min rantakadulle joka on täynnä erilaisia putiikkeja, joissa myydään just nuorten vaatteita. Siellä on toi spa mesta mut ainaki sillon kaikki sen palvelut maksoi erikseen.

Itekki kaverin kaa lähdös heinäkuun alussa sunny beachille ja valittiin just tää hotelli koska se oli niin loistava viime kerralla! :)

• joonajeremias

Viime kesänä oltiin k. o. hotellissa. Aivan mahtava. Span palvelut hinnoiteltu erikseen, mutta halvempaa on kuitenkin kuin Suomessa. Lämpöä riittää koko kesän. Nyt lähdössä 8 vuosi putkeen ja toinen kerta Barcelo Beachiin, paras hotelli missä ollaan oltu Sunny Beachilla. Vielä kax viikkoo ja sit ois lähtö.

• Sunnyyyyy

Helteitä riittää. Alkaa olla jo niin kuuma, että ihmisiä pyörtyy täällä kaduilla. Tällä hetkellä 37'C ja paikka 90km Sunny Beachiltä. Bulgariassa kesä ei ole virallisesti vielä edes alkanut vaan täällä eletään vasta kevättä, joten luulen, että kesästä tulee näillä näkymin erittäin kuuma :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40