suunnitelmissa reissu esmes legolandiin, ja seuraa kaivataan. ehdimme jo alustavasti varata matkan sinne matkatoimistosta, mutta jäi kaihertamaan ajatus menemisestä omalla autolla jotta voisi nähdä rauhassa vähän enemmänkin tanskaa. kiinnostaako? tai muu tekeminen yhdessä?
meidän perhe koostuu äidistä ja pojista 8 ja 11. ja äiti etenkin sitä aikuisseuraa vailla.
yh-seuraa vailla
4
597
Vastaukset
- Herranen aika
Ihan oikeesti,uskallatko tosiaan ottaa jonkun tuntemattoman reissuunne mukaan??
Etkö pelkää,ihmisistä ei koskaan tiedä ja vielä lapsesi mukana,herranjumala!
Itse en iki maailmassa uskaltaisi ottaa moista riskiä- IskäIskä
Hahhah, aivan varmasti ketjun aloittaja ottais mukaan ihmisen suoraan netistä. Ei tietenkään missään vaiheessä juttelis koneen välityksellä, juttelis puhelimessa ja kävis kahvilla sen kans. Ja missä ihmeen maailmassa sä elät, ku noin on vaaroja maailma täynnä?!? Jännä juttu, et ne kaikkein pehmeimmässä pumpulissa kasvaneet on niitä, jotka eniten vaaroja näkevät maailmassa. Ite lapsena hyväkskäytetty, koulukiusattu ja kaks kertaa yritetty tappaa ja juuri näitten tapausten vuoks uskallan sanoa, että tää on aivan saatanan turvallinen maa, ellei ehdoin tahdoin hankkiudun väärään seuraan.
Ite voisin olla kiinnostunu, mut yh opiskelu on sen verran taloudellisesti haastavaa, ettei oikee pysty.. - peppiini
vitsikkä sentään... huomasin vasta että joku oli vastannu. kesäkuussa siis legoland käyty, ja ihan turvallisesti linja-autoreissulla. :) vai että joku kidnappais mun lapseni? noh, hetken ku niiden kanssa olis niin palautuisivat varmasti takaisin... ;)
kyllä ihmisiin pitää tietyissä rajoissa voida luottaa. ja taas; kaikkein läheisinkin jonka olet tuntenut "kuin omat taskusi" voi tehä jotain mitä et ikinä olis uskonut. suomessa on yleisempää että perheenjäsen tappaa toisensa, kuin legolandin tms reissulla kukaan kidnappaa toistensa lapsia.
olen useemman kerran tavannut netin kautta ihmisiä; viimeks viikolla mun luona oli ensi kertaa nainen kylässä, siis kahvilla. ja minä siis itse olen nainen. eikä sekään ryövännyt mun lapsiani; mun kissan se tosin tahtoisi adoptoida. ;) - peppiini
IskäIskä kirjoitti:
Hahhah, aivan varmasti ketjun aloittaja ottais mukaan ihmisen suoraan netistä. Ei tietenkään missään vaiheessä juttelis koneen välityksellä, juttelis puhelimessa ja kävis kahvilla sen kans. Ja missä ihmeen maailmassa sä elät, ku noin on vaaroja maailma täynnä?!? Jännä juttu, et ne kaikkein pehmeimmässä pumpulissa kasvaneet on niitä, jotka eniten vaaroja näkevät maailmassa. Ite lapsena hyväkskäytetty, koulukiusattu ja kaks kertaa yritetty tappaa ja juuri näitten tapausten vuoks uskallan sanoa, että tää on aivan saatanan turvallinen maa, ellei ehdoin tahdoin hankkiudun väärään seuraan.
Ite voisin olla kiinnostunu, mut yh opiskelu on sen verran taloudellisesti haastavaa, ettei oikee pysty..kivaa kun olit vastannut. vaikkakin vasta hiljattain. niin samoilla linjoilla sun kanssa... kuten huomannet ku kirjoitin tuolle edeltäjälle.
aina sitä voi tehä jotain mikä ei maksa niin paljon. onkireissulle lasten kanssa eväät mukaan... jonnekin retkipaikkaan ja makkarat yms mukaan. mahiksia on sata ja yks kun tahtoo. ja minä en ainakaan kidnappaile sun lapsia... (tosin pieni tyttö kahden pojan jälkeen kyllä vois olla siinä ja siinä... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812