yh-seuraa vailla

etsinnässä

suunnitelmissa reissu esmes legolandiin, ja seuraa kaivataan. ehdimme jo alustavasti varata matkan sinne matkatoimistosta, mutta jäi kaihertamaan ajatus menemisestä omalla autolla jotta voisi nähdä rauhassa vähän enemmänkin tanskaa. kiinnostaako? tai muu tekeminen yhdessä?

meidän perhe koostuu äidistä ja pojista 8 ja 11. ja äiti etenkin sitä aikuisseuraa vailla.

4

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herranen aika

Ihan oikeesti,uskallatko tosiaan ottaa jonkun tuntemattoman reissuunne mukaan??
      Etkö pelkää,ihmisistä ei koskaan tiedä ja vielä lapsesi mukana,herranjumala!
      Itse en iki maailmassa uskaltaisi ottaa moista riskiä

• IskäIskä

Hahhah, aivan varmasti ketjun aloittaja ottais mukaan ihmisen suoraan netistä. Ei tietenkään missään vaiheessä juttelis koneen välityksellä, juttelis puhelimessa ja kävis kahvilla sen kans. Ja missä ihmeen maailmassa sä elät, ku noin on vaaroja maailma täynnä?!? Jännä juttu, et ne kaikkein pehmeimmässä pumpulissa kasvaneet on niitä, jotka eniten vaaroja näkevät maailmassa. Ite lapsena hyväkskäytetty, koulukiusattu ja kaks kertaa yritetty tappaa ja juuri näitten tapausten vuoks uskallan sanoa, että tää on aivan saatanan turvallinen maa, ellei ehdoin tahdoin hankkiudun väärään seuraan.

Ite voisin olla kiinnostunu, mut yh opiskelu on sen verran taloudellisesti haastavaa, ettei oikee pysty..

• peppiini

vitsikkä sentään... huomasin vasta että joku oli vastannu. kesäkuussa siis legoland käyty, ja ihan turvallisesti linja-autoreissulla. :) vai että joku kidnappais mun lapseni? noh, hetken ku niiden kanssa olis niin palautuisivat varmasti takaisin... ;)

kyllä ihmisiin pitää tietyissä rajoissa voida luottaa. ja taas; kaikkein läheisinkin jonka olet tuntenut "kuin omat taskusi" voi tehä jotain mitä et ikinä olis uskonut. suomessa on yleisempää että perheenjäsen tappaa toisensa, kuin legolandin tms reissulla kukaan kidnappaa toistensa lapsia.

olen useemman kerran tavannut netin kautta ihmisiä; viimeks viikolla mun luona oli ensi kertaa nainen kylässä, siis kahvilla. ja minä siis itse olen nainen. eikä sekään ryövännyt mun lapsiani; mun kissan se tosin tahtoisi adoptoida. ;)

• peppiini
        IskäIskä kirjoitti:

Hahhah, aivan varmasti ketjun aloittaja ottais mukaan ihmisen suoraan netistä. Ei tietenkään missään vaiheessä juttelis koneen välityksellä, juttelis puhelimessa ja kävis kahvilla sen kans. Ja missä ihmeen maailmassa sä elät, ku noin on vaaroja maailma täynnä?!? Jännä juttu, et ne kaikkein pehmeimmässä pumpulissa kasvaneet on niitä, jotka eniten vaaroja näkevät maailmassa. Ite lapsena hyväkskäytetty, koulukiusattu ja kaks kertaa yritetty tappaa ja juuri näitten tapausten vuoks uskallan sanoa, että tää on aivan saatanan turvallinen maa, ellei ehdoin tahdoin hankkiudun väärään seuraan.

Ite voisin olla kiinnostunu, mut yh opiskelu on sen verran taloudellisesti haastavaa, ettei oikee pysty..

kivaa kun olit vastannut. vaikkakin vasta hiljattain. niin samoilla linjoilla sun kanssa... kuten huomannet ku kirjoitin tuolle edeltäjälle.

aina sitä voi tehä jotain mikä ei maksa niin paljon. onkireissulle lasten kanssa eväät mukaan... jonnekin retkipaikkaan ja makkarat yms mukaan. mahiksia on sata ja yks kun tahtoo. ja minä en ainakaan kidnappaile sun lapsia... (tosin pieni tyttö kahden pojan jälkeen kyllä vois olla siinä ja siinä... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe