yh-seuraa vailla

etsinnässä

suunnitelmissa reissu esmes legolandiin, ja seuraa kaivataan. ehdimme jo alustavasti varata matkan sinne matkatoimistosta, mutta jäi kaihertamaan ajatus menemisestä omalla autolla jotta voisi nähdä rauhassa vähän enemmänkin tanskaa. kiinnostaako? tai muu tekeminen yhdessä?

meidän perhe koostuu äidistä ja pojista 8 ja 11. ja äiti etenkin sitä aikuisseuraa vailla.

4

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herranen aika

      Ihan oikeesti,uskallatko tosiaan ottaa jonkun tuntemattoman reissuunne mukaan??
      Etkö pelkää,ihmisistä ei koskaan tiedä ja vielä lapsesi mukana,herranjumala!
      Itse en iki maailmassa uskaltaisi ottaa moista riskiä

      • IskäIskä

        Hahhah, aivan varmasti ketjun aloittaja ottais mukaan ihmisen suoraan netistä. Ei tietenkään missään vaiheessä juttelis koneen välityksellä, juttelis puhelimessa ja kävis kahvilla sen kans. Ja missä ihmeen maailmassa sä elät, ku noin on vaaroja maailma täynnä?!? Jännä juttu, et ne kaikkein pehmeimmässä pumpulissa kasvaneet on niitä, jotka eniten vaaroja näkevät maailmassa. Ite lapsena hyväkskäytetty, koulukiusattu ja kaks kertaa yritetty tappaa ja juuri näitten tapausten vuoks uskallan sanoa, että tää on aivan saatanan turvallinen maa, ellei ehdoin tahdoin hankkiudun väärään seuraan.

        Ite voisin olla kiinnostunu, mut yh opiskelu on sen verran taloudellisesti haastavaa, ettei oikee pysty..


      • peppiini

        vitsikkä sentään... huomasin vasta että joku oli vastannu. kesäkuussa siis legoland käyty, ja ihan turvallisesti linja-autoreissulla. :) vai että joku kidnappais mun lapseni? noh, hetken ku niiden kanssa olis niin palautuisivat varmasti takaisin... ;)

        kyllä ihmisiin pitää tietyissä rajoissa voida luottaa. ja taas; kaikkein läheisinkin jonka olet tuntenut "kuin omat taskusi" voi tehä jotain mitä et ikinä olis uskonut. suomessa on yleisempää että perheenjäsen tappaa toisensa, kuin legolandin tms reissulla kukaan kidnappaa toistensa lapsia.

        olen useemman kerran tavannut netin kautta ihmisiä; viimeks viikolla mun luona oli ensi kertaa nainen kylässä, siis kahvilla. ja minä siis itse olen nainen. eikä sekään ryövännyt mun lapsiani; mun kissan se tosin tahtoisi adoptoida. ;)


      • peppiini
        IskäIskä kirjoitti:

        Hahhah, aivan varmasti ketjun aloittaja ottais mukaan ihmisen suoraan netistä. Ei tietenkään missään vaiheessä juttelis koneen välityksellä, juttelis puhelimessa ja kävis kahvilla sen kans. Ja missä ihmeen maailmassa sä elät, ku noin on vaaroja maailma täynnä?!? Jännä juttu, et ne kaikkein pehmeimmässä pumpulissa kasvaneet on niitä, jotka eniten vaaroja näkevät maailmassa. Ite lapsena hyväkskäytetty, koulukiusattu ja kaks kertaa yritetty tappaa ja juuri näitten tapausten vuoks uskallan sanoa, että tää on aivan saatanan turvallinen maa, ellei ehdoin tahdoin hankkiudun väärään seuraan.

        Ite voisin olla kiinnostunu, mut yh opiskelu on sen verran taloudellisesti haastavaa, ettei oikee pysty..

        kivaa kun olit vastannut. vaikkakin vasta hiljattain. niin samoilla linjoilla sun kanssa... kuten huomannet ku kirjoitin tuolle edeltäjälle.

        aina sitä voi tehä jotain mikä ei maksa niin paljon. onkireissulle lasten kanssa eväät mukaan... jonnekin retkipaikkaan ja makkarat yms mukaan. mahiksia on sata ja yks kun tahtoo. ja minä en ainakaan kidnappaile sun lapsia... (tosin pieni tyttö kahden pojan jälkeen kyllä vois olla siinä ja siinä... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe