Raision terv.keskus

Potilas T.Gla

Johtuuko helvetin ylimielinen käytöksenne henkilökunnan vähyydestä vai mistä?Ei ne potilaatkaan aina niin ystävällisiä ole mutta joku laitoksessanne mättää ja pahasti.Olette todella töykeitä ja suorastaan röyhkeitä jos jotain asiallisesti kysyy!Minä kävin otattamassa teillä 5 tikkiä pois ja sairaanhoitajan huolimattomuuden(kiireen)vuoksi jäi ihoon 2 tikkiä mätimään.Kyllä sairaanhoitajan koulutuksella pitäisi viiteen osata laskea.Huomattuani myöhemmin ne pari tikkiä jotka oli jääneet tulin otattamaan niitä pois.Tuntitolkulla odoteltua ja asiaani kysyttyäni sain vastaukseksi vihaisia tiuskaisuja odottaa ja olla hiljaa.Lentoasemalle oli kiire enkä voinut jäädä enää odottelemaan.Menin raision mehiläiseen ja ystävällinen hoitaja poisti ne parissa minuutissa.Lasku ei ollut kuin 10 euroa mutta jätän sen taatusti terveysaseman hoidettavaksi ja jos se ei sieltä hoidu teen ilmoituksen hoitovirheestä!Koettakaa nyt kertoa mikä siellä terveyasemalla on niin pielessä,ettei oikein mikään toimi!Jotenkinhan asiat on saatava kuntoon ja toimimaan!

12

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä asenne!

he kuvittelevat olevansa asiakkaansa yläpuolella - asiakas/potilas on heitä varten, he eivät ole asiakasta/potilasta varten. He eivät ole siellä palvelemassa, he ovat virkamiehiä, jotka eivät kaiken lisäksi ole mistään vastuussa ainakaan henkilökohtaisesti, anteeksipyyntöä ei tarvitse odottaa asiakkaan, sen sijaan asiakas joutuu pyytämään anteeksi!

• espanjool

Olen huomannut että tämä töykeys asiakaita kohtaan johtuneen ammatitaidon puutteesta niin
        hammas kun terveys puolellakin ehkä kylmä-kallella olisi hyvä harjoitella esim hampaitten pois ottoa.

• Keskustan valo

Tässä lienee hyvä esimerkki siitä, kun on vähän hoitajia ja kiire. Hommat tehdään puolihuolimattomasti, ja ne valittaa, jotka viitsii tai ymmärtää sen tehdä. Ihmetellään sitten, ku hoitsut on kiukkusia, asiakkaat/potilaat saa huonoa hoitoa.. kaikki ovat häviäjiä. Kai niitä Raision terveyskeskuksessakin kyrsii, jos ja kun päivystys viedään Turkuun. Vuorotyölisät lähtee ja siis palkka pienenee.
      Harmittaa lapsiperheiden ja vanhusten puolesta tuo terveyskeskuksen toiminta/toimimattomuus. Palvelua saa, jos sitä osaa vaatia.Harva jaksaa ainakaan sairaana taistella oikeuksistaan ja kukkaron sisällön mukaan tekee kuten Sinäkin, eli menee yksityiselle lääkäriasemalle. Omalääkärille on huimat jonot, soittoaikojakin jaossa vasta viikkojen päästä..
      Onneksi valtiolla ja kunnilla on syytää rahaa toisarvoisiin asioihin, sen enempää niihin puuttumatta. Raisiostakin esimerkkejä löytyy..kannattaa siis tarkkaan harkita valintaansa,kun kunnallisvaalit koittavat. Ja pysyä terveenä!

• glj glj

eiköhän sinne päivystykseen sitten siirry hoitajia Raisiosta. Ja siis, osalla hoitajista, todennäköisesti suurimmalla osasta hoitajia, on väärä asenne ihmisiä kohtaan, ylimielisiä hoitsuja riittää, se on kai se, että kun hänellä nyt on se terveydenhuollon tai sairaanhoidon koulutus, niin ihminen ei itse tiedä mistään mitään, ja suurin osa hoitsuista on sitä mieltä että terveyskeskuksen asiakkaan ovat pohjasakkaa....

Mun mielestä ihmisten pitäisi päästä eroon siitä käsityksestä että nuo hoitsut ynnä muut terveydenhoidon väet ovat jotain antaumuksellisesti ihmisen asioihin paneutuvia osaajia - hahahaaaaa - siellä on ihan samaa kamaa kuin ihmisissä yleensäkin. Kaikista surkeinta on se, että sinne alkaa nyt sitten virrata tuota "entistä" räyhänuorisoa, kaljapurkkien ja netin kanssa kasvaneita, heidän asenteet ne vasta ovatkin...

Hoitsu se on maailman napa!

• Sinne sitten vain

Turun terkkaripäivystyksessä on jatkuva pula työntekijöistä, joten sinne voi mennä tienaamaan niitä lisiä.

Muutaman vuoden kun kirjaimellisesti tappelee humalaisten tai muuten vain huonosti käyttäytyvien "asiakkaiden" kanssa, niin alkaa tuntua että palkka ei riitä sen paskan kestämiseen.

• tyhmät on kalliita

terveyskeskukseen tikkejä poistattamaan??? Ne voi kyllä ottaa ihan itsekin pois, eikä tarvitse kuluttaa yhteiskunnan varoja siihen. Häpeä!

• Sossu maksaa kyllä

Vaikka omasta perseestäsi muutama tikki niin tulen katsomaan miten se sulta käy ja tarvitsetko peiliä siinä.Minäkin käyn aina sossun maksamana pulssissa kun terveyskeskuksia ei käytä kuin avuttomat syrjäytyneet...

• juuh,valitettavaa tämä on,,,siitä seuraavaa;
      pari vuotta sitten olin todella huonossa kunnossa,menin tk:n apuja saamaan.hengitys suijui tosi huonosti sairauksistani johtuen,olin kuumeinen jms....
      minua istutettiin ensin pari tuntia ,ei tapahtunut yhtään mitää,yskin ja örisin ja happi ei meinannut riittää.
      toinenkin potilas oli jonossa,hän oli jäänyt jalastaan kiinni laiturin uimarappuihin,jalka oli aivan musta ja turvonnut.hän oli miehensä kanssa istunut noin 5 tuntia ja kello läheni jo 4 iltap.
      valitin ja yritin saada apua,ei ,,niin toinenkin potilas,mutta ei.kolmas potilas oli istunut melk. 6 tuntia odottamassa,moottoripyöräkolarissa ollut nuori mies,hänet oli heitetty ulos edellis iltana päivystyksestä,ja nyt hän oli palannut tk kertomaan kivuistaan,oli saanut ensiavun pulsissa.
      siinä me kolme vaikeroimme ja ihmettelimme,hoitaja käveli,,kop kop,,,edes takas käytävälläei ollut näkevinään meitä potilaita,ihmettelimme ääneenkin,miksei mitään tapahdu,meitä on vain kolme täällä,,,ei vastausta,yrmeitä katseita vain....sitä jatkui vielä tovin aikaa ja kas,,,neljän jälkeen pääsi toinen potilas lääkärille,joka passitti heti naisen röntgeniin...mutta mutta....he kävelivät röntgen osastoa päin hoitajan katsellessa menoa,,,ja sitten he tulivat sieltä vihaisina kuin ampiaiset,,,,röntgen oli sulkenut kello neljä,,,niinkuin se aina tekee,,,,miten voi olla mahdollista,ettei hoitaja voinut hoputtaa lääkäriä määräämään kuvantamista jms,,,,luulin,että mies hajoittaisi koko tk:n seiniä myöten,,,,,huusivat menevänsä apua saamaan pulssiin.....
      jahas siinä me kaksi sitten istuimme,nuori mies ja minä.mies sanoi,että kohta ne varmaan tulevat taas vahdin kanssa ja heittävät hänet ulos.....minä suivaannuin ja menein tiskille,,,pyysin rahani takaisin; ei meillä anneta rahoja takaisin,,,sanottiin,,,minä löin nyrkkiä tiskiin ja huusin; rahat tänne ja heti,,,pelästynyt hoitaja jonka takana lääkäri seisoi antoi rahat,lykkäsin ne liiveihini ja mieheni ajoi minut toiseen sairaalaan,jonne minut otettiin siälle ja annettiin apua.
      mitenkä leinee käyneen nuoren miehen.ehkäpä hän odottaa vielä tk:ssa.....
      Kertomukseni eivät lopu tähän,koska äitiäni olen joutunut käyttämään tk:ssa päivystyksessä,,,mutta niistä ensi kerralla...
      kuule,tehdään jotain asialle,,,perustetaan joku yhdistys vaikkapa,,,,väärinkohdellut potilaat tjms...
      hyvää jussia,vieläkin vihainen kummitäti

• Jonotin turhaan...

Jokin yhdistys olisi hyvä perustaa ajamaan väärinkohdeltujen terveyskeskus-potilaiden asioita.Kyllä siellä niin merkillistä ja tylyä"palvelua"on mutta kun sentään kyse terveydestä ja hengestäkin...

• 60 vaan ei sata
        Jonotin turhaan... kirjoitti:

Jokin yhdistys olisi hyvä perustaa ajamaan väärinkohdeltujen terveyskeskus-potilaiden asioita.Kyllä siellä niin merkillistä ja tylyä"palvelua"on mutta kun sentään kyse terveydestä ja hengestäkin...

On siinäkin kysymys , miksi hoitaja ei voi hoputtaa lääkäriä. Hullua se olisi, kyllä ihmisten hoitamista ja paikkaamista on saatava tehdä rauhassa, se vaan vie oman aikansa ei siinä mitään. Sen sijaan Suomessa on mitä ilmeisimmin alettu ajaa alas pohjoismaista mallia hyvinvointiyhteiskunnasta ja lääkärit etunenässä, ne lääkärit joille rahanteko on tärkeintä elämässä, ei se miten ihmiset voivat . Siihen tulisi reagoida, lopettaa yhteiskunnan tuki yksityisille lääkäriasemille ja käyttää sekin raha terveyskeskuksiin ja aluesairaaloihin ja tehostettuun hoitoon. Kun tämä rahansiirto poistuisi niin ongelmaksi tulisi tietysti lääkäripula, siis mikä pula. Koulutetaan lisää ja tuotetaan ulkomailta toinen mikoma niin jo riittäisi ja rhaahan Kelalla olisi kun kaikki yksityislääkärikorvaukset poistttaisiin ja rahat suunnattaisiin julkisen puolen lääkäri-ja hoitaja palkkauksiin, mutta ei hallintoon. Byrokratiaa on turha kasvattaa, se ajaa hyvät lääkärit pois oikeista heille kuuluvista töistä.
        Kuka lääkäri esim. haluaisi olla töissä paikassa jossa kirjoitetaan vain lausuntoja sossulle tai jotain muuta ihan tyhmää paperilappua, kun on oikeasti sairaita ihmisiä ruhjeineen , syöpineen ja sydänvikoineen. Näitä oikeasti sairaita ihmisiä lääkärit ja hoitajat on koulutettu parantamaan.
        Psykiatreja lisää hoitamaan luulotautiset ja narkkarit pois terveyskeskusten nurkilta pyörimästä.
        Juu ja sen golffaamisen saisi kans lopettaa lääkärikunnassa, harrastakaa vaikka seksiä , se on terveellisempää sydämelle, friskaa vanhaakin kroppaa enempi kun golffi. Mut kumpaakaan ei kannata harrastaa työaikana... muuta kun yksityisesti.

• ulosotossa?

No? Onko terveyskeskus maksanu laskun vai karhutaanko sitä sinulta edelleen?

Käyppä kokeilemassa nyt maksamattoman laskun jälkeen että vielä Mehiläisessä ollaan ystävällisiä ;)

• Tertsi siv vaa

..ja ovat vieläkin ystävällisiä eritoten kun tietävät kyseessä olleen terveyskeskuksen tekemän hoitovirheen...;-)Pyysivät jopa minua unohtamaan laskun mutta kyseessä on kuitenkin periaate...Ps.Kaupunki hoiti laskun ja kysyi onko minulla muita vaateita....Vaan eipä ole ja käyn enää vain mehiläisessä jos on tarvis koska ei köyhällä ole varaa arvauskeskuksiin...;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2607
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1880
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1657
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1341
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1008
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      998
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      914
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe