Kiinnostais vaan tietää et minkälaisilla panoksilla pelaatte? ite pelailen 1/2e ja !0.50/1e blaindiella siis rahapöydissä ja jos sattuu voittamaan ni siirryn 2/4 blaindin pöytään ja voitan keskimäärin noin 500 euroa mut ku ahnne oon ja idiootti. ni en malta malta kotiuttaa enenkö pääsen 1000euroon ja yleensä käyy niin et häviän sit kaikki!! olen ihan normi kansalainen eikä tulot ole sen kummemmat ku muikka kiinnostais vaan et olenko tosi hullu vai??? paskan jauhaajat voi valhella kavereilla mut haluaisin kulla tosi asioita!!! thanks !! ei muutako onnea pokerissa!
Minkälaisilla panoksilla pelaaatte
touni84
3
402
Vastaukset
- 6+1
minä pelailen 0.05/0,10 peli on "voittavaa" mutta hyvin pientä. en pelaa rahan vuoksi.
ihan kiva harrastus - dsfasdf
Neljä 5/10€ pöytää auki parhaillaan, eli en ihan napeilla pelaa. Välillä myös Omahaa 1/2 ja 2/4€ tasolla.
Nykyään vähän pienempää pääasiassa Omaha 2/4 ja 3/6 6 pöytää samaan aikaan. Parhallaan joskus hyvinä aikaoina oon pelannu omaha $10/20 ,mutta se oli silloin kun oli kalaisat pelit ja jenkit mukana peleissä. Pelien koventumisen vuoksi oon laskenu panos tasoja, mutta omahaa voi vielä vetää noilla ammattimaisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772537Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki72281Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014- 1042007
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621327- 1241169
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968