K-POP DANCE

-Krystal-

Löytyykö Jyväskylästä korealaista poppia ja -tanssia diggailevia ihmisiä? :) Olisi mukava vaikka saaha pieni porukka kasaan, tanssia yhdessä ja oppia ;)

26

2033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saranghaeyo

      Ootko löytäny ketään? Jospa vain asuisin Jyväskylässä, olisin heti mukana!

      • -Krystal-

        Missä päin asut? Nimittäin nykyään asun Helsingissä :)


    • Fudge--

      Tulisin mielelläni mukaan, jos vielä voimassa : ) Asun Helsingissä.

    • --jee--

      Hei!! Mäkin olisin tulossa messiin jos mahollista! :DD Asun lähellä helsinkii, junayhteyksien pääs nii onnistuis. En oo mikään paras tanssija ja oon yrittäny joitaki harjotella koneen kaut himas, mut ois kiva sillee ryhmäs :DD

    • -Krystal-

      Jee, mahtavaa! :D Laittakaa Fudge-- ja --jee-- (ja muut halukkaat) viestiä osoitteeseen [email protected]
      Itse rakastan korealaista poppia ja kpop tanssia, mutta olis mahtavaa porukalla opetella liikkeet ja tanssia! :)

      • -Krystal-

      • aroa
        -Krystal- kirjoitti:

        Katsotaan, jos saatais mukava porukka kasaan :) Minuun voi olla yhteydessä myös blogini kautta: http://ilovekpop-ilovekpop-ilovekpop.blogspot.com/

        heii mä haluisin mukaan.. pääseekö vielä? :D entäs onko mitään ikärajaa.. tai kui vanhoi te muut ootte?? ite oon 16 (ja tyttö) ;)


      • --jee--
        aroa kirjoitti:

        heii mä haluisin mukaan.. pääseekö vielä? :D entäs onko mitään ikärajaa.. tai kui vanhoi te muut ootte?? ite oon 16 (ja tyttö) ;)

        TUU ihmeessä!! :DD Mä oon ite 15.v ja mukana jos saadaa ryhmä! :))


    • -Krystal-

      Mukaan pääsee! :) Kasassa on tällä hetkellä siis 3 naishenkilöä (ikäjakauma 15, 16 ja 24) ja mukaan voi rohkeasti hakeutua! :) Ota yhteyttä minuun sähköpostiviestitse tai blogini kautta.

    • -Krystal-

      Suljettu yhteisö luotu iLoveKpop -blogiin --->"K-POP DANCE" (oikean palkin alareuna) :) Neljä henkilöä tällä hetkellä tanssiryhmässä. Laittakaa sähköpostiosoiteitanne, jotta voin kutsua yhteisöön niin voimme ruveta yhdessä miettimään toteutusta :)

    • Tilooppa

      Hei Tiedättekö jos on olemassa mitään KPOP tanssiryhmä Espoossa maximam Helsingissä. Todella toivoi löytävänsä jotain (olen 15-vuotias poika olisi kiva löytää pojan ryhmä, mutta toiset ovat ok liian kunhan ne tanssi KPOP kappaleita) kiitoksia etukäteen!

    • veraz

      hei! lueskelin tätä teijän viestitteleyy (tälleen 100 vuotta myöhässä) mut kelasin et oottekste viel treenailemas ja et mahtuisko viel yks k-pop/ dance lover mukaan posseen koska oisin aivan mega kiinnostunu ja vähän tanssitaustainenkin?? ois ihan mahtii päästä mukaan :) ja jos tarvii niin markkinoin itteeni viel enemmän ja helsingistä siis mäkin :)

    • -Krystal-

      Moikka veraz :) Kerro itsestäsi ja laita viestiä sähköpostiosoitteeseen [email protected]. Kerron enemmän henkilökohtaisesti mailitse :)

    • SHINeeFAN

      Hei pääsisikö vielä mukaan?
      Tekis kovasti mieli tanssia välillä jossai porukas, ku yleensä tanssin yksikseni eikä se ole läheskään niin kivaa...

    • -Krystal-

      Valitettavasti ryhmä on tällä hetkellä täynnä tilan puutteen vuoksi. Voit toki kirjoittaa mailia minulle ([email protected]) ja kertoa itsestäsi tarkemmin. Otan yhteyttä sinuun, jos tilanne muuttuu :)

    • -Krystal-

      Ryhmäämme haetaan uutta innokasta jäsentä! :) Ota yhteyttä minuun sähköpostitse ([email protected]).

      Ryhmämme koostuu tällä hetkellä 4 tytöstä ja tavoitteenamme on harjoitella n. 1x/vk.

    • K-popfani

      lueskelen tätä tosi myöhässä, mut olishan se kiva päästä mukaan, tosin asun Vantaalla......

    • Kakeg

      K-POP tanssi on minusta nykytanssia lähinnä jatzz tanssia. Tuollaista huomionhakuista tetraalista. Tuollaisissa esityksissä helposti sortuu meluun.
      Yleisö ei pysty keskittymään tanssiin kun melu on sietämätön. Esittäessä pitää muistaa kokoajan että ei sorru esittämään tanssia itselleen.

      • K-pop fan

        Emme tarvitse analysointia, tiedämme kyllä mitä k-pop tanssi on. Oliko tuo henkilökohtainen kokemuksesi kenties..?


    • boram

      Hei! Olen todella myöhässä näiden asioiden suhteen, mutta minua kyllä kiinnostaisi k-pop tanssiryhmä. Olen aikaisemmin ollut yhdessä, mutta emme harjoitelleet niin paljon ja porukka vaihtui koko ajan. Tällä hetkellä ongelmana on kuitenkin se että asun turussa. Olen kyllä espoosta kotoisin joten käyn espoossa lähes joka viikonloppu, mutta silloin tälliön minun on pakko jäädä turkuun....

    • Risto.

      Oliko tuo henkilökohtainen kokemuksesi kenties..?

      Jäi hieman epäselväksi siis mikä.

      Naisilla sukupolieroista johtuen rytmitaja on yleensä aika vaatimaton. Siksi kai
      musiikki onkin monesti niin voimakkaalla jotta myös tuntoaistilla saa lisähavaintoa.

      Yleisö ei tosiaan tykkää jos sitä pelottelle ja satuttaa. Potkimalla, meluamalla yms. Jos ei iman suurta melua pysy rytmissä paras ainakin suunnata kaiuttimet tanssijoihin. Minusta parempi tapa on kyllä käyttää miestanssijoita joukossa, jotka tanssivat askelikon rytmiin, niin silloin naisetkin saavat miehiltä
      tukea rytmiin. En kyllä tiedä kärsiikö nainen itse jos toisen naisen tanssi ei mene rytmiin? Ainakin paritanssissa on aika yleistä että nainen huomatttaa ettei tanssi mene rytmiin vaikka todellisuudessa se menee ja nainen ei vain käsitä sitä. Huomaa kun antaa daamin hetken viedä.

    • K-pop fan

      Paritanssi on asia erikseen.. Jokaisessa tanssityylissä omat ominaisuutensa. K-pop tyylisessä tanssiesityksissä ei kylläkään sellaisia ominaisuuksia ole kuin "pelottelu, satuttaminen, potkiminen ja meluaminen". Tai jos tuollaista on havaittavissa, sitä ei voi yleistää. Korealainen kulttuuri heijastuu korealaiseen populaarimusiikkiin.

    • Wnnadance

      Kuinkas täynnä se teijän ryhmä on? mahtuiskohan sinne vielä pari?

      • Tiinuska

    • Iirisss

      Tuun niinku 8 vuotta myöhemmi tänne mut siis asun, oon 11v (:: en tosin OSAA TANSSIAA

    • Anonyymi

      Tulisin jos asuisin Jyväskylässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe