Hei!
Olen pian kämppistä vailla 1.7.2010 eteenpäin suunnilleen.
Asun Tapiolan keskustan välittömässä läheisyydessä. Seutu on kaunista ja rauhallista ja yhteydet taitavat olla melko hyvät Leppävaaraan, Helsinkiin, sekä muualle.
En ole itsekään kovin kauaa täällä asunut ja uusi muutto ei olisi mielekästä.
Saisit oman huoneen,jonka pinta-ala suunnilleen 28 neliötä.(kokonaisuudessaan 56 neliötä,eli keittiö ja olohuone löytyy,jossa itse majailisin)
Vuokra olisi puolet 810 eurosta eli 405e, johon kuuluu vesi.
Ensivuoden alussa olisi suunnitteilla isompi remontti koko kerrostalossa,joten kauhean pitkästä asumisajasta ei olisi valitettavasti kyse.
Kaikesta voimme neuvotella - lemmikit mukaanlukien.
Olen töissäkäyvä, 21 vuotias tyttö sekä opintoja jatkamassa jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.
Hoidan aina maksuni ajallaan ja olen luotettavaa sorttia, toivoisin samaa sinulta. Suuremmista "bileistä" sovittava jne.
Hakisin mielellään naista, mutta tällaisessa tilanteessa voin tinkiä ;)
Mielellään pian yhteydenottoja tänne,
[email protected]
KIITOS !!
ESPOO TAPIOLA kämppis minulle ! KIIRE
Heliiiiiii
2
380
Vastaukset
- Heliiiiiii
Vielä lisäystä :
Mahdollinen suurempi remppa alkaisikin syksymmällä 2011 !!
Eli hyvin aikaa asua täällä. - Heliiiiiii
Asia on loppuunkäsitelty. Kiitos kaikille, jotka eivät vastanneet :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M194866Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1564628Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja973615Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v423079Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2461827Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka281497Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2691454Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1811342- 771301