Hei!
Olen pian kämppistä vailla 1.7.2010 eteenpäin suunnilleen.
Asun Tapiolan keskustan välittömässä läheisyydessä. Seutu on kaunista ja rauhallista ja yhteydet taitavat olla melko hyvät Leppävaaraan, Helsinkiin, sekä muualle.
En ole itsekään kovin kauaa täällä asunut ja uusi muutto ei olisi mielekästä.
Saisit oman huoneen,jonka pinta-ala suunnilleen 28 neliötä.(kokonaisuudessaan 56 neliötä,eli keittiö ja olohuone löytyy,jossa itse majailisin)
Vuokra olisi puolet 810 eurosta eli 405e, johon kuuluu vesi.
Ensivuoden alussa olisi suunnitteilla isompi remontti koko kerrostalossa,joten kauhean pitkästä asumisajasta ei olisi valitettavasti kyse.
Kaikesta voimme neuvotella - lemmikit mukaanlukien.
Olen töissäkäyvä, 21 vuotias tyttö sekä opintoja jatkamassa jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.
Hoidan aina maksuni ajallaan ja olen luotettavaa sorttia, toivoisin samaa sinulta. Suuremmista "bileistä" sovittava jne.
Hakisin mielellään naista, mutta tällaisessa tilanteessa voin tinkiä ;)
Mielellään pian yhteydenottoja tänne,
[email protected]
KIITOS !!
ESPOO TAPIOLA kämppis minulle ! KIIRE
Heliiiiiii
2
359
Vastaukset
- Heliiiiiii
Vielä lisäystä :
Mahdollinen suurempi remppa alkaisikin syksymmällä 2011 !!
Eli hyvin aikaa asua täällä. - Heliiiiiii
Asia on loppuunkäsitelty. Kiitos kaikille, jotka eivät vastanneet :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775