Taikin valintakokeet/sisustusarkkitehtuuri

JännittynytJääpuikko

Olen jännityksestä (ja ehkä hieman pelostankin) kankea. Sain kutsun valintakokeisiin keskiviikkona, olin aivan riemuissani, kunnes lievä paniikki valtasi tajuntani. En tiedä mitä odottaa tai miten varautua, muuta kuin kyseisillä välineillä mitä kutsukirjeen listassa luki.. Valintakokeet alkaa 7.6 ja käsitykseni mukaan osa porukasta karsiutuu jo tuolloin???
Jos joku on ollut kyseisissä pääsykokeissa, tuskaani lievittäisi suuresti kuulla mihin varautua ja minkälaisia tehtäviä esim. voi olla. :)

2

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina121

Minäkin olen tulossa, ja aivan kauhusta jäykkänä!

• MM

Hengitä syvään ja rauhoitu. Vanhoja valintakoetehtäviä on näkyvillä taikin sivuilla. Sinne vaan ihastelemaan. Suosittelen näiden tehtävien kokeilua kotona. Kannattaa harjoitella matto/pahviveitsen käyttöä, naulaamista, vuolemista, sahaamista, kolvausta sekä kuumaliimapyssyn käyttöä.
      Maanantain ja tiistain "askartelee" kaikki, parhaimmat pääsee jatkoon keskiviikoksi, torstaiksi sekä perjantaiksi.
      Rakennus materiaaleina on ollut aikasemmin ainakin 2mm paksuista pahvia, aaltopahvia, paperia, puurimoja, rautalankaa..
      Sellaisen huomion olen aikaisempina vuosina tehnyt, että ylisöpöjen (pisiverhot telttaan) sekä koristeellisten (yksityiskohtainen kukkaköynnös) mallien tekijät ovat saaneet alhaisia pistemääriä.
      Mitä muuta ottaa mukaan? No, sen sanoo vain kokemus: kuinka olet tottunut tekemään esim. mobilen tai kuinka kätevämmin olet tottunut aukottamaan 2mm paksuista pahvia. Samoin millä väreillä osaat tehdä parhaiten värisekoituksia (vesivärien sijasta esim. akryyleillä?)
      Toivotan Rauhallista mieltä ja Toimivia käsiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9083
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6890
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6635
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5631
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5273
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3571
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3182
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      55
      3027
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe