Olen jännityksestä (ja ehkä hieman pelostankin) kankea. Sain kutsun valintakokeisiin keskiviikkona, olin aivan riemuissani, kunnes lievä paniikki valtasi tajuntani. En tiedä mitä odottaa tai miten varautua, muuta kuin kyseisillä välineillä mitä kutsukirjeen listassa luki.. Valintakokeet alkaa 7.6 ja käsitykseni mukaan osa porukasta karsiutuu jo tuolloin???
Jos joku on ollut kyseisissä pääsykokeissa, tuskaani lievittäisi suuresti kuulla mihin varautua ja minkälaisia tehtäviä esim. voi olla. :)
Taikin valintakokeet/sisustusarkkitehtuuri
2
1180
Vastaukset
- Elina121
Minäkin olen tulossa, ja aivan kauhusta jäykkänä!
- MM
Hengitä syvään ja rauhoitu. Vanhoja valintakoetehtäviä on näkyvillä taikin sivuilla. Sinne vaan ihastelemaan. Suosittelen näiden tehtävien kokeilua kotona. Kannattaa harjoitella matto/pahviveitsen käyttöä, naulaamista, vuolemista, sahaamista, kolvausta sekä kuumaliimapyssyn käyttöä.
Maanantain ja tiistain "askartelee" kaikki, parhaimmat pääsee jatkoon keskiviikoksi, torstaiksi sekä perjantaiksi.
Rakennus materiaaleina on ollut aikasemmin ainakin 2mm paksuista pahvia, aaltopahvia, paperia, puurimoja, rautalankaa..
Sellaisen huomion olen aikaisempina vuosina tehnyt, että ylisöpöjen (pisiverhot telttaan) sekä koristeellisten (yksityiskohtainen kukkaköynnös) mallien tekijät ovat saaneet alhaisia pistemääriä.
Mitä muuta ottaa mukaan? No, sen sanoo vain kokemus: kuinka olet tottunut tekemään esim. mobilen tai kuinka kätevämmin olet tottunut aukottamaan 2mm paksuista pahvia. Samoin millä väreillä osaat tehdä parhaiten värisekoituksia (vesivärien sijasta esim. akryyleillä?)
Toivotan Rauhallista mieltä ja Toimivia käsiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3046579Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521870
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196