Palstarakkaus!

Nittaminax

Voi jessus mitä höpönlöpöä. Jos joku meidän ikäisistä tällä palstalla tosissaan rakastuu taikka edes ihastuu toiseen osapuoleen sillä silmällä, niin täytyypä sanoa, että missä on aivot. Ymmärtäisin jos olisi kyseessä parikymppisten palsta, mutta että täällä.

Taisi tulla tästä ns. kuuluisa lentoketju. ;)))

159

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      katson, varsinkin sinua, sillä korvalla.
      Mutta minulla onkin putki molemmissa päissä.
      Voitaisko, vihdoinkin, sopia treffit?

      • we

        Ei sille mitään voi, jos löytää sielunkumppanin, jonka kansa rulaa. Parempi ja kestävämpi sellainen rakkaus on kuin ulkonäköön ja seksiin perustuva.


      • miehillä onkin putkiaivot.
        Treffit käy, jos mun ukko saa tulla naureskelemaan vierelle. :)


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        miehillä onkin putkiaivot.
        Treffit käy, jos mun ukko saa tulla naureskelemaan vierelle. :)

        ilmoitan, lähiaikoina, ajan ja paikan.
        Kyllä häneltä hymy hyytyy.
        Hyväksyn vaihtokaupan jos autonsa on uudehko ja kiihtyvä.
        :)


      • HTZA kirjoitti:

        ilmoitan, lähiaikoina, ajan ja paikan.
        Kyllä häneltä hymy hyytyy.
        Hyväksyn vaihtokaupan jos autonsa on uudehko ja kiihtyvä.
        :)

        tässä mitään autokauppoja tehä.
        Ja sillä on kestohymy aina.


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        tässä mitään autokauppoja tehä.
        Ja sillä on kestohymy aina.

        Potkimaan autoaan lommoille ja heittämään sen päälle rapaa ja ruostetta.
        Tosin, taitaa olla jo mielessäsikin?
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Potkimaan autoaan lommoille ja heittämään sen päälle rapaa ja ruostetta.
        Tosin, taitaa olla jo mielessäsikin?
        H.

        mä noin teen, niin taitaisi olla naapurin auto olla kysees, ku ei meillä autoa ole lainkaan.
        Voiskohan sitä lainata??? ;)))


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        mä noin teen, niin taitaisi olla naapurin auto olla kysees, ku ei meillä autoa ole lainkaan.
        Voiskohan sitä lainata??? ;)))

        mutta myös antavaa.
        Jos kerrot hänelle meidän rakkaustarinamme, uskon hänen sulavan, pelkäksi vahaksi, ja lahjoittavan autonsa.


      • HTZA kirjoitti:

        mutta myös antavaa.
        Jos kerrot hänelle meidän rakkaustarinamme, uskon hänen sulavan, pelkäksi vahaksi, ja lahjoittavan autonsa.

        nyt minä rupean epäilemaan koko hanketta. Menikö tämä nyt materiaalin haalimiseksi. :(


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        nyt minä rupean epäilemaan koko hanketta. Menikö tämä nyt materiaalin haalimiseksi. :(

        sinulle, ja sinä annat sen miehellesi.
        Sitten jäät odottamaan, sydän syrjällään.
        Minä tulen autolla. Kyllä se aina Kamelilauman voittaa.
        :)


    • Khihhiiii

      mitään vastattavaa.
      Hulluksi kun on jo tuomittu.
      Aivoista voin todeta, kuten eräs ystäväni.
      Kävi tarkastuksessa päävammansa vuoksi
      ja lääkäri aikansa tiirailtuaan totesi, ei täällä mitään näy.

      • oli juttu. Eli oliko tyhjää täynnä. :)


      • Ähähhhääää
        Nittaminax kirjoitti:

        oli juttu. Eli oliko tyhjää täynnä. :)

        nyt päätellä itsekin hiukan.
        Sitä vartenhan sinulla on ......aivot?


    • Onneks ei oo pelkoo rakastumisesta:)))))

      • olekkos jo kuluttanut varastosi tyhjiin. :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        olekkos jo kuluttanut varastosi tyhjiin. :)))

        Taitaa takki olla jo ihan tyhjänä:))))


    • GloriaJoy

      on kyllä ihastunu muutamaan ;-) mutta miun aivot onkin madonreikii täynnä :-) .... tänmä tarkoittaa sitä, että miul myös palsta on jollain tavoin osa elämän kokonaisuutta ja en osaa laittaa sisäiseille kokemuksilleni stoppia niin, tai siten että alkaisin valehdella itselleni tai muille, jos tykkään, tykkään niin kauan kuin tykkään, vaikkei toinen tykkäisi niin tykkään kuitenkin ja joistakuista en lakkaa ikuna tykkäämästä, jos en tykkää niin en kiinnity siihen, koska huomio on jo jossain muualla. Miulle ihmiset täällä on ihmisiä niinkuin muuallakin, jos he leikkivät roolileikkejä niin sille en voi mitään. (Se, että voisin luottaa täällä olijaan ei ole sidoksissa siihen, herääkö miussa häntä kohtaan pehmoisia tunteita vai onko hän neutraali, poikkeuksena on kenties antipatiotani herättävä.)

      Oli miten oli, miulla on tänännä treffit lihaa ja verta olevaisen miehen kanssa.

      • Mukavaa päivää siulle, ja paljon perhosii vatsaas:)))))


      • ihan sekasin, mutta kiva jos treffeilläsi on joku muukin kuin kuva ja läppäri. :))))


    • Yxitypy

      Onkos tällekin palstalle tullut rakastavainen pari?
      Onhan mun palstahistorian aikana muuan pari muodostunut. Tietoa ei kylläkään ole kaikkien suhteiden kestosta.
      Jotkut palstasuhteet kait onnistuvatkin.

      Tuskin se vielä ihan rakkautta voi olla, jos ei ole ihmistä koskaan nähnyt. Se on vaan ihastusta johonkin henkilöön palstakirjoitusten perusteella. Ollaan usein samaa mieltä asioista jne. Rakkaus mun mielestä vaatii kyllä jo seurustelua livessä.

      • HTZA

        me juuri julkistimme suhteemme.
        Niitta kyllä potkii, vielä tutkainta vastaan, mutta tuskinpa kauan.


      • Ähähhhäää

        on sielujen sympatiaa, on sitä myös tosielämässä.
        omani löysin.
        Nuolkaa näppejänne


      • heti sie ilmestyit ku vaan rakkauvesta on kyse. :)))
        Juu olen minäkin noista pareista kuullut ja jopa miten niissä on käynyt, mutta eihän me nyt niistä sen enempää puhuta. ;)


      • paljon onnea vaan
        Ähähhhäää kirjoitti:

        on sielujen sympatiaa, on sitä myös tosielämässä.
        omani löysin.
        Nuolkaa näppejänne

        onnea teille, anjaniina ja joku ;))


      • Kjiähkjiäh
        paljon onnea vaan kirjoitti:

        onnea teille, anjaniina ja joku ;))

        Kiitokset voisin sanoa onnitteluista.
        Tulivat varmaan ihan puhtaasti ystävällisestä ja osaaottavasta sydämestä.
        Hiukan kuitenkin osuit harhaan, voinen ikäväkseni sanoa.
        jos huomaat tuolla toisessa ketjussa, että HTZA on kovin minun ruususeni perään.
        Aisankannattajaa koitti inusta tehdä hennoilla voimillaan.

        Tällaisen tunnustaminen on aika arkaluontoinen asia, varsinkin kun ketjun aloittaka moittii hulluiksi kaikki mokomaan höyrähtäneet.
        Eli onko näin, että vain puolimielinen on onnellinen?
        Ja palstan viisaat puolta happamampia?


      • Yxitypy
        Nittaminax kirjoitti:

        heti sie ilmestyit ku vaan rakkauvesta on kyse. :)))
        Juu olen minäkin noista pareista kuullut ja jopa miten niissä on käynyt, mutta eihän me nyt niistä sen enempää puhuta. ;)

        ilmestyn. Minäkin olen palstahistorian aikana yrittänyt flirttailla kyllästymiseen asti, eikä yksikään mies ole ottanut mua todesta. Kaikki hukkaan heitettyä energiaa :=((


      • Yxitypy
        Ähähhhäää kirjoitti:

        on sielujen sympatiaa, on sitä myös tosielämässä.
        omani löysin.
        Nuolkaa näppejänne

        Sulla ollut hyvä säkä :=))


      • Kjiähkjiäh kirjoitti:

        Kiitokset voisin sanoa onnitteluista.
        Tulivat varmaan ihan puhtaasti ystävällisestä ja osaaottavasta sydämestä.
        Hiukan kuitenkin osuit harhaan, voinen ikäväkseni sanoa.
        jos huomaat tuolla toisessa ketjussa, että HTZA on kovin minun ruususeni perään.
        Aisankannattajaa koitti inusta tehdä hennoilla voimillaan.

        Tällaisen tunnustaminen on aika arkaluontoinen asia, varsinkin kun ketjun aloittaka moittii hulluiksi kaikki mokomaan höyrähtäneet.
        Eli onko näin, että vain puolimielinen on onnellinen?
        Ja palstan viisaat puolta happamampia?

        ainakaan minun sanoja vääntele. Missään kohdassa sanonut ketään hulluksi.


      • Yxitypy
        HTZA kirjoitti:

        me juuri julkistimme suhteemme.
        Niitta kyllä potkii, vielä tutkainta vastaan, mutta tuskinpa kauan.

        luulen hatsa, että hukkaat suotta energiaa. Nitan "tuntien" et tule onnistumaan. On siinä sellainen pakkaus :=))
        Jos et sitten tykkää kovista haasteista :=))


      • HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

        luulen hatsa, että hukkaat suotta energiaa. Nitan "tuntien" et tule onnistumaan. On siinä sellainen pakkaus :=))
        Jos et sitten tykkää kovista haasteista :=))

        70 palstalla se kyllä antautuu.
        H.


      • Kjiähkjiäh
        Nittaminax kirjoitti:

        ainakaan minun sanoja vääntele. Missään kohdassa sanonut ketään hulluksi.

        -taikka edes ihastuu toiseen osapuoleen sillä silmällä, niin täytyypä sanoa, että missä on aivot.-
        ole lähestulkoon sama asia?
        Etkö sinä suuresti aseta sellaisen henkilön oikeustoimikelpoisuutta kyseenalaiseksi.
        Hiukan kuin henkilö tarvitsisi holhoajan taluttamaan itsensä pois moisesta mielettömyydestä, kurimuksesta ikäänkuin?


      • HTZA kirjoitti:

        70 palstalla se kyllä antautuu.
        H.

        minä olen silloin jo kupsahtanut.


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        minä olen silloin jo kupsahtanut.

        kun antautuu. Tuon kyllä kukkia.
        :)
        H.


      • Kjiähkjiäh kirjoitti:

        -taikka edes ihastuu toiseen osapuoleen sillä silmällä, niin täytyypä sanoa, että missä on aivot.-
        ole lähestulkoon sama asia?
        Etkö sinä suuresti aseta sellaisen henkilön oikeustoimikelpoisuutta kyseenalaiseksi.
        Hiukan kuin henkilö tarvitsisi holhoajan taluttamaan itsensä pois moisesta mielettömyydestä, kurimuksesta ikäänkuin?

        kyllä ihmeellinen epeli. Haasta riitaa jossain muualla.


      • Yxitypy
        HTZA kirjoitti:

        70 palstalla se kyllä antautuu.
        H.

        Sulla onkin näköjään oikein pitkän tähtäimen suunnitelmat :=)))


      • HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

        Sulla onkin näköjään oikein pitkän tähtäimen suunnitelmat :=)))

        sanoi jo mummoni, aikanaan. Olin 15v. kun tytsyni lähti Saksaan vaihto-oppilaaksi, tai jotain.


      • HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

        ilmestyn. Minäkin olen palstahistorian aikana yrittänyt flirttailla kyllästymiseen asti, eikä yksikään mies ole ottanut mua todesta. Kaikki hukkaan heitettyä energiaa :=((

        minäkin tupakoin, ja sellaiset naiset ovat mieleeni.


      • Kjiäkjiäh
        Nittaminax kirjoitti:

        kyllä ihmeellinen epeli. Haasta riitaa jossain muualla.

        mitä ihmeen riitaa?
        Olen erittäin syvästi pahoillani, jos ajattelet minun haluavan jonkinlaista epäsopua.
        Mutta kuinka tuo sinun aloituksen ajatus olisi sitten pitänyt tulkita?
        Varmaan siinä oli takana joku hyvä tarkoitus jota en nyt käsitä.
        Tekisit kovin jalosti ja epäitsekkäästi jos vaivautuisit kertomaan, mitä oikein todella ajattelit palstalla syntyneistaä rakkaustarinoista?


      • HTZA kirjoitti:

        minäkin tupakoin, ja sellaiset naiset ovat mieleeni.

        Siis ihan oikeesti, sikareita vaiko noita tavallisia tupakka kääryleitä.


      • Kjiäkjiäh kirjoitti:

        mitä ihmeen riitaa?
        Olen erittäin syvästi pahoillani, jos ajattelet minun haluavan jonkinlaista epäsopua.
        Mutta kuinka tuo sinun aloituksen ajatus olisi sitten pitänyt tulkita?
        Varmaan siinä oli takana joku hyvä tarkoitus jota en nyt käsitä.
        Tekisit kovin jalosti ja epäitsekkäästi jos vaivautuisit kertomaan, mitä oikein todella ajattelit palstalla syntyneistaä rakkaustarinoista?

        mutta en jaksa jokaiselle selittää mitä mahdolliset hymiöt tarkoittavat viesteissä taikka lentoketjut. Vastatkoon joku muu.


      • Yxitypy
        HTZA kirjoitti:

        minäkin tupakoin, ja sellaiset naiset ovat mieleeni.

        sitten meidänkin orastava suhde myttyyn :=((
        Mä nimittäin olen lopettanut tupakan polton toista vuotta sitten.
        Täytyypä harkita jos sun takia aloittas sen uudelleen :=))


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        Siis ihan oikeesti, sikareita vaiko noita tavallisia tupakka kääryleitä.

        kääryleeni, jo 20v. jotain.
        Sikaareita on jokunen ja, sen harvan kerran kun sorrun Whiskey-pulloon, istun alas ja nautin niistä.
        Sen verran on hintsusti, että en ole Humidoria hankkinut.
        Hagiksen aikoina, oli lähellä pikku kioski jota piti Kuubalainen, Suomalaisen vaimonsa kanssa. Kioski kesti vajaan vuoden, ennenkuin lopetti, mutta myi, tiskin alta, "Havannalaisia". satasen verran, Markoissa, kappale.
        Yksi on jäljellä, vaan kuivanut pilalle. Mutta pidänkin sitä vain muistona.


      • HTZA
        Yxitypy kirjoitti:

        sitten meidänkin orastava suhde myttyyn :=((
        Mä nimittäin olen lopettanut tupakan polton toista vuotta sitten.
        Täytyypä harkita jos sun takia aloittas sen uudelleen :=))

        arvokasta, kannattaa tehdä kaikkensa, jotta sen saavuttaa.


      • Kjiähkjiäh
        Nittaminax kirjoitti:

        mutta en jaksa jokaiselle selittää mitä mahdolliset hymiöt tarkoittavat viesteissä taikka lentoketjut. Vastatkoon joku muu.

        tuo vaikuttaa kuin ikäänkuin pakoilisit hiukan vastuutasi tässä ketjussa.
        kuinka joku muu voisi kertoa mitä tarkoitit niinkovin brutaalilla aloituksellasi?
        Olen huomannut että palstalla on monenlaisia tietäjiä ja kristallipallon omistajia.
        Heidänkö nyt pitäisi sitten astua kulisseista kertomaan mitä noin nöyrimmästi aloittanut aloittaja tarkoitti?
        Ystävällisen herättelevällä kommentillaan?
        Vai onko minun katsottava, että aloittaja ikäänkuin meni puihin.
        Ystävälistä ja huomioivaa uteliaisuutta kohdatessaan, ikäänkuin hämmentyi ja vetäytyi pois keskutelusta pelätessään jonkun ottavan jonkinlaisen niskalenkin, elikkä erävoiton?
        Että oma -arvontunteensa saattaisi kärsiä kolauksen pelätessään jonkun jopa johdattelevan tai hämäävän itseään?
        Ei suinkaan, astu rohkeasti estraadille neitonen ja kerro miksi olit noinkin skeptinen ja epäilevä moista asiaa joutuessasi todistamaan?


      • HTZA kirjoitti:

        kääryleeni, jo 20v. jotain.
        Sikaareita on jokunen ja, sen harvan kerran kun sorrun Whiskey-pulloon, istun alas ja nautin niistä.
        Sen verran on hintsusti, että en ole Humidoria hankkinut.
        Hagiksen aikoina, oli lähellä pikku kioski jota piti Kuubalainen, Suomalaisen vaimonsa kanssa. Kioski kesti vajaan vuoden, ennenkuin lopetti, mutta myi, tiskin alta, "Havannalaisia". satasen verran, Markoissa, kappale.
        Yksi on jäljellä, vaan kuivanut pilalle. Mutta pidänkin sitä vain muistona.

        siggellä hintaa jos silloin havannalainen maksoi satasen, mitä lie nykyjään. Sätkät tulevat nykyjään halvemmiksi kuin valmis tupakat niinku tiiätkin.


      • Kjiähkjiäh kirjoitti:

        tuo vaikuttaa kuin ikäänkuin pakoilisit hiukan vastuutasi tässä ketjussa.
        kuinka joku muu voisi kertoa mitä tarkoitit niinkovin brutaalilla aloituksellasi?
        Olen huomannut että palstalla on monenlaisia tietäjiä ja kristallipallon omistajia.
        Heidänkö nyt pitäisi sitten astua kulisseista kertomaan mitä noin nöyrimmästi aloittanut aloittaja tarkoitti?
        Ystävällisen herättelevällä kommentillaan?
        Vai onko minun katsottava, että aloittaja ikäänkuin meni puihin.
        Ystävälistä ja huomioivaa uteliaisuutta kohdatessaan, ikäänkuin hämmentyi ja vetäytyi pois keskutelusta pelätessään jonkun ottavan jonkinlaisen niskalenkin, elikkä erävoiton?
        Että oma -arvontunteensa saattaisi kärsiä kolauksen pelätessään jonkun jopa johdattelevan tai hämäävän itseään?
        Ei suinkaan, astu rohkeasti estraadille neitonen ja kerro miksi olit noinkin skeptinen ja epäilevä moista asiaa joutuessasi todistamaan?

        ystäväsi taikka kenenkään muunkaan. Vastauksesi on niin pitkä kuin nälkävuosi, enkä viitsi ruveta vastailemaan näin sunnuntaina taikka muinakaan päivinä viisastelijoitten vastauksiin.


      • HTZA kirjoitti:

        kääryleeni, jo 20v. jotain.
        Sikaareita on jokunen ja, sen harvan kerran kun sorrun Whiskey-pulloon, istun alas ja nautin niistä.
        Sen verran on hintsusti, että en ole Humidoria hankkinut.
        Hagiksen aikoina, oli lähellä pikku kioski jota piti Kuubalainen, Suomalaisen vaimonsa kanssa. Kioski kesti vajaan vuoden, ennenkuin lopetti, mutta myi, tiskin alta, "Havannalaisia". satasen verran, Markoissa, kappale.
        Yksi on jäljellä, vaan kuivanut pilalle. Mutta pidänkin sitä vain muistona.

        mikä voi olla sexympää, kuin mies käärimässä kääryletä!!


      • HTZA
        minttupuu kirjoitti:

        mikä voi olla sexympää, kuin mies käärimässä kääryletä!!

        sillä taidollani, kellistää niitan.
        Niitta saa sitten kääriä minut.


      • HTZA kirjoitti:

        sillä taidollani, kellistää niitan.
        Niitta saa sitten kääriä minut.

        kuule pientä rajaa tuolla käärimisellä. Mä en kellisty enkä kellistytä ketään. *pomppii tasajalkaa*


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        kuule pientä rajaa tuolla käärimisellä. Mä en kellisty enkä kellistytä ketään. *pomppii tasajalkaa*

        täällä, lattialla kierin. Rapsutus puuttuu.
        H.


      • Nittaminax kirjoitti:

        kuule pientä rajaa tuolla käärimisellä. Mä en kellisty enkä kellistytä ketään. *pomppii tasajalkaa*

        vanhat silmäni näkevätkään, täällähän on piiritystilanne menossa :D
        Nyt vasta luin koko ketjun, pitääpä jäädä seuraamaan tilanteen kehittymistä ;)


      • HTZA
        TaikisN kirjoitti:

        vanhat silmäni näkevätkään, täällähän on piiritystilanne menossa :D
        Nyt vasta luin koko ketjun, pitääpä jäädä seuraamaan tilanteen kehittymistä ;)

        osaa kertoa kaipuustaan, sillee, hellästi.
        Minä, kyllä, arvasin heti, kenelle aloitus oli tarkoitettu.
        Niitta on suloinen.


      • TaikisN kirjoitti:

        vanhat silmäni näkevätkään, täällähän on piiritystilanne menossa :D
        Nyt vasta luin koko ketjun, pitääpä jäädä seuraamaan tilanteen kehittymistä ;)

        toi yks ei sitten millään usko että mulle ei kannata flirttailla. Muutkin ovet joutuneet perääntymään ja saaneet siipeensä pahimman kerran. Ajattele nyt..palstojen pahin riidankylväjän kanssa joku haluaisi treffeille. Johan siinä kärsii koko seurakunta. ;)))


      • Kjiähimetellen
        Nittaminax kirjoitti:

        ystäväsi taikka kenenkään muunkaan. Vastauksesi on niin pitkä kuin nälkävuosi, enkä viitsi ruveta vastailemaan näin sunnuntaina taikka muinakaan päivinä viisastelijoitten vastauksiin.

        aloitat keskustelun, jollet halua keskustella.Etkä olla ystävällinen kenelekään?
        En voi välttyä vaikutelmalta, että ole hiukan ärsyyntynyt ja epäluuloinen keskustellessasi kanssani, ja ilmoitat sa malla ettet halua keskustella kanssani.
        Miksi?
        Mikä minun nöyrästä mielipiteestäni tekee sinulle niin vaikean kestää?
        En ajatellut olevani palstalla huonompi tai parempi muita kirjoittajia.
        Vilpittömin mielin osallistuin keskusteluun kuuman polttavasta aiheesta rakkaus.
        Miksi sinä hylkäät minut ja ajatukseni? Miksi et katso minua kelvolliseksi keskustelemaan kanssasi.

        Onko siinä jotain vikaa, että olen palstalta löytänyt armaani ja olen hänen kanssaan onnellinen.
        Eikä se rakas ole ollenkaan miespuolinen, vaikka sellaisenkin joku heitti ilmaan.
        Naisista olenpitänyt tähänkin asti.


      • HTZA kirjoitti:

        osaa kertoa kaipuustaan, sillee, hellästi.
        Minä, kyllä, arvasin heti, kenelle aloitus oli tarkoitettu.
        Niitta on suloinen.

        kyllä noilla sanoilla saa yhtään hempeemmäksi taikka etten olisi kiukkunen. *irvistää*


      • hohhhoooo
        Nittaminax kirjoitti:

        toi yks ei sitten millään usko että mulle ei kannata flirttailla. Muutkin ovet joutuneet perääntymään ja saaneet siipeensä pahimman kerran. Ajattele nyt..palstojen pahin riidankylväjän kanssa joku haluaisi treffeille. Johan siinä kärsii koko seurakunta. ;)))

        vaihdettaisiinkin tuo rukous winonalle Nittaminaxixi
        Ilmoitan Ylläpidolle


      • Kjiähimetellen kirjoitti:

        aloitat keskustelun, jollet halua keskustella.Etkä olla ystävällinen kenelekään?
        En voi välttyä vaikutelmalta, että ole hiukan ärsyyntynyt ja epäluuloinen keskustellessasi kanssani, ja ilmoitat sa malla ettet halua keskustella kanssani.
        Miksi?
        Mikä minun nöyrästä mielipiteestäni tekee sinulle niin vaikean kestää?
        En ajatellut olevani palstalla huonompi tai parempi muita kirjoittajia.
        Vilpittömin mielin osallistuin keskusteluun kuuman polttavasta aiheesta rakkaus.
        Miksi sinä hylkäät minut ja ajatukseni? Miksi et katso minua kelvolliseksi keskustelemaan kanssasi.

        Onko siinä jotain vikaa, että olen palstalta löytänyt armaani ja olen hänen kanssaan onnellinen.
        Eikä se rakas ole ollenkaan miespuolinen, vaikka sellaisenkin joku heitti ilmaan.
        Naisista olenpitänyt tähänkin asti.

        edelleenkään ymmärtänyt että aloisus on kevyttä sunnuntai kevennystä. jos haluat keskustella vakavasti tee oma aloitus. Ei millään pahalla siis....


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        toi yks ei sitten millään usko että mulle ei kannata flirttailla. Muutkin ovet joutuneet perääntymään ja saaneet siipeensä pahimman kerran. Ajattele nyt..palstojen pahin riidankylväjän kanssa joku haluaisi treffeille. Johan siinä kärsii koko seurakunta. ;)))

        mutta taikis taitaa nauraa partaansa, ihan kippurassa.
        Taitaa olla mustasukkainenkin.
        Lopeta nyt tuo "vastusteleminen", olen jo ihan innokas.
        H.


      • Nittaminax kirjoitti:

        toi yks ei sitten millään usko että mulle ei kannata flirttailla. Muutkin ovet joutuneet perääntymään ja saaneet siipeensä pahimman kerran. Ajattele nyt..palstojen pahin riidankylväjän kanssa joku haluaisi treffeille. Johan siinä kärsii koko seurakunta. ;)))

        tilanteesta tekeekin niin mielenkiintoisen seurattavaksi. Saa nähdä saako ZZZZZzzZzzZ nyhdettyä sinusta esiin piiloromantikkoa, rohkenen hiukka eppäillä :D Justiina mikä Justiina !!


      • HTZA kirjoitti:

        mutta taikis taitaa nauraa partaansa, ihan kippurassa.
        Taitaa olla mustasukkainenkin.
        Lopeta nyt tuo "vastusteleminen", olen jo ihan innokas.
        H.

        mun paistinpannu on? Taikis tietää mistä on kyse. :))


      • TaikisN kirjoitti:

        tilanteesta tekeekin niin mielenkiintoisen seurattavaksi. Saa nähdä saako ZZZZZzzZzzZ nyhdettyä sinusta esiin piiloromantikkoa, rohkenen hiukka eppäillä :D Justiina mikä Justiina !!

        jo tässä olen kovasti etsinyt, mutta kun tällä onnettomalla foorumilla ei ole hymiöitä. *Narisee* :))


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        jo tässä olen kovasti etsinyt, mutta kun tällä onnettomalla foorumilla ei ole hymiöitä. *Narisee* :))

        minusta taikis olisi kaasona kiva?
        Oletan hänen osaavan antavan decolteen.


      • HTZA kirjoitti:

        minusta taikis olisi kaasona kiva?
        Oletan hänen osaavan antavan decolteen.

        sinähän viet minulta uskottavuuden. Mie pyydän...älä imartele minulle enään...ethän.
        Ilkiä mies.


      • Nittaminax kirjoitti:

        sinähän viet minulta uskottavuuden. Mie pyydän...älä imartele minulle enään...ethän.
        Ilkiä mies.

        alat pehmetä, sissus sentään :D


      • TaikisN kirjoitti:

        alat pehmetä, sissus sentään :D

        tulipas paha moka. Nyt en taatusti vastaa mitään ton..ton lirkuttelijan vastauksiin. Imeköön parsaaaa....


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        sinähän viet minulta uskottavuuden. Mie pyydän...älä imartele minulle enään...ethän.
        Ilkiä mies.

        oli pehmeän runsas nainen, ja hänellä oli samanlainen syntymämerkki poskessaan kuin sinulla.
        Häämeikissä sitä voisi, jotenkin, korostaa.
        Se suorastaan huutaa suudelmia.
        Kyllä taikis vuodattaa kyyneleitä, kun sitä meikkaa.


      • viivatiina

        vaatia seurustelua livessä mutta rakastuminen ei se käy ihan puhelimenkin välityksellä näkemättä toista nimimerkki kokemusta on.



      • hihii hii

      • hihii hii kirjoitti:

        hevonenkin potkii :DDD

        toi oli kyl tarkotettu ja sanottukin taikikselle. Toi potkiminen siis. *irvistää*


      • hihii hii
        Nittaminax kirjoitti:

        toi oli kyl tarkotettu ja sanottukin taikikselle. Toi potkiminen siis. *irvistää*

        Olet pehmenemässä. - Hatzaaa älä anna periksi!



      • HTZA
        hihii hii kirjoitti:

        Olet pehmenemässä. - Hatzaaa älä anna periksi!

        Totaalisesti, anteeksi siitä, Uskon että enemmän lipsahtelee, häneltä, hellyyttä.
        Kun se on, kerrankin, kavettu esiin.
        :)

        Onneksi, ne entiset, suloiset, pikku ilkeydet, taitavat kohdistua minuun.
        Ja toivottavasti eivät katoa kokonaan.
        Minua on nyt hakattu paistinpannulla ja varvastossuilla, vaan hui! hai!, kunhan niistä pesen veret pois, juon niistä Shampanjaa.
        Ja saattaa käydä niin, että tyttösen mies tarjoaa päälle Koskenkorvaa, siltä pannulta, onnitellen minua, että, Hieno homma! Jospa se oppisi käyttämään pannua muuhunkin. Vaikka Läskisoosiin, loppusi tämä, iän ikuinen, salaatinpureskelu.

        :)
        H.


      • HTZA
        viivatiina kirjoitti:

        vaatia seurustelua livessä mutta rakastuminen ei se käy ihan puhelimenkin välityksellä näkemättä toista nimimerkki kokemusta on.

        olenkin laittanut kuvani Galleriaan.
        Ihastuttavan usein, käy viivallinenkin neito siellä.
        :)


      • LVI- asentaja
        Yxitypy kirjoitti:

        luulen hatsa, että hukkaat suotta energiaa. Nitan "tuntien" et tule onnistumaan. On siinä sellainen pakkaus :=))
        Jos et sitten tykkää kovista haasteista :=))

        Onko Nitalla jenka kahvat?.


      • lekajenkahumppa
        LVI- asentaja kirjoitti:

        Onko Nitalla jenka kahvat?.

        ne lekajenkakahvat? Epäilen, hänhän näyttää ihan kivalta ja näpsäkältä likalta.


    • 1+1=2

      mitään tuollaista voi tapahtua. Mutta chatissä on tullut paljon avioparejakin, yhteiset harrastukset nääs. Chatti on yksi yleisimmistä tavoista hankkia seksi- ja muutakin seuraa. Miittejä kuukausittain, keilausiltoja, minigolfia jne. Joittenkin tietojen mukaan seksiä on harrastettu miitin aikana ravintolan vessassakin.

    • rakastua repsahtaa ihan ykskaksija ennaltavaroittamatta. Jonkun nikki vaan on niin ihastuttavan näköinen ja makuinen että siitä on oksat pois ja pala latvaa :DD *vaipuu haavailemaan*

      • mutta eikös sulla jokunen aika sit jotenkin noin käynyt, vai livessäkö, köh,,tapasit armaasi. *muistelee* :)


      • HTZA

        sen voi ääntää kuten hyrisevän kimalaisen äänen.
        hrrrzzzzaaaahh..
        Kannattaa harjoitella.


      • Nittaminax kirjoitti:

        mutta eikös sulla jokunen aika sit jotenkin noin käynyt, vai livessäkö, köh,,tapasit armaasi. *muistelee* :)

        sattuu ja tapahtuu mitä milloinkin, valikoiva muisti on toisinaan tarpeen... :)))


      • HTZA kirjoitti:

        sen voi ääntää kuten hyrisevän kimalaisen äänen.
        hrrrzzzzaaaahh..
        Kannattaa harjoitella.

        kitalakeen ja päästää ilmoille kiemurtelevan ZZzzzzzzzZZZzZZzzzZZZzzzzZzzzzzZZZ:n niin että pärskeet lentävät ruudulle*

        Noooo, sulla nyt on niin monta rautaa tulessa, että mä oon jäänyt ihan suosiolla rannalle *nauraa*


      • TaikisN kirjoitti:

        kitalakeen ja päästää ilmoille kiemurtelevan ZZzzzzzzzZZZzZZzzzZZZzzzzZzzzzzZZZ:n niin että pärskeet lentävät ruudulle*

        Noooo, sulla nyt on niin monta rautaa tulessa, että mä oon jäänyt ihan suosiolla rannalle *nauraa*

        ihan liskolta. :))) Mihin lie katosi se mun hoivaama geggokin? Havajilla kait se nyt hoivaa perhettään.


      • Nittaminax kirjoitti:

        ihan liskolta. :))) Mihin lie katosi se mun hoivaama geggokin? Havajilla kait se nyt hoivaa perhettään.

        minäkun yritin kimalaista matkia, taisin työntää kieleni liian syvälle nielua kohden :))

        Ai niin Geggo, eipä ole näkynyt maisemissa, kuten ei Aasi Borrikiittoakaan ?


      • HTZA
        TaikisN kirjoitti:

        kitalakeen ja päästää ilmoille kiemurtelevan ZZzzzzzzzZZZzZZzzzZZZzzzzZzzzzzZZZ:n niin että pärskeet lentävät ruudulle*

        Noooo, sulla nyt on niin monta rautaa tulessa, että mä oon jäänyt ihan suosiolla rannalle *nauraa*

        palstan tytön, nauraessa, kostuvan silmät.
        Rannalle kun, luulevat joutuneensa.
        Kyllä sinäkin mukana olet.


      • HTZA kirjoitti:

        palstan tytön, nauraessa, kostuvan silmät.
        Rannalle kun, luulevat joutuneensa.
        Kyllä sinäkin mukana olet.

        en ole koskaan viihtynyt osana joukkuetta, yksilölajit ovat kiinnostavampia ;)


    • dsaföl

      Sellainen symppis.

      • Hähä

        et rakastu?
        Miksi ihminen sanoo vain laimeasti, voisin.
        Eikö voisi ajatella että se hyvä elämä valuu hukkaan voisin sanan varjolla.
        Voisinhan minäkin elää, mutta kun en viitsi tai uskalla?
        Voisin voisin


      • Sol57

        ihan kliffa jäbä;))) jotenkin symppis. Samaa mieltä. Rakkaudesta nyt tiedä;))) varattu nainen...ei se käy.

        tsau:Friidu


    • te.li

      Eipä se taida kattoa ikää. Kyllä sitä ainakin mieltyy toisiin ihmisiin, vaikka ei naamaa koskaan ole nähnytkään. Samantapainen elämäkatsomus ja kiinnostus samansuuntaisiin asioihin ovat niitä, jotka saattavat aiheuttaa jopa ihastumisen. Parhaimmillaan kirjoittaminen henkilön kanssa johon on mieltynyt, on terapiaa. Varsinkin silloin, kun oma elämä on jollakin lailla tipahtanut tutuilta raitelta sivuun. Ja näitähän murheenlaaksoja jokaisella on elämänsä matkalla.

      • toki olla, mutta jos itse muistelen nuoruuttani niin silloin toki tuli ihastuttua kirjeenvaihdon ja kuvan perusteella, mutta ei enään nykyjään. Terapiat taasen mielestäni kuuluvat muuhun asiaan kuin parin etsintään. Mutta jutellaan näistä vaikka joku toinen päivä jos tuo yksi kirjoittaja vaikka tekisi tästä aiheen. :)))


      • te.li
        Nittaminax kirjoitti:

        toki olla, mutta jos itse muistelen nuoruuttani niin silloin toki tuli ihastuttua kirjeenvaihdon ja kuvan perusteella, mutta ei enään nykyjään. Terapiat taasen mielestäni kuuluvat muuhun asiaan kuin parin etsintään. Mutta jutellaan näistä vaikka joku toinen päivä jos tuo yksi kirjoittaja vaikka tekisi tästä aiheen. :)))

        Tuosta "terapiasta" tuli mieleeni muutama vuosi takapäin. Mut ehkä täältä saattaa parinkin löytää, jos on etsivällä asenteella :)
        Hmmm, että alotuksen, heh


    • kohta kai pitää sulkea kaikki koneet.

      • HTZA

        Eihän hän saa, juuri nyt, eihän?
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        Eihän hän saa, juuri nyt, eihän?
        H.

        tuota tietää mitä hän saa ja milloin ja mitä, mutta kovat olisi orkiat jos taivaskin siitä ilmoittaa joten, ei saaa.


      • HTZA kirjoitti:

        Eihän hän saa, juuri nyt, eihän?
        H.

        nimittäi raivohepulikohtauksen kun näin mitä olet kirjoittanut tuohon. *pätkii ZZZzzZzzzZzZZzZZzzzzz:aa varvastossulla*


    • Meriläinen

      Mistä moinen tuohtumus?
      En vielä lukenut edes ketjua mutta, täytyi vastata kun tuli tunne että tuli sun alotukses suoraan sydämestä.
      Onks rakkaustarina tään aamuinen?

      • on aloitus ja hyvin näyttää flirtti/rakkaus vetävän keskustelua. :))) Silleen kepeästi.


      • Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

        on aloitus ja hyvin näyttää flirtti/rakkaus vetävän keskustelua. :))) Silleen kepeästi.

        Joo kattelinkin pituudesta että olet osunut suoneen ja päässyt juoneen.
        Onhan palstarakkaus tosi upea asia :))
        Ensin palstaseurustelu, sitten kihlat. No palstahäät ois ihan kova juttu, siitä päästäiskin äkkiä palstaeroon.
        Vai meniks jo liian nopeasti?


      • HTZA
        Nittaminax kirjoitti:

        on aloitus ja hyvin näyttää flirtti/rakkaus vetävän keskustelua. :))) Silleen kepeästi.

        silleen kepeästi, minä ja Niitta ei.


      • Meriläinen kirjoitti:

        Joo kattelinkin pituudesta että olet osunut suoneen ja päässyt juoneen.
        Onhan palstarakkaus tosi upea asia :))
        Ensin palstaseurustelu, sitten kihlat. No palstahäät ois ihan kova juttu, siitä päästäiskin äkkiä palstaeroon.
        Vai meniks jo liian nopeasti?

        ainakin on vietetty ja kai jonkinmoisia häitäkin, ihan siis oikeasti ja taisi olla laiffilla Millanin häät.
        Heh...palsta eroon ei ole kukaan toistaiseksi ilmottautunut ja oikeuden käyntiä varten tilannut salia. :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        ainakin on vietetty ja kai jonkinmoisia häitäkin, ihan siis oikeasti ja taisi olla laiffilla Millanin häät.
        Heh...palsta eroon ei ole kukaan toistaiseksi ilmottautunut ja oikeuden käyntiä varten tilannut salia. :)))

        siis palsta...jne.
        Meinasin jopa kirjoittaa parsa...


      • Adria
        Meriläinen kirjoitti:

        Joo kattelinkin pituudesta että olet osunut suoneen ja päässyt juoneen.
        Onhan palstarakkaus tosi upea asia :))
        Ensin palstaseurustelu, sitten kihlat. No palstahäät ois ihan kova juttu, siitä päästäiskin äkkiä palstaeroon.
        Vai meniks jo liian nopeasti?

        Oliskohan mulla mitään palstamahiksia sun kanssa ja sillä eroonpääsemisellä ei niin kiire olis.


      • Meriläinen
        Adria kirjoitti:

        Oliskohan mulla mitään palstamahiksia sun kanssa ja sillä eroonpääsemisellä ei niin kiire olis.

        No niin, onhan tätä palstalirttiä jo ollut aikansa, mites tästä jatketaan :)))))))))???????


      • Adria
        Meriläinen kirjoitti:

        No niin, onhan tätä palstalirttiä jo ollut aikansa, mites tästä jatketaan :)))))))))???????

        Mennään niihin palstakihloihin, vai oikeisiinko heti mentäs.


      • Meriläinen
        Adria kirjoitti:

        Mennään niihin palstakihloihin, vai oikeisiinko heti mentäs.

        Joo palstakihlajaiset on ihan kiva, voidaan pitää ne oikeat myöhemmin.
        *Kirjoittikohan polvillaan ton. miettii mielessään*
        Nyt menee kyllä vähän aikaa enenkun pääsee niitä suunnittelemaan, vie toi live sen verran elämää.


      • Meriläinen
        Nittaminax kirjoitti:

        siis palsta...jne.
        Meinasin jopa kirjoittaa parsa...

        Palstakihlajaiset jossa syötäis palsat päällä parsakeittoa :))


      • Adria
        Meriläinen kirjoitti:

        Joo palstakihlajaiset on ihan kiva, voidaan pitää ne oikeat myöhemmin.
        *Kirjoittikohan polvillaan ton. miettii mielessään*
        Nyt menee kyllä vähän aikaa enenkun pääsee niitä suunnittelemaan, vie toi live sen verran elämää.

        Kirjotti syrän karrellaan ja polvet ruvellaan.


    • viivatiina

      voi rakastua millon vaan ja missä vaan ja missä iässä vaan ei se oo yksistään nuorten juttu jos on yksinäinen ihminen niin totta kai olis ihan typerää pullikoida vastaan jos osuis rakkaus kohdalle.

      • Sol57

        ei katso paikkaa ei aikaa ei ikää eikä tilannetta ehkä hautajaisissa on vaikea rakastua tai ihastua..mutta...en nyt sanoisi että mahdontakaan...surukin saattaa yhdistää ihmisiä toisiinsa... Mikä sitten on rakkautta ja mikä pelkkää ihastumista? mikä sitä että, jostakin vaan pitää? ...nooh..sen näyttää aika. Aina kandee kuitenkin pullikoida vastaan...ihan periaate syistä...eihän sitä nyt niin helpolla yksinkertaisesti voi elämään suhtautua sehän on sitä mielenkiintoisempaa mitä vaikeampaa..tylsää jos, heti ...pitäisi jotenkin hypätä johonkin tuntemattomaan ja kertoa aivan oudolle ihmiselle että, minä nyt rakastan sinua..;))) Elämähän olisi yhtä stressiä... Hiljaa hyvä tulee..


    • Valitettavasti tämäkin palsta on täynnä rakkaustarinoita missä kirjoittaja on rakastunut itseensä.

      • onkin eri juttu. Siitä voimme keskustella toiste.


    • olen rakastunut ensisilmäyksellä tjn
      mutta kohde ei ole ollut samaa mieltä :=(
      noo en wiel oo ns tän ikäinen mut ei paljon puutu :=)))
      eli olen ajatusmaailmaltani parikymppinen :=)

      ainiin moix siulle :=)

      • sulle kanssa. Jos se joskus sitten osuisi sinunkin kohdalle, se rakkaus, muttei palsta sellanen vaan live. :)))


      • Sanin*

        ei haittaa, minkä ikäinen on!
        Aika monikin varmaan alaikäinen, kun muualla hiljaista.
        Niin, ja ylikin, kun viihtyy täällä ;))
        MÄ oon oikeean ikäinen ;)
        Kivat kesät sulle!! =)


    • välitpöytien

      Iliman muuta ja muut iliman, täällähän rakkaus kukoistaa ja kasvaa kohisten.
      Rakastuahan voi vaikka rivien väliin, saati sanoihin.
      Minä ainakin olen aivan tavattoman rakastunut erääseen ihmiseen,
      aina täällä ollessani.
      Ja, aivotkin minulla on, todistettavasti.

      • uuutelias

        nikistä edes alkukirjain :D


      • välitpöytien :))
        uuutelias kirjoitti:

        nikistä edes alkukirjain :D

        kirjoitetaan pienellä etukirjaimella. :)


    • ei se paikkaa katso

      Tiedän viisi paria, tavanneet täällä, huuhaalla ja kahvilassa, kaikki yli neljäkymppisiä. Luultavasti heillä kaikilla aivot sijaitsevat päässä.

    • Kai tälläkin palstalla jotkut voivat rakastua toisiinsa, sillä Esson baarissakin ihastutaan usein tuntemattomiin neitosiin. Seksi-Sulo on joukostamme ainoa, jolla ihastus kasvaa nopeasti rakkaudeksi asti, ja siksi hän pääseekin useimmin saatolle.

      • usein ne rakkauvet lopahtaakkin nopeasti jos useinkin saatille pääsee. ;/


    • mitäkä mies

      Totta kai täällä rakastutaan,virtuaalisesti,tai tykästytään jonkun sanailuun,aina vaan uudelleen ja uudelleen:))

    • Minkäs siinä teet kun enkelit ,gj, heikunkeikku,samilja ja sisko ja monet muut hurmaa kiinostavilla kirjoituksillaan.

      • samilja

        Täällähän roihuaa palava rakkaus, ja vinkuu vihan vinkka.


      • samilja kirjoitti:

        Täällähän roihuaa palava rakkaus, ja vinkuu vihan vinkka.

        kun riistäjien ruoska selkäämme soittaa,minulla on hauskan huntu joka suojaa ja Akuankka laastaria riittää.


      • samilja
        piikkiö kirjoitti:

        kun riistäjien ruoska selkäämme soittaa,minulla on hauskan huntu joka suojaa ja Akuankka laastaria riittää.

        tiesit, että olisi apulaastarin tarve? Mulla on kuppa kupan vieressä. Joku ihmiskunnan vihollinen numero uno on tykittänyt minua ulkona päivällä. Nyt on jalat ja kädet patteja täynnä. :/
        Täällä sisällä on kaksi päivää yritetty murhata pirullista kärpästä, ei vain onnistu. Niillä on älyttömän hyvä vaisto pelätä.
        "Meill' vapauden kaiho soi
        oi' rinnassamme toverit oi"


      • samilja kirjoitti:

        tiesit, että olisi apulaastarin tarve? Mulla on kuppa kupan vieressä. Joku ihmiskunnan vihollinen numero uno on tykittänyt minua ulkona päivällä. Nyt on jalat ja kädet patteja täynnä. :/
        Täällä sisällä on kaksi päivää yritetty murhata pirullista kärpästä, ei vain onnistu. Niillä on älyttömän hyvä vaisto pelätä.
        "Meill' vapauden kaiho soi
        oi' rinnassamme toverit oi"

        Nokkanuotilla,älä mee Töölöön saat äkkilähdön sil sieltähän joutui kuppa lähtemään.
        Eläirakkaana ihmisenä sinun velvollisuutesi on asettua pikku pikku pikineissä kaikkien ötököiden syötäväksi,kunhan varot pitzapoikaa.
        Muista rötköttää aivan äksänä.


      • samilja
        piikkiö kirjoitti:

        Nokkanuotilla,älä mee Töölöön saat äkkilähdön sil sieltähän joutui kuppa lähtemään.
        Eläirakkaana ihmisenä sinun velvollisuutesi on asettua pikku pikku pikineissä kaikkien ötököiden syötäväksi,kunhan varot pitzapoikaa.
        Muista rötköttää aivan äksänä.

        käydä kupparilla, kun kuppauttaa ihan luonnonmenetelmällä. :))

        Pitsasta sen verran, kun nyt olen päässyt valitusvirren alkuun, että tuo pojanpölijä oli laitattanut omaani simpukoita, joita muutenkin inhoan.
        Ensimmäisen suupalan kun suuhuni ahdoin, ja puraisin, tuntui, että takahammaitteni välissä oli hiekoitushiekan soraa. Hyvä, ettei hammas mennyt halki.
        Enkä tosin pitsasta koskaan syö kuin pienen palasen. No, siinäpä se oli, vitosen valitus :)) Kiitos!


      • Pikis '
        samilja kirjoitti:

        käydä kupparilla, kun kuppauttaa ihan luonnonmenetelmällä. :))

        Pitsasta sen verran, kun nyt olen päässyt valitusvirren alkuun, että tuo pojanpölijä oli laitattanut omaani simpukoita, joita muutenkin inhoan.
        Ensimmäisen suupalan kun suuhuni ahdoin, ja puraisin, tuntui, että takahammaitteni välissä oli hiekoitushiekan soraa. Hyvä, ettei hammas mennyt halki.
        Enkä tosin pitsasta koskaan syö kuin pienen palasen. No, siinäpä se oli, vitosen valitus :)) Kiitos!

        valittaa, seison takanasi kuin metsän puut.
        Mäkin olisin halunnut tänään töiden jälkeen valittaa ja tulla syliin.
        Karsee alakulo ja surumielisyys paukahti päällensä.
        Ei auttanut meditointi ei kauniin kesäillan katselu mutta sitten aloin syömään ja se tehosi.


    • vanhallakin sokeri suussa sulaa :)))

      • On truutilla olevien huulten välissä,ei se siinä sula.


      • piikkiö kirjoitti:

        On truutilla olevien huulten välissä,ei se siinä sula.

        nyt tarkkana, no sanotaan sitten, että sulaisi, jos menis suuhun saakka.
        Samalla voinen tunnustaa hienoisen ihastumiseni, nyt punastuttaa ;)))


      • Anceli kirjoitti:

        nyt tarkkana, no sanotaan sitten, että sulaisi, jos menis suuhun saakka.
        Samalla voinen tunnustaa hienoisen ihastumiseni, nyt punastuttaa ;)))

        Sokerpalanen,hellästi sua suutelisin, mutta eihän se noin mene.


      • piikkiö kirjoitti:

        Sokerpalanen,hellästi sua suutelisin, mutta eihän se noin mene.

        mutta yritetään kestää ja tämähän on sitten tätä meidän huumoria, ettei joku taas ota
        meitä tosissaan.


      • Anceli kirjoitti:

        mutta yritetään kestää ja tämähän on sitten tätä meidän huumoria, ettei joku taas ota
        meitä tosissaan.

        molempien silmissä heijastus rististä,sydämmessä hitunen kapinaa elämää kohtaan ,mielessä luja usko omaan tarpeellisuuteen.
        Jos tunnen jotain jotakin kohtaan, olkoon vihaa, rakkautta , välinpitämättömyyttä ei se toisille kuulu.
        Emme häpeä peilikuvaamme illalla.


      • piikkiö kirjoitti:

        molempien silmissä heijastus rististä,sydämmessä hitunen kapinaa elämää kohtaan ,mielessä luja usko omaan tarpeellisuuteen.
        Jos tunnen jotain jotakin kohtaan, olkoon vihaa, rakkautta , välinpitämättömyyttä ei se toisille kuulu.
        Emme häpeä peilikuvaamme illalla.

        meidän tarvitse mitään hävetä, ystäviä ollaan aina.
        Nyt tätä ystävää väsyttää, pitkä päivä takana, huomenna jatketaan, hommia riittää.
        Hyvää yötä sinulle!


      • Anceli kirjoitti:

        meidän tarvitse mitään hävetä, ystäviä ollaan aina.
        Nyt tätä ystävää väsyttää, pitkä päivä takana, huomenna jatketaan, hommia riittää.
        Hyvää yötä sinulle!

        katselin äsken aurinkon punaamia puitten runkoja ja tunsin sellaista syvää ja rauhallista väsymystä.
        Väsymystä joka tulee vain kovan työ tuomana,öitä ja nuku hyvin huomenna on kesäloman ensimmäinen päivä.


      • piikkiö kirjoitti:

        katselin äsken aurinkon punaamia puitten runkoja ja tunsin sellaista syvää ja rauhallista väsymystä.
        Väsymystä joka tulee vain kovan työ tuomana,öitä ja nuku hyvin huomenna on kesäloman ensimmäinen päivä.

        sulle oikein hyvää kesälomaa, aurinkoa ja lämpöä, siitähän sinä pidät :)


    • Dorodea

      Täällä täällä, rakkaus roihuaa. Kohde vaan vaihtuu :D

    • moneksi on

      Ymmärtäisitm jos kyseessä olisi parikymppisten palsta?

      Joo, mutta ikähän ei välttämättä tuo järkevyyttä. Tälläkin palstalla saattaa kirjoitella yli 50-kymppinen, jonka henkinen taso voi olla 15 vuotiaan.

      • sanapäivässä

        Ja mitä näitä palstoja olen lueskellut, mitä enemmän ikää karttuu, sen kärtyisemmäksi sanat tulevat.


      • Meriläinen

        Kaikkia ei voi kukaan tyydyttää.
        Joko valitetaan liiasta vakavuudesta ja tylsyydestä tai sitten toisin päin :))


    • Heikunkeikku

      No voi hyvänen aika sentäs, kun saat aina niin niin niin Pitkiä ketjuja aikaseksi, että jos ei ole koneella niitä pikkuhiljaisemaisesti lukemas, niin sitten tarttis töröttää vaikka kuinka kauan aikaa, ennen kuin olis kaikki lukenut. En nyt ehdi niitä lukemaan, paitsi nyppäsin tämän päivän vastaukset näytölle ja sinun paistinpannusi läpsyttelyt. Että mua nakrattaa :) Trallallaaa (vihellystä sekahan), en taida ulosantaa sitä, mitä mieleheni tuli :)

      Jaaha ja sitten aloitukseesi.

      Mun yks hyvä ystäväni on löytänyt itselleen kaverin palstan kautta. Ovat olleet yhdessä jo hmmmm... olisko ainaskin 7 vuotta. Ei kuitenkaan tältä palstalta, vaan Ruottin puolella, vastaavassa palstassa.

      Ihastuttavia kirjoituksia lueskelen. Jotenkin sitä vaan "tutustuu" joihinkin enemmän ja tulee heidän kirjoituksiaan lueskeltua enemmän. Varmaankin johtuu samahtavasta huumorista ja muutenkin mukavista kirjoituksista.
      Rakastumaan en kuitenkaan ryhtyisi. Kyllä siinä pitäisi olla monia naamatusten tapaamisia ja jutteluita ja muuta sen semmosta, ennen kuin minä rakastuisin. Ylipäätään olen hyvin varovainen rakastuilemisissa. En ole sen tyyppinen, että rakastuisin mennen tullen.

      • että tarvitsin pikkusen apuja ennenku löysin miten sen paistinpannun sai tänne ja kiitos eräälle siitä. :)))

        Mieleeni näet aloitusta tehdessäni tuli mieleen, että kuinka helposti sitä rakastukaan nuorena vaikka ei ollut muuta kuin kirjoitellut joitakin kirjeitä. Totuushan oli sitten toinen kun näki livessä. Siksi ihmettelen että miten joku voi rakastua toista näkemättä näillä palstoilla. No joillekkin se voi olla mahdollista ja toiset sitten kauhistelevat sitä, niinkuin minä :))).


    • *etsii aivojaan*

      ja ihastua.
      Tutustumisen ja ihastumisen jälkeen tavataankin jo sitten livessä.
      Livessä ratkeaa kohtavaatko kemiat ja rakastutaanko.
      Nykyään on paljon suhteita jotka ovat alkaneet netissä tutustumisella.
      Ympäristössäni jo useita 'nettiliittoja', niin nuorella kuin kypsemmälläkin iällä solmittuja.
      Netistä saattaa löytää helpommin kunnollisen kumppanin kuin kapakasta.
      Tärkeintä yhteiselossa on yhteinen aaltopituus, ja se selviää täällä aika pian.

      Omani olen löytänyt netistä =DD

      • ihan ulkoilmasta eli livestä. Tässä nyt sen kummemin keskustelemaan asiasta. :)))


    • Pieni loikkaus tuolta ali-ikäisten puolelta sallittaneen...
      Ilmeisesti monet meistä tulevat tänne viettämään aikaa ja keskustelmaan. Eivät etsimään mitään erityistä. Jos ystäviä löytyy, se on ikäänkuin bonusta. Itse olen saanut palstan (40 ) kautta uusia ystäviä, siis ystävättäriä. Nämä ystävyydet ovat kestäneet jo vuosia (nikkini on vaihtunut matkalla) ja siirtyneet kokonaan palstan ulkopuolelle. Miksi täällä ei siis voisi kohdata kumppaniakin?

      Ai niin, siitä RAKKAUDESTA. Löyhäpäinen taidan olla....
      Eräs palstalainen laittoi sähköpostia, kirjoittelimme keskenämme sitä kautta, emme näkyneet palstalla samoissa ketjuissa juuri koskaan. Soittelimme, tapasimme... Pian 3 vuotta yhteistä taivalta takana ja ties kuinka monta vuotta vielä edessä =)

      Mutta pointtisi on siinä mielessä oikea, että kiinnostus voi syntyä täällä, mutta suuria tunteita varten tarvitaan kohtaaminen livessä.

      t. Teinisydäminen mummi - enkä ole ainoa =))

      • tässä.
        -------------------------
        että kiinnostus voi syntyä täällä, mutta suuria tunteita varten tarvitaan kohtaaminen livessä.
        ------------------------------------------------------------
        En voisi kuvitellakkaan että rakastuisin johonkin henkilöön vain kirjoitusten ja kuvan perusteella. Kyllä se tarvii muutakin live näkemistä.


    • vasso-quu

      On mulla ihastuksia ollut ja on vieläkin yksi (viittaan toisaalle *sydän*). En sillä silmällä heihin ihastunut, mutta tekstejään luin/luen nautinnolla. Yhteen kirjoittajaan olisin aikoinani kenties halunnut livessäkin tutustua, mutta ikä, ujous ja etäisyys estivät edes yrittämästä. Virtuaaliromantiikka on parempaa :D

      • jos ei halua muuta kuin tuollaista pikku mukavaa flirttiä. :)))


    • voi käydä näin

      ihastuttu, myöhemmin rakastuttu ja nyt aviossa eletty kaksi vuotta, ollaan onnellisia.

    • o.tunnus

      et rakasta lähinmäistäsi niikuin itseäsi ja monesti tuntuu et tää netti on lähempänä kuin ulko-ovi :))

      Palstarakkaus: monihan on uskollinen omalle palstalle..eikä voisi ajatellakkaan et vaikkapa autosta autopalstalle... :)

    • mutta järkeni sanoi ettei sellaisesta kannata kirjoittaa, mutta sekin on totista totta. Siihen uskon vakaasti kuin kallioon. Mutta kun tottuu olemaan yksin, se muuttuukin positiiviseksi asiaksi, niin minullekin on käynyt. Tuo virtuaalilempi ei vain oikein tahdo toimia ainakaan meikäläisen kohdalla, olen sen verran realisti.

    • :))

      raju, tulee, silloin menee taju. " :))

    • Voiphan sitä tuntemattomille ajatella vaiks' mitä ominaisuuksia.. ;)
      Mitä tekemistä sillä sitte rakkauden/ihastumisen kans, mut haaveilla/kuvitellahen aina voi..?
      Siis, jos arki vähä tylsää joskus..

    • sivupersooNaNa
    • ;))

      huolimatta että sinä olet kiinni vanhassa suhteessa, älä tuomitse meitä muita... ikäisiäsi, ennakkoluulottomia ja asiasta perillä olevia.

      PS. Älä vilkuile treffipalstoille. Vaikka kuinka tekisi mieli. Naimisissa oleva nainen! :)

    • kaikille vastanneille ja keskusteluun osallistuneille. Anteeksi kun en ole ottanut jokaisen kirjoittajan vastauksiin osaa, mutta omalta osaltani ne olisivat olleet melkein samoja kuin jo mihin olen vastannut aikaisemmin. Tulipas monimutkaisesti sanottua. No eiköhän jokainen tuosta jotain tolkkua saanut. :)))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe