Oletteko käyttäneet Ubuntu One music storea? Canonical yrittää kaikkensa saadakseen linuxkäyttäjiä lain polulle, on tarjolla maksua vastaan lailliset koodekit ja on musiikkikauppa:
http://www.tietokone.fi/uutiset/uusi_ubuntu_tulee_musiikkikauppa_kainalossaan
Mutta käyttääkö kukaan linuxihminen tuota kauppaa, tuskin. Musiikista maksaminen ei mene linuxhipin jakeluun jotka ovat tottuneet ottamaan ilmaiseksi kaiken, julkisillakin ajavat pummilla. Tuttu koulurehtori kertoi minulle, että näpistyksiin syyllistyvät ovat usein linuxharrastajia, he eivät halua maksaa mistään mitään ja kaupoissakin tavara livahtaa kassan ohi maksamatta. Avoin koodi opettaa keräilytalouteen ei markkinatalouteen!
Oletteko ostanee?
3
131
Vastaukset
- -kaiffari-
Pentti synnytti jo legendaarisiksi mietelmiksi nousseiden "Missä linux siellä ongelma" ja "Linux on luopumista" lisäksi nyt uuden "Avoin koodi opettaa keräilytalouteen ei markkinatalouteen"! Tuota tullaan varmasti jatkossa usein siteeraamaan.
Hyvä mietelmä on tämäkin, vai mitä Pentti:
"Älykkyys on sitä, että osaa monia kieliä. Viisaus on sitä, että on sanottavaa edes yhdellä niistä." - Musiikin ystävä
Minä ainakin käytän. Eikä ole edes pahan hintainen, ja ostettu tuote toimii joka paikassa. On muuten helppokäyttöinen musiikki kauppa. Suosittelen. Taitaa vaan penttiä ketuttaa ku Microsoft lopetti DRM-kuran myymisen.
musiikki on DRM vapaata, vai joko musat loppu kuulumasta? ;-)
Itse ainakin asioin Beatportissa liki viikottain... Ai niin, biisit ladataan sielä mp3/mp4/wav muodossa, eli TOIMIVAT aina kunneidat ole sidottu minkään lafkan palvelimiin ja niiden olemassa oloon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245