Askolassa sammaltaa

Kar-rri

Totta tosiaan kuten joku tekstareissa mainitsi."Askola tervehti ohikulkijoitaan sammalta ja harmaata rikkinäistä betonia sisältävillä liikenteenjakajilla"
Nyt kun oikein tarkemmin katsoo niin yäk minkä näköisiä ne ovatkaan.
Ei anna ruusuista kuvaa kunnasta.
Olisko Askolan lionsseilla näytön paikka,kun kunta eikä tielaisos saa mitään aikaiseksi!

11

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja pian

      Se hiekkakenttä/"torialue" uuden Salen vieressä on kauhee. Pitäisi tehdä jotain ja äkkiä. Kirnun ulkonäköä vois myös kohennella... maali ja istutukset ei paljon maksa.

    • hlgbblm+++??

      Hirveä ilmestys! K-kauppojen mainos vai?

      • Bisseeee

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.


      • päreet tallella
        Bisseeee kirjoitti:

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.

        Kunhan eivät sotkisi tienvarsia kaljoineen ja mehuineen. Harmittomiahan nuo muuten olleet.


      • mainittava

        Ovatpa hienosti hoitaneet Salen ympäristön. Hienot kukkaistutuksetkin! Kiitos!


    • silmään sattuu

      Askolan pitäisi jo hienon sijaintinsa ja maisemiensa takia kunnostaa nuo liikennejakajat. Tervehtisi hienosti tulijoita kun olisi näyttävät. Nyt masentaa... Meidän pitäisi olla ylpeitä Askolasta, kauneinta seutua näillä main. Muistan kun ensi kertaa eksyin näille jokimaisemille niin painuivat mieleeni lähtemättömästi. Nyt onnekseni koti täällä.

      • summasumraarum

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!


      • hieno idea!
        summasumraarum kirjoitti:

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!

        Laituri olis aivan mahtava!!!! Ihmettelen ettei näin kaunista paikkaa laiteta kuntoon... Harvoilla näin hienot mahdollisuudet.


      • sattttuuuu

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.


      • kehitetään yhdessä
        sattttuuuu kirjoitti:

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.

        Pienet asiat vaikuttaa. mm. Vakkolan sillan kukkaistutukset ovat lämmittäneet mieltä ja vierailta saaneet kiitosta. Todella kaunista ja kiitos siitä!


    • voihan vinetto

      onko vielä ne kamalat tekstatut mainokset ikkunoissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      231
      1953
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1198
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1008
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      85
      995
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      763
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      93
      739
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      688
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      671
    Aihe