Askolassa sammaltaa

Kar-rri

Totta tosiaan kuten joku tekstareissa mainitsi."Askola tervehti ohikulkijoitaan sammalta ja harmaata rikkinäistä betonia sisältävillä liikenteenjakajilla"
Nyt kun oikein tarkemmin katsoo niin yäk minkä näköisiä ne ovatkaan.
Ei anna ruusuista kuvaa kunnasta.
Olisko Askolan lionsseilla näytön paikka,kun kunta eikä tielaisos saa mitään aikaiseksi!

11

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja pian

      Se hiekkakenttä/"torialue" uuden Salen vieressä on kauhee. Pitäisi tehdä jotain ja äkkiä. Kirnun ulkonäköä vois myös kohennella... maali ja istutukset ei paljon maksa.

    • hlgbblm+++??

      Hirveä ilmestys! K-kauppojen mainos vai?

      • Bisseeee

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.


      • päreet tallella
        Bisseeee kirjoitti:

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.

        Kunhan eivät sotkisi tienvarsia kaljoineen ja mehuineen. Harmittomiahan nuo muuten olleet.


      • mainittava

        Ovatpa hienosti hoitaneet Salen ympäristön. Hienot kukkaistutuksetkin! Kiitos!


    • silmään sattuu

      Askolan pitäisi jo hienon sijaintinsa ja maisemiensa takia kunnostaa nuo liikennejakajat. Tervehtisi hienosti tulijoita kun olisi näyttävät. Nyt masentaa... Meidän pitäisi olla ylpeitä Askolasta, kauneinta seutua näillä main. Muistan kun ensi kertaa eksyin näille jokimaisemille niin painuivat mieleeni lähtemättömästi. Nyt onnekseni koti täällä.

      • summasumraarum

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!


      • hieno idea!
        summasumraarum kirjoitti:

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!

        Laituri olis aivan mahtava!!!! Ihmettelen ettei näin kaunista paikkaa laiteta kuntoon... Harvoilla näin hienot mahdollisuudet.


      • sattttuuuu

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.


      • kehitetään yhdessä
        sattttuuuu kirjoitti:

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.

        Pienet asiat vaikuttaa. mm. Vakkolan sillan kukkaistutukset ovat lämmittäneet mieltä ja vierailta saaneet kiitosta. Todella kaunista ja kiitos siitä!


    • voihan vinetto

      onko vielä ne kamalat tekstatut mainokset ikkunoissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe