Askolassa sammaltaa

Kar-rri

Totta tosiaan kuten joku tekstareissa mainitsi."Askola tervehti ohikulkijoitaan sammalta ja harmaata rikkinäistä betonia sisältävillä liikenteenjakajilla"
Nyt kun oikein tarkemmin katsoo niin yäk minkä näköisiä ne ovatkaan.
Ei anna ruusuista kuvaa kunnasta.
Olisko Askolan lionsseilla näytön paikka,kun kunta eikä tielaisos saa mitään aikaiseksi!

11

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja pian

      Se hiekkakenttä/"torialue" uuden Salen vieressä on kauhee. Pitäisi tehdä jotain ja äkkiä. Kirnun ulkonäköä vois myös kohennella... maali ja istutukset ei paljon maksa.

    • hlgbblm+++??

      Hirveä ilmestys! K-kauppojen mainos vai?

      • Bisseeee

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.


      • päreet tallella
        Bisseeee kirjoitti:

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.

        Kunhan eivät sotkisi tienvarsia kaljoineen ja mehuineen. Harmittomiahan nuo muuten olleet.


      • mainittava

        Ovatpa hienosti hoitaneet Salen ympäristön. Hienot kukkaistutuksetkin! Kiitos!


    • silmään sattuu

      Askolan pitäisi jo hienon sijaintinsa ja maisemiensa takia kunnostaa nuo liikennejakajat. Tervehtisi hienosti tulijoita kun olisi näyttävät. Nyt masentaa... Meidän pitäisi olla ylpeitä Askolasta, kauneinta seutua näillä main. Muistan kun ensi kertaa eksyin näille jokimaisemille niin painuivat mieleeni lähtemättömästi. Nyt onnekseni koti täällä.

      • summasumraarum

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!


      • hieno idea!
        summasumraarum kirjoitti:

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!

        Laituri olis aivan mahtava!!!! Ihmettelen ettei näin kaunista paikkaa laiteta kuntoon... Harvoilla näin hienot mahdollisuudet.


      • sattttuuuu

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.


      • kehitetään yhdessä
        sattttuuuu kirjoitti:

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.

        Pienet asiat vaikuttaa. mm. Vakkolan sillan kukkaistutukset ovat lämmittäneet mieltä ja vierailta saaneet kiitosta. Todella kaunista ja kiitos siitä!


    • voihan vinetto

      onko vielä ne kamalat tekstatut mainokset ikkunoissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe