Totta tosiaan kuten joku tekstareissa mainitsi."Askola tervehti ohikulkijoitaan sammalta ja harmaata rikkinäistä betonia sisältävillä liikenteenjakajilla"
Nyt kun oikein tarkemmin katsoo niin yäk minkä näköisiä ne ovatkaan.
Ei anna ruusuista kuvaa kunnasta.
Olisko Askolan lionsseilla näytön paikka,kun kunta eikä tielaisos saa mitään aikaiseksi!
Askolassa sammaltaa
11
806
Vastaukset
- vaan ja pian
Se hiekkakenttä/"torialue" uuden Salen vieressä on kauhee. Pitäisi tehdä jotain ja äkkiä. Kirnun ulkonäköä vois myös kohennella... maali ja istutukset ei paljon maksa.
- hlgbblm+++??
Hirveä ilmestys! K-kauppojen mainos vai?
- Bisseeee
Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.
- päreet tallella
Bisseeee kirjoitti:
Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.
Kunhan eivät sotkisi tienvarsia kaljoineen ja mehuineen. Harmittomiahan nuo muuten olleet.
- mainittava
Ovatpa hienosti hoitaneet Salen ympäristön. Hienot kukkaistutuksetkin! Kiitos!
- silmään sattuu
Askolan pitäisi jo hienon sijaintinsa ja maisemiensa takia kunnostaa nuo liikennejakajat. Tervehtisi hienosti tulijoita kun olisi näyttävät. Nyt masentaa... Meidän pitäisi olla ylpeitä Askolasta, kauneinta seutua näillä main. Muistan kun ensi kertaa eksyin näille jokimaisemille niin painuivat mieleeni lähtemättömästi. Nyt onnekseni koti täällä.
- summasumraarum
Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa! - hieno idea!
summasumraarum kirjoitti:
Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!Laituri olis aivan mahtava!!!! Ihmettelen ettei näin kaunista paikkaa laiteta kuntoon... Harvoilla näin hienot mahdollisuudet.
- sattttuuuu
Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.
- kehitetään yhdessä
sattttuuuu kirjoitti:
Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.
Pienet asiat vaikuttaa. mm. Vakkolan sillan kukkaistutukset ovat lämmittäneet mieltä ja vierailta saaneet kiitosta. Todella kaunista ja kiitos siitä!
- voihan vinetto
onko vielä ne kamalat tekstatut mainokset ikkunoissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671