Askolassa sammaltaa

Kar-rri

Totta tosiaan kuten joku tekstareissa mainitsi."Askola tervehti ohikulkijoitaan sammalta ja harmaata rikkinäistä betonia sisältävillä liikenteenjakajilla"
Nyt kun oikein tarkemmin katsoo niin yäk minkä näköisiä ne ovatkaan.
Ei anna ruusuista kuvaa kunnasta.
Olisko Askolan lionsseilla näytön paikka,kun kunta eikä tielaisos saa mitään aikaiseksi!

11

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ja pian

      Se hiekkakenttä/"torialue" uuden Salen vieressä on kauhee. Pitäisi tehdä jotain ja äkkiä. Kirnun ulkonäköä vois myös kohennella... maali ja istutukset ei paljon maksa.

    • hlgbblm+++??

      Hirveä ilmestys! K-kauppojen mainos vai?

      • Bisseeee

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.


      • päreet tallella
        Bisseeee kirjoitti:

        Kirnun terassilta voisi myös raahata jonnekin piiloon. Todella mukavan kuvan antaa se kaljajengi joka örveltää jokaiselle vastaantulevalle.

        Kunhan eivät sotkisi tienvarsia kaljoineen ja mehuineen. Harmittomiahan nuo muuten olleet.


      • mainittava

        Ovatpa hienosti hoitaneet Salen ympäristön. Hienot kukkaistutuksetkin! Kiitos!


    • silmään sattuu

      Askolan pitäisi jo hienon sijaintinsa ja maisemiensa takia kunnostaa nuo liikennejakajat. Tervehtisi hienosti tulijoita kun olisi näyttävät. Nyt masentaa... Meidän pitäisi olla ylpeitä Askolasta, kauneinta seutua näillä main. Muistan kun ensi kertaa eksyin näille jokimaisemille niin painuivat mieleeni lähtemättömästi. Nyt onnekseni koti täällä.

      • summasumraarum

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!


      • hieno idea!
        summasumraarum kirjoitti:

        Ei ole Askolan Kk;n yleisilmeellä mitään jakoa esim Pukkilaan.Pukkilalla hieno leväsdyspaikka porvoonjoenrannalla ja muutenkin yleisilme hieno lukuunottamatta meijerin ympäristöa(remontissa)
        Olisi Askolan kunnalla kehittämisen paikka esim kirkonkylän leikkipuiston viereen julkinen laituri ja miksei pikku torikin.
        Ja ne liikenteenjakajat,kauheeta katsottavaa!

        Laituri olis aivan mahtava!!!! Ihmettelen ettei näin kaunista paikkaa laiteta kuntoon... Harvoilla näin hienot mahdollisuudet.


      • sattttuuuu

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.


      • kehitetään yhdessä
        sattttuuuu kirjoitti:

        Hieno kirkonkylä, mutta miksi ei hoideta? Todella kaunis paikka jota pitäisi myös tuoda esille. Asukkaita varmasti saisimme lisää kohentamalla yleisilmettä. Ei nyt ihan isoista rahoista ole kyse jotta hyvältä näyttäisi.

        Pienet asiat vaikuttaa. mm. Vakkolan sillan kukkaistutukset ovat lämmittäneet mieltä ja vierailta saaneet kiitosta. Todella kaunista ja kiitos siitä!


    • voihan vinetto

      onko vielä ne kamalat tekstatut mainokset ikkunoissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe