Elikkäs onko pienikiveksisellä miehellä myös pieni penis ja suurikiveksisellä miehellä suuri penis? Vai voiko olla myös mahdollista, että on pienet kivekset ja iso penis tai isot kivekset ja pieni penis? Tuli vain mieleen, kun jotkut puhuvat, että voi aivan hyvin olla silleen, että ois isot kivekset mutta pieni penis tai pienet kivekset mutta iso penis.
Onko peniksen ja kivesten koko riippuvaisia toisistaan?
8
2368
Vastaukset
- jouner
En tiedä mutta kait se on yksilöllostä' sama kuin jollain iso penis jollain taas pieni emt en usko että jos on isot kassit että se automaattisesti tarkoittaisi isoa penistä tai en tiedä
suomen keskiverto pippeli 12-13 olen aina ihmetellyt olenko oikeasti suomalainen :D aika pieni pilistä kansaa täällä o :D peniksen koko samoin kuin kivesten koko vaihtelee yksilöllisesti. sen ratkaisee täysin geenit jotka peritty. penis siis voi olla pitkä ja kivekset pienehköt, tai päinvastoin eli kivekset isot mutta penis lyhyt. ti toki myös siin että sekä penis että kivekset ovat isot tai pienet. eli niiden koko ei ole sidoksissa mihinkän asiaan millään tavalla.
usein mielikuva saattaa olla sellainen että jos jollain on pieni kalu niin myö kiveksetkin olisivat pienet, mutta se o todellakaan ole niin.- jorkkeli
muna käteeen äijät
- Anonyymi
Mulla on tosi isot kivekset ja pussit mut siitin on ihan nysä. 4cm levossa ja 10cm kovana.vielä aika Ohut. Myönnän et vituttaa toi prinssinakki kananmunilla mut ei voi mitään.😐
- Anonyymi
Itellä menee niin että kivekset on pienet mutta kikkeli on iso
- Anonyymi
Mulla on kanssa niin, että pippeli on aika pitkä ja iso mutta pallit ei oo suurimmasta päästä. Kui iso sun kikkeli on?
- Anonyymi
Itel isot kivekset pieni-normaali penis
Tuntuu kivalta isot kassit - Anonyymi
Joo on ne riippuvaisia: pallit roikkuu lerzin alla :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379