Apple on vain tyhmille ihmisille

Linux FTW!!

Jotka ei osaa edes windowsia käyttää..

21

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Butch Cassidy

      Naurattaa ainakun joku idiootti laukoo että kun nyt hienompi ja loogisempi mac. Kyllä se sitä on varmasti jos on älykkyys sen verta pienempi ettei muista alustoista pysty ymmärtämään. Uskonto tuntuu olevan monelle

      • just ass-king

        Minkä takia Macin ja Ubuntun mollaajat vaikuttaa niin usein lapsilta tai jotenkin jälkeenjääneiltä?


      • ass-king
        just ass-king kirjoitti:

        Minkä takia Macin ja Ubuntun mollaajat vaikuttaa niin usein lapsilta tai jotenkin jälkeenjääneiltä?

        Sen jo kertoo, MIKÄ sinä olet ! ( = Ass hole )..............


    • jaajooooo

      itsellä windows ja mac koneet ja macia käytän paljon mielummin. win kone hitaampi aukeemaan, mystisesti jumittelee välillä jne. kun taas mac toimii

    • WinKusettaja

      Käyttää windows systeemiä. sillä useimmilla on se koneessa, jolla tehdään se päähomma ja sitten mennään takaisin leikkimään niillä "omenan" do for nothing ohjelmilla ajanvietoksi !

      • Torven totuus

        En tosin tiedä, mitä "do for nothing" (tehdä ilmaiseksi) tässä tarkoittaa, mutta moni Macin käyttäjä todellain leikkii esim. Microsoft Officella, kun eivät ole hoksanneet ostaa parempaa ja halvempaa iWork-pakettia.


      • WinKusettaja
        Torven totuus kirjoitti:

        En tosin tiedä, mitä "do for nothing" (tehdä ilmaiseksi) tässä tarkoittaa, mutta moni Macin käyttäjä todellain leikkii esim. Microsoft Officella, kun eivät ole hoksanneet ostaa parempaa ja halvempaa iWork-pakettia.

        Siis suora "käännös" DO FOR NOTHING on TYHJÄNTOIMITTAJA ( Ehkä ääliö on oikeampi käännös)?


      • Torven totuus
        WinKusettaja kirjoitti:

        Siis suora "käännös" DO FOR NOTHING on TYHJÄNTOIMITTAJA ( Ehkä ääliö on oikeampi käännös)?

        Sinä olet tyhmä ihminen, joka ei osaa edes englantia. Todellakin GOOD FOR NOTHING eli TYHJÄNTOIMITTAJA, tietämätön finninaamainen Winkuja.


      • MacPro

        luullut asian olevan juuri päinvastoin. Macilla tehdään työt ja Windwsilla pelaillaan ajankuluksi. Ainakin keskustelupalstoilla tuntuu olevan ongelma että Macille ei ole pelejä.

        Minulla Mac on nimenomaan työntekemistä varten ja lapsilla Windows että voivat pelailla.


    • Mäkkitupalainen

      Siis Mac on älykkäille ihmisille, jotka tajuavat pysyä erossa Windozesta.
      Apple on taas firma, joka suunnittelee ja tuottaa niitä Maceja. Tietokonemerkki se oli viimeksi joskus 1980-luvun alkupuolella — eiköhän ole jo aika muidenkin palata nykyaikaan.

    • mac..

      Ketään haittaa jos macciä käyttää? Miksi nämä itkun purkaukset ja hampaiden narskutukset tulee tälle palstalle aina?

      Käyttäkää vain onnellisena sitä Winkkuanne!

      Minä käytän macciä!

      • kymmenet tuhannet suomalaiset ovat työnsä tai bisneksiensä puolesta naimisissa Microsoftin kanssa ja heidän kersansa naukuvat sitten täällä.


    • G4 MDD

      Tyhmä saa olla, kunhan ei ole pöljä!

    • UBUNTU.

      Hupasaa, on olemassa Ubuntu, jätkät sekoilee ton peelokäyttiksen kanssa.

      • jfjffjf

        itse sekoilin 15v wintoosan kanssa ja hetken ubuntun kanssa ja siirryin sitten maciin..ja paluuta ei enää ole. Toki ubuntun laitan winukan edelle


      • mac..
        jfjffjf kirjoitti:

        itse sekoilin 15v wintoosan kanssa ja hetken ubuntun kanssa ja siirryin sitten maciin..ja paluuta ei enää ole. Toki ubuntun laitan winukan edelle

        Yritin tutulle suositella Ubuntua, mutta hän halusi suoraan Macin. Eli tämä päivä on mennyt asennellessa Mac OS X 10.6 käyttistä uuteen (käytettyyn) maciin. Hyvin pelaa :)

        Uskoisin että ex-Windows käyttäjä on tyytyväinen uuden macinsä kanssa, kaikki pelaa kuin saippua naisen vartaloa mukaillen :)

        Tänään syntyi 2 uutta mac-käyttäjää tähän maailmaan!

        Hahaa!


    • nimimerkki!

      Linukka on sosiaalipummeille joiden pitää saada käyttis ilmaiseksi.

    • Jomppa*

      kunnes tajusin, että mac toimii paljon vakaammin, käynnistyy ja sammuu nopeammin, eikä kaatuile tai heitä turhia error viestejä näytölle kuten pc:n kanssa.

      Ehkä tyhmät ihmiset löytyvät useammin pc:n puolelta kun haluavat tietoisesti tapella turhien atk-ongelmien kanssa.

      • Käytettyäni 24 vuotta Macia olen ihan samaa mieltä. Mac on tyhmille ihmisille. Pitää olla tosi fiksu, että osaisi Windowsia käyttää. Parhaat Win -kokemukset ovat olleet sellaisia, joissa on koko sairaalan koneet kerrallaan kaatuneet. Ei vaan Mac-puolella ole sellaista osattu tehdä. Vain Win-tuki-ihmiset selviää tuollaisista tilanteista.

        Olen mielelläni tyhmä, kunhan koneeni pelittää. Ole sinä minun puolesta vapaasti just niin fiksu kuin haluat.


      • Mac-man
        Keskiäkäinenmies kirjoitti:

        Käytettyäni 24 vuotta Macia olen ihan samaa mieltä. Mac on tyhmille ihmisille. Pitää olla tosi fiksu, että osaisi Windowsia käyttää. Parhaat Win -kokemukset ovat olleet sellaisia, joissa on koko sairaalan koneet kerrallaan kaatuneet. Ei vaan Mac-puolella ole sellaista osattu tehdä. Vain Win-tuki-ihmiset selviää tuollaisista tilanteista.

        Olen mielelläni tyhmä, kunhan koneeni pelittää. Ole sinä minun puolesta vapaasti just niin fiksu kuin haluat.

        Minunkin tyhmät aivoni saavat levätä. Aivoni saavat rauhassa levätä kun avaan koneen. Ennen windowseja käyttäessäni aivoni alkoivat kiehumaan: ensimmäiset toimenpiteet, päivitä, tarkista, dll se ja se tiedosto on viallinen, joku laite lakkasi toimimasta, loputtomiin. puoli tuntia oli kulunut tehokasta työaikaa winukan virittelyyn. Van tyhmän ihmisen mac: Avaan koneen, 20 sekuntia ja olen valmis työntekoon, aivot viileinä, aaaaaaaaaaah!;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe