Mainio Matami Mimmi,potkaisi tyhjää.Söi viimeisen puuronsa ja pääsi hiilihankonsa kanssa kohottamaan tulta pesässään.
Tervemenoa.En jää mokomaa kuvatusta kaipaamaan.
Sahaajien
2
601
Vastaukset
- Lissabon 233
Kuulepas, yritätkö sanoa, että Shri Mataji Nirmala Devi olisi kuollut? Sivuutan epäasiallisen
kirjoitustyylin ja tyydyn vain kysymään, mistä olet saanut tuollaista tietoa? Sahaja joogien
sivuilla ei ole yhtään mitään aiheesta, ei myöskään facebookissa Matajin kannattajien
sivustoilla.kun hylkäsi kristillisyyden ja alkoi puuhaamaan omaa lahkoa.
Koko sahaja yooga perustuu kitsofreeniaan ja entisten huumehörhöjen hölynpölyyn.
TV.ssä näkyvä astrologi on luudalla ratsastava sahaja joogi joka toivoo pääsevänsä ikuisuuteen satuiluilla ja noitaluudalla.
Shri Mataji nirmala devi syö kitsolääkkeitä ja sahaja joogeille kitsolääkkeet on jokapäiväistä elämää.Se on itseoivallusta.OO...Mai...gaad!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358