Kuinka helppoo tai tavanomaista olisi käydä helsingistä käsin tkk:lla DI vaiheessa, luulisin että enempi itsenäistä opiskelua eikä turhaa palloilua tartte koululla suorittaa. Itselle sopisi nimenomaan näin päin ja voi olla, että siinä sivussa jotain pikku duunia myös. Ajatus espooseen ja otaniemeen jäämisestä ei ole prioriteettinä vaan se toinen vaihtoehto sitten. Olisiko liian vaivalloista kulkeminen..esim.kalliosta käsin?
Ha loo!
2
464
Vastaukset
- lömhawr
Kulkuyhteydet Helsingistä Otaniemeen on hyvät. Muutenki joukkoliikenne on Euroopan parhaimmistoa.
Joten kulkuyhteyksien puolesta ei todellakaan mikään ongelma.- ...
Koko kuusi vuotta kuljin eri puolilta Helsinkiä Otaniemeen, mm. Kalliosta. Miten se voisi olla ongelma? Eihän kampuksella asu kuin murto-osa opiskelijoista. Suurempi ongelma on kulkea itä-Vantaan perukoilta Espooseen mutta senkin sadat klaaraavat. Jessus..
Ja ei, DI-vaiheen opinnot eivät ole sen itsenäisempiä kuin ns. kandivaiheenkaan. Perse se on raahattava paikalle, jos mielii jotain oppia. Minimaalinen osa pystyy vetämään setin pääosin etänä ja monilla edistyneemmän vaiheen kursseilla tulee eteen läsnäolovaatimuksia tosin kuin kandivaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896